Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów będących własnością Gminy Kobierzyce oraz paliwa do samochodów i innych pojazdów oraz urządzeń, którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017 II postępowanie

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów będących własnością Gminy Kobierzyce oraz paliwa do samochodów i innych pojazdów oraz urządzeń, którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017 II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodów będących własnością Gminy Kobierzyce oraz paliwa do samochodów i innych pojazdów oraz urządzeń, którego zakup finansowany jest również ze środków Gminy Kobierzyce w latach 2015-2017 2. Zakup dotyczyć będzie paliw w szacunkowej łącznej ilości i rodzajach wskazanych poniżej: - Benzyna bezołowiowa Pb95 - o szacunkowej ilości 28.440 litrów - olej napędowy - o szacunkowej ilości 54.000 litrów Szacunkowe wartości dla poszczególnych zamawiających : -Urząd Gminy Kobierzyce dysponujący czterema pojazdami i sprzętem mechanicznym typu min. kosiarki , podkaszarki - zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 25.200 l benzyny bezołowiowej Pb95 oraz 39.600 l oleju napędowego OSP - dysponujące czterema pojazdami - zapotrzebowanie w okresie realizacji zamówienia wynosi ok. 3.240 l benzyny bezołowiowej Pb95 oraz 14.400 l oleju napędowego Podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, jakie przewiduje Zamawiający zakupić w okresie trwania umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania ilości podanych w pkt 2. 4. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu nie wykorzystania ilości podanych w pkt 2. 5. Zakupy bezgotówkowe paliwa dokonywane będą za pomocą KART PALIWOWYCH PRZEDPŁACONYCH przypisanych do konkretnego pojazdu lub na osoby upoważnionej przez Zamawiającego w ilości 6 sztuk. 6. Zakupy bezgotówkowe paliwa dokonywane będą na stacjach benzynowych Wykonawcy znajdujących się w całej Polsce. 7. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie, stosownie do jego potrzeb. Zamawiający będzie podjeżdżał własnymi samochodami, pojazdami, a także będzie dostarczał inne urządzenia celem zatankowania paliwa. 8. Oferowane paliwa płynne musza spełniać obowiązującą Polską Normę dotycząca jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz.U. z 2013r.poz.1058 t.j.) 9. Wybrany wykonawca winien posiadać w swoich stacjach niezbędną ilość paliw będących przedmiotem zamówienia 10. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania uprawnień i koncesji zgodnie z obowiązującymi przepisami jak również dokumentację na pochodzenie paliwa. 11. Rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą odbywać się będzie w ustalonych cyklach na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur w oparciu o asygnatę zbiorczą, która będzie załącznikiem do faktury. 12. Sposób wydania i korzystania z kart paliwowych zostanie ustalony z Wybranym Wykonawcą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach