Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw z możliwością zastosowania kart elektronicznych oraz dostawa oleju opałowego

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, Osada Zdrój 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 091 3843321; 3842516
  • Data zamieszczenia: 2013-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice
    Osada Zdrój 1 1
    72-300 Gryfice
    tel. 091 3843321; 3842516
    REGON: 81053912000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Gryfice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw z możliwością zastosowania kart elektronicznych oraz dostawa oleju opałowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup z możliwością zastosowania kart elektronicznych benzyny bezołowiowej Pb 95 w ilości 9 000 litrów, benzyny bezołowiowej Pb 98 w ilości 600 litrów i oleju napędowego ON w ilości 63 300 litrów, oraz zakup oleju opałowego w ilości 45 000 litrów wraz z jego dostawą do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Przedmiot zamówienia we wspólnym słowniku zamówień (CPV) oznaczony jest kodem: Paliwa - 09100000-0 benzyna bezołowiowa - 09132100-4; olej napędowy - 09134100-8, olej opałowy - 09135100-5 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: część I - bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95, Pb 98 kod CPV 09132100-4 i oleju napędowego ON kod CPV 09134100-8. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, indywidualnie dla każdego pojazdu, z możliwością zastosowania kart elektronicznych, umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, ilości pobranego paliwa. Zamawiający dokonywał będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa, na stacjach paliwowych należących do Wykonawcy. W przypadku możliwości zastosowania kart paliwowych, Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu kart elektronicznych w okresie nie dłuższym niż 15 dni roboczych od dnia złożenia wniosku. Wykonawca musi posiadać w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego co najmniej jedną stację paliw. część II - dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego. Dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy odbywać się będzie każdorazowo na zamówienie telefoniczne. Wskazane powyżej paliwa odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2013 r., poz.1058) zgodnego z normą PN-EN 228, PN-EN-590 i PNC-96024 i innymi obowiązującymi przepisami oraz normami Zamawiający informuje, że w rzeczywistości ilość zamawianego paliwa zarówno w części I jak i II może być zmniejszona. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000 zł. część I - bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb 95, Pb 98 kod CPV 09132100-4 i oleju napędowego ON kod CPV 09134100-8. - 7500,00 zł część II - dostawa oleju opałowego do siedziby Zamawiającego - 2500,00 zł Wadium może być wnoszone wedle wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 80 2030 0045 1110 0000 0054 4290 Z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie Zamawiającego (p. 103). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji/poręczenia , gwarancja/poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib. b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem c) kwotę gwarancji/ poręczenia d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia, odwołania jego oferta wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie októrym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/gryfice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach