Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Kraśnik, Centrum Współpracy Polsko-Ukraińskiej w Kraśniku oraz projektu Szansa dla najmłodszych

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Miasta Kraśnik, Centrum Współpracy Polsko-Ukraińskiej w Kraśniku oraz projektu Szansa dla najmłodszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 - Dostawa drukarek: Drukarka atramentowa szt. 2 o min. parametrach: Technologia druku atramentowa Prędkość druku (w kolorze, tryb draft, format A4) do 35 str.min Prędkość drukowania (A4, w czerni, tryb draft) do 35 str/min Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) Do 5000 Nośniki Papier (do drukarek atramentowych, fotograficzny, zwykły), koperty, etykiety, karty (okolicznościowe, indeksowe), folie Druk dwustronny Automatyczny (standardowo) Druk bez marginesów Tak (do 330 x 483 mm) Standardowe wymiary nośników A3+ (330x483 mm), A3 (297x420 mm), A4 (210x297 mm), A5 (148x210 mm), A6 (105x148 mm), B4 (250x353 mm), B5 (176x250 mm), B6 (125x176 mm), C4 (229x324 mm), C5 (162x229 mm), C6 (114x162 mm), DL (210x105 mm) Niestandardowe wymiary nośników Od 76 x 127 do 330 x 483 mm Obsługa papieru Podajnik papieru na 250 arkuszy Zalecana gramatura nośników od 75 do 90 gm2 Standardowa pamięć 32 MB Standardowe rozwiązania komunikacyjne Hi-Speed USB 2.0 (zgodny ze specyfikacją USB 2.0), wbudowany serwer druku do sieci Fast Ethernet Gwarancja 12 m-cy Uwagi Dodatkowo kabel USB Zadanie 2 - Dostawa zestawów komputerowych i oprogramowania komputerowego: 1. Zestaw komputerowy szt. 2 o min parametrach: Typ procesora czterordzeniowy o częstotliwości min 2,50 GHz, 4 MB pamięci podręcznej L2 Zainstalowany system operacyjny Oryginalny Windows PL Pamięć RAM 3 GB Wewnętrzny dysk twardy 640 GB Szybkość dysku twardego 7200 obr.min Napędy optyczne Napęd DVD+-RW 16x SuperMulti LightScribe Napędy dodatkowy czytnik kart pamięci, napęd FDD Typ obudowy stojąca, zasilacz 400 Wat, aktywne PFC Zewnętrzne wnęki na napędy 3 zewnętrzne wnęki 5,25 cala i 1 zewnętrzna wnęka 3,5 cala Wewnętrzne wnęki na napędy 3 wewnętrznych wnęk 3,5 cala Karta graficzna Zewnętrzna PCI-E o pamięci 512MB Karta dźwiękowa Zintegrowana karta muzyczna Interfejs sieciowy Zintegrowana karta sieciowa Zewnętrzne porty we-wy Z tyłu: 3 portów USB 2.0, 1 port szeregowy, 1 port równoległy, 2 porty PS2, 1 złącze RJ-45, wejściewyjście audio; z przodu: 2 porty USB 2.0, porty audio Klawiatura Standardowa klawiatura PS2 Urządzenie wskazujące Mysz optyczna PS2 - 2-przyciskowa z przewijaniem Standardowa gwarancja Standardowa gwarancja 3-3-3 z serwisem działu usług - 3 lata na części i 3 na robociznę oraz naprawę z dojazdem na miejsce instalacji. Czas naprawy następny dzień roboczy, bezpłatna telefoniczna pomoc techniczna 24 x 7. 2. Monitor LCD szt. 2 o min. parametrach: Przekątna 19 cali Rozdzielczość nominalna 1680x1050 pikseli Technologia panelowa TN Czas reakcji 5 ms Kąt widzenia poz.pion. CR 10:1 160° 160° Rozstaw pikseli 0.243 mm Wyświetlane kolory (maks.) 16,7 mln Wejście audio tak Jasność (typowa) 300 cdm? Wejścia D-SUB, DVI Kontrast (typowy) 1000:1 Głośniki (wbudowany) tak Gwarancja 36 miesięcy 1. Microsoft Office PRO 2007 PL szt. 2 lub równoważny. Przez równoważny Zamawiający rozumie program zawierający moduły: - moduł edytora tekstu, - moduł do obsługi prezentacji, - moduł arkusza kalkulacyjnego - moduł do tworzenia i edycji baz danych - moduł aplikacji do obsługi poczty email - moduł aplikacji do tworzenia publikacji i materiałów marketingowych 3. Zasilacz UPS szt. 2 o min. parametrach: Moc wyjściowa 300W 500 VA Maksymalna moc, jaką można skonfigurować 300W 500 VA Napięcie wyjściowe 230V Gniazda wyjściowe (1) - Ochrona przeciwprzepięciowa (3) - Zasilanie zapasowe Nominalne napięcie wejściowe 230V Częstotliwość na wejściu 50 60 Hz +- 3 Hz (auto sensing) Typ gniazda wejściowego IEC-320-C14 inlet Zakres napięcia wejściowego w trybie podstawowym 196 - 280V Typ akumulatora Bezobsługowe baterie ołowiowo-kwasowe Typowy czas pełnego ładowania akumulatora 6 godziny Typowy czas podtrzymania przy obciążeniu 50% 13.9 minuty (150 W) Typowy czas podtrzymania przy pełnym obciążeniu 2.4 minuty (300 W) Port komunikacyjny DB-9 RS-232,USB Panel przedni Diody LED wskazują pracę z sieci : pracę z baterii : stan wymiany baterii : wskaźniki stanu przeciążenia Alarm dźwiękowy Alarm podczas pracy na baterii: znaczny stan wyczerpania baterii : ciągły sygnał dźwiękowy w stanie przeciążenia Zadanie 3 - Dostawa oprogramowania komputerowego: 2. Microsoft Office Small Business 2007 PL szt. 7 lub równoważny. Przez równoważny Zamawiający rozumie program zawierający moduły: - moduł edytora tekstu, - moduł do obsługi prezentacji, - moduł arkusza kalkulacyjnego, - moduł aplikacji do obsługi poczty email - moduł aplikacji do tworzenia publikacji i materiałów marketingowych 3. Oprogramowanie zabezpieczające szt. 7 o funkcjonalności: - antywirus - firewall - aktualizacje automatyczne - ochrona przed spamem - ochrona tożsamości - blokowanie fałszywych witryn -optymalizacja wydajności komputera
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych t.j., którzy: a) Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich trzech lat min. 1 zad. o wartości 15 000 zł, w zakresie dostawy sprzętu komputerowego. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad.1a) Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad.1b) Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw wykonanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał - min. 1 zad. o wartości 15 000 zł w zakresie dostawy sprzętu komputerowego z podaniem wartości oraz daty i odbiorców (potwierdzone referencjami, zał. nr 3). Ad. 1c) Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie - załącznik Nr 2. Ad.1d) Na potwierdzenie warunku nie wykluczenia wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4 i 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Nie spełnienie warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania nie podlegają zmianom w toku danego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (wg załączonego wzoru - zał. nr 3 do SIWZ), podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli. 6. Wykaz dostaw zrealizowanych w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - (min. 1 zad. o wartości 15 000 zł w zakresie dostawy sprzętu komputerowego) z podaniem wartości oraz daty i odbiorców - zał. Nr 4 (potwierdzone referencjami). 7. Wykaz parametrów sprzętu i oprogramowania - Zał. nr 5 Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu, nie poświadczone odpisy lub kopie za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach