Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg
- Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego 65B
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 041 3481920
- Data zamieszczenia: 2012-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
ul. Wojska Polskiego 65B 65B
25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3481900, 3481904, fax. 041 3481920
REGON: 01251326200203 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb -95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej Pb -95 do samochodów służbowych (osobowych) użytkowanych w Oddziale Regionalnym Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach i podległych Placówkach Terenowych na terenie województwa świętokrzyskiego. 1. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4 - benzyna bezołowiowa 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Szacunkowa ilość paliwa zaplanowana do zakupu przez Zamawiającego w okresie 36 miesięcy wynosi 50.000 litrów. 2.2 Zakupy benzyny odbywać się będą przede wszystkim na stacjach położonych w granicach administracyjnych miast, w których znajdują się: siedziba Oddziału - Kielce i podległych Placówek Terenowych w Busku Zdroju, Jędrzejowie, Kazimierzy Wielkiej, Końskich, Pińczowie, Starachowicach, Włoszczowie, Opatowie, Ostrowcu Świętokrzyskim, Ożarowie, Sandomierzu, Staszowie oraz sporadycznie na innych stacjach na terenie całego kraju. 2.3 Paliwo sprzedawane Zamawiającemu powinno spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09grudnia 2008r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr 221, poz. 1441 ze zm.). 2.4 Zakup benzyny bezołowiowej Pb-95 dokonywany będzie bezgotówkowo i bez rachunku, za pomocą kart elektronicznych wystawionych na numer rejestracyjny samochodu służbowego Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. 2.5 Rozliczenie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur VAT wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe: od 1-go do 15-go dnia miesiąca i od 16-go dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca. Należność będzie regulowana przez Zamawiającego w terminie 21 dni, licząc od dnia prawidłowo wystawionej faktury VAT, pod warunkiem otrzymania faktury VAT od Wykonawcy w terminie co najmniej 7 dni przed wymaganym terminem płatności. 2.6 Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji - data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu/opustu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty elektronicznej otrzyma dowód wydania paliwa. 2.7 Nowe karty elektroniczne będą wydawane Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia. 2.8 W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty elektronicznej, Zamawiający zobowiązany będzie do niezwłocznego powiadomienia pisemnie lub telefonicznie Wykonawcy o powyższym zdarzeniu w celu blokady karty w sieci punktów sprzedaży oraz dodatkowo potwierdzi zgłoszenie za pomocą fax-u lub e-mailem. 2.9 Zgłoszenia utraty, zniszczenia lub kradzieży karty elektronicznej będą przyjmowane przez Wykonawcę całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu Zamawiający zobowiązany będzie podać numer i typ utraconej karty, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny samochodu, na który została wystawiona karta. Potwierdzenie fax-em lub drogą elektroniczną (e-mailem) będzie dokonywane wyłącznie w godzinach pracy Zamawiającego. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty elektronicznej po godzinach pracy Zamawiającego potwierdzenie fax-em lub drogą elektroniczną (e-mailem) zostanie dokonane niezwłocznie w następnym dniu roboczym. 2.10 Zamawiający oświadcza, że w chwili obecnej posiada 15 samochodów służbowych, których ilość w czasie obowiązywania umowy może ulec zmianie. 2.11 W terminie do 15 dni od dnia zgłoszenia zmian wykazu samochodów, ich numerów rejestracyjnych albo utraty karty, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową kartę elektroniczną w cenie określonej w taryfikatorze opłat Wykonawcy. 2.12 Wykonawca przejmie odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu przyjęcia zgłoszenia o utracie, zniszczeniu lub kradzieży karty. 2.13 W przypadku braku możliwości zatankowania paliwa na podstawie karty elektronicznej z przyczyn technicznych leżących po stronie Wykonawcy dopuszcza się dokonanie bezgotówkowego zakupu paliwa na podstawie faktury VAT, z co najmniej 14 dniowym terminem płatności, wystawionej przez Wykonawcę na Zamawiającego, w treści której będzie podany numer rejestracyjny samochodu do którego zostało zatankowane paliwo. 2.14 Zamawiający będzie nadzorował realizację zamówienia i powiadomi Wykonawcę o konieczności blokady kart z tytułu wyczerpania wartości zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia przez Wykonawców wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rabat
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb PGK w Połańcu Spółka z o.o.
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa ( zakup) paliw w postaci benzyny bezołowiowej Pb 95, oleju napędowego ON dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa paliw płynnych na potrzeby Urzędu Gminy w Pacanowie
Dodano: 2016-02-23 - Dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu służbowego będących w użytkowaniu Obwodu Drogowego w Stopnicy w roku 2016
Dodano: 2016-02-22 - Dostawy paliw płynnych do pojazdów i sprzętu służbowego będących w użytkowaniu Powiatowego Zarządu Dróg w Busku- Zdroju w roku 2016
Dodano: 2016-01-22 - Dostawa paliw pędnych w 2016 roku dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Opatowie.
Dodano: 2015-12-15 - Zakup paliw płynnych i płynów eksploatacyjnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Kielcach
Dodano: 2015-12-07 - Dostawa paliw: oleju napędowego, benzyny bezołowiowej (Pb 95),gazu LPG dla Związku Międzygminnego Nidzica w Kazimierzy Wielkiej w roku 2016-2017
Dodano: 2015-12-04 - Dostawa benzyny bezołowiowej 95 w ilości 6 000 litrów w latach 2016-2017 dla potrzeb MWiK Spółka z o.o. w Ostrowcu Świętokrzyskim
Dodano: 2015-12-03 - Zakup paliw do pojazdów samochodowych i sprzętu mechanicznego do Urzędu Gminy w Strawczynie, Zakładu Gospodarki Komunalnej oraz Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Strawczyn w 2016 roku
Dodano: 2015-12-03