Przetargi.pl
Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg

  • Adres: 80-382 Gdańsk, Maurycego Beniowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5119570, 58 511 13 25 , fax. 585 542 966
  • Data zamieszczenia: 2020-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej
    Maurycego Beniowskiego 7
    80-382 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 5119570, 58 511 13 25, fax. 585 542 966
    REGON: 19112350400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsp.gda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego eksploatowanego w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego ON i Pb-95 bezpośrednio do zbiorników pojazdów mechanicznych i kanistrów, będących na wyposażeniu Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w przewidzianym okresie realizacji przedmiotu zamówienia wynosi odpowiednio: -benzyna Pb-95 - około 5 600 litrów - olej napędowy (ON) - około 100 000 litrów Zamawiający informuje, że podana wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów co do ilości, ze względu na aktualne potrzeby. W przypadku nie wykorzystania szacunkowej wielkości zamówienia, Wykonawca nie będzie żądał realizacji pozostałej ilości oraz odszkodowania. Podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, jakie Zamawiający zamierza nabyć, wynikającymi ze średniego rocznego zużycia paliwa powiększonego o 4 %. Prognozowane zapotrzebowania na paliwo ON i Pb w okresie realizacji umowy mogą ulec pomniejszeniu bądź powiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Tankowania odbywać się będą na podstawie rzeczywistego zużycia i bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku wyczerpania wartości umowy bądź upływu terminu jej trwania (w zależności od tego co wcześniej nastąpi), zostanie ogłoszone nowe postępowanie przetargowe. Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytuły wyczerpania wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 06 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz.U. z 2019 r., poz. 1292 ze zm.) oraz art. 32 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 ze zm.), potwierdzającą, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie określonym w przedmiocie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony i wypełniony w 1 egzemplarzu zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców( w treści formularza oferty). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach