Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. Piekarskiego 3
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5762537 , fax. 082 5766830
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Piekarskiego 3 3
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5762537, fax. 082 5766830
    REGON: 11008453000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkrasnystaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliwa tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego do samochodów oraz maszyn i urządzeń Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Krasnymstawie. 2.Przewidywana ilość zakupionego paliwa w okresie trwania umowy: - benzyna bezołowiowa Pb 95 około 4.000 litrów - olej napędowy ON około 65.000 litrów. Podane zapotrzebowanie na paliwo jest wielkością orientacyjną i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w czasie obowiązywania umowy. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień - kod CPV: 09132100-4 - benzyna bezołowiowa, 09134100-8 - olej napędowy. 3.Warunki realizacji: a)zakup przedmiotu zamówienia dokonywany będzie w miejscu dystrybucji na terenie miasta Krasnystaw, sukcesywnie według potrzeb zamawiającego, b)każdorazowa sprzedaż paliw ewidencjonowana będzie na dokumencie wydania towaru (WZ) z podaniem numeru rejestracyjnego pojazdu, nazwy maszyny i urządzenia, dnia zakupu paliwa oraz jego ilości, pokwitowanym przez kierowcę pojazdu/pracownika PGK Spółka z o.o. w Krasnymstawie oraz wpisaniu ilości pobranego paliwa do karty drogowej, c)zestawienie dowodów WZ będzie podstawą do wystawienia faktur, d)wykonawca będzie wystawiał faktury w odstępach tygodniowych, e)do faktury powinny być załączone dowody WZ, f)termin płatności faktur ustala się na 21 dni od dnia ich otrzymania przez zamawiającego, g)stacja, na której dokonywany będzie zakup paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby zamawiającego, h)wykaz pojazdów uprawnionych do tankowania oraz maszyn i urządzeń należących do zamawiającego przekazany będzie wykonawcy po podpisaniu umowy, i)dostarczone przez wykonawcę paliwo musi odpowiadać parametrom aktualnie obowiązującej Polskiej Normy oraz spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 4.Wykonawcy, którzy nie przedłożą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub przedłożą dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zostaną wykluczeni z postępowania. 5.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 6.Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Oświadczenie wykonawcy, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wypełniony formularz zawierający dane wykonawcy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 5.Podpisany wzór umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 6.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć: 6.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2 Aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkkrasnystaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach