Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych w systemie kart płatniczych.

Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-122 Minikowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3867200 , fax. 052 3867227
  • Data zamieszczenia: 2013-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie
    89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3867200, fax. 052 3867227
    REGON: 09322274500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka orgaznizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych w systemie kart płatniczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wspólny słownik zamówień: Produkty podstawowe CPV 091 32100-4 Benzyna bezołowiowa CPV 09134000-7 Oleje napędowe 1.1. Przedmiotem zamówienia jest powtarzający się okresowo bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów będących na stanie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie. 1.2. Podstawowym przedmiotem zamówienia jest zakup: a) benzyny bezołowiowej Pb 95 zgodnej z normą PN EN 228:2006 w maksymalnej szacunkowej ilości 15.000,00 litrów. Zamawiający zastrzega, że może zwiększyć, jak również zmniejszyć ilości zamawianego produktu, jednak nie więcej niż o 30% dla każdego asortymentu. b ) oleju napędowego letniego i zimowego ON zgodnego z normą PN EN 590:2006 w maksymalnej szacunkowej ilości 8.000,00 litrów. Zamawiający zastrzega, że może zwiększyć, jak również zmniejszyć ilości zamawianego produktu, jednak nie więcej niż o 30% dla każdego asortymentu. Wskazane powyżej paliwa sprzedawane Zamawiającemu odpowiadać muszą wymaganiom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221 poz. 1441 ze zm). 1.3. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego wynikających z odbywania wyjazdów służbowych, indywidualnie dla każdego samochodu, z wykorzystaniem elektronicznych bądź magnetycznych kart płatniczych umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 1.4. Wykonawca wystawi jednorazowo 18 bezpłatnych kart płatniczych dla każdego z pojazdów znajdujących się na stanie Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie oraz 3 karty płatnicze na okaziciela, zgodnie z danymi i szczegółową dyspozycją odnośnie limitów określoną przez Zamawiającego po zawarciu umowy. Wykonawca zobowiązany będzie również do bezpłatnego wystawienia na wniosek Zamawiającego nowych kart płatniczych do pojazdów, które wejdą w skład taboru Zamawiającego w trakcie realizacji umowy lub nowych kart na okaziciela. 1.5. Wykonawca może zaoferować Zamawiającemu stały procentowy upust, jednakowy dla wszystkich rodzajów paliw stanowiących podstawowy przedmiot zamówienia, obowiązujący w całym okresie realizacji umowy, który naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze oraz wskazany w postaci odrębnej pozycji na zestawieniu dołączonym do faktury, określającym szczegółowo wielkość zakupów poszczególnych produktów i usług objętych niniejszym zamówieniem, określony wg opisu sposobu obliczenia ceny. 1.6. Bezgotówkowy zakup paliwa musi umożliwiać prowadzenie ewidencji pobranego paliwa dla poszczególnych pojazdów z podaniem numeru rejestracyjnego, daty tankowania, miejsca tankowania, ilości pobranego paliwa, aktualnej ceny i ewentualnego rabatu za pomocą karty paliwowej posiadającej kod przypisany do poszczególnego pojazdu bądź użytkownika w przypadku wydania kart na okaziciela. 1.7. Zamawiający dokonywał będzie zakupu paliw w stacjach paliwowych należących do Wykonawcy wybranego w toku postępowania, na obszarze całego kraju, zależnie od miejsca wystąpienia potrzeby uzupełnienia paliwa, ze szczególnym uwzględnieniem województwa kujawsko-pomorskiego. 1.8. Wykonawca musi dysponować siecią stacji paliwowych na terenie Polski położonych od siebie w odległości max. 100 km i minimum 2 stacje paliw w każdym mieście wojewódzkim, po jednej na terenie miast powiatowych: Nakła nad Notecią, Torunia i Włocławka oraz po jednej na terenie pozostałych powiatów z obszaru Województwa Kujawsko-Pomorskiego, czynne całą dobę, przez cały okres realizacji umowy, obsługujące rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart płatniczych i oferujące w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Wykaz stacji sprzedaży paliw o którym mowa w pkt.1.8 i 1.9 Przedmiotu zamówienia wybrany Wykonawca przedłoży zamawiającemu przed podpisaniem umowy. Po zawarciu umowy Wykonawca bezzwłocznie każdorazowo poinformuje faksem lub e-mailem Zamawiającego o zmianie w wykazie stacji paliw. 1.9. W przypadku spełnienia wymogu minimalnej liczby i lokalizacji stacji paliw przez wykorzystanie współpracy z podwykonawcami, Wykonawca zobowiązany będzie do wskazania adresu lub lokalizacji stacji należących do podwykonawców. 1.10. Zamawiający po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed zawarciem umowy przedłoży Wykonawcy wykaz środków transportowych którymi dysponuje.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach