Przetargi.pl
Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4800444,4800434 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4800444,4800434, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowe tankowanie paliwa : Etyliny 95 (E-95) oraz Oleju napędowego (ON), do pojazdów Zamawiającego (wykaz pojazdów będzie załącznikiem do umowy) w szacunkowej ilości : a) olej napędowy ON - około 37.100 litrów b) etylina bezołowiowa E-95 - około 44.700 litrów W/w liczby zostały oszacowane na podstawie dotychczasowego zużycia paliwa przez samochody i sprzęty Zamawiającego i nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do ich nabycia. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy tylko za faktycznie pobrane dostawy. Zapłata za zakupione dostawy będzie dokonywana w oparciu o cenę dzienną na stacji paliw (cena dystrybutora). Cena podana w formularzu ofertowym przez Wykonawcę będzie mieć jedynie charakter deklaratywny i służyć do oceny złożonych ofert. Wykonawca zapewnia właściwą jakość paliwa zgodnie z obowiązującymi normami i wymaganiami jakościowymi - Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441) Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. 2. Kody CPV : a) benzyna bezołowiowa - 09132100-4 ; b) olej napędowy - 09134100-8 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamówienie obejmuje sukcesywny zakup paliwa do pojazdów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej, za pomocą kart paliwowych dla Zarządu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie. Każde tankowanie będzie dokumentowane przez Wykonawcę wydaniem osobie tankującej potwierdzenia zakupu, zawierającego datę, rodzaj, ilość i cenę sprzedaży paliwa (obowiązującą na danej stacji w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji) oraz numer rejestracyjny pojazdu i nazwisko kierowcy (dane te mogą być zastąpione wpisaniem numeru karty paliwowej i czytelnym podpisem kierowcy). 2) Położenie stacji powinno umożliwiać swobodny dojazd i tankowanie pojazdów osobowych i dostawczych. Ponadto wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j. Dz.U. z 2013r., poz. 1058) i umożliwiać dokonanie transakcji bezgotówkowo za pomocą wydanych zamawiającemu kart paliwowych. 3) Stacje paliwa winny być wyposażone w monitoring rejestrujący tankowanie paliwa do pojazdu Zamawiającego umożliwiający jego zgranie z okresu minimum 21 dni. 4) Paliwo pobierane na karty wystawione na markę i nr rej. pojazdu odbywać się będzie tylko do zbiornika paliwa pojazdu. W przypadku ujawnienia tankowania paliwa do innych pojemników obsługa stacji ma obowiązek poinformować każdorazowo Zamawiającego na nr tel. 91 48 00 496 lub e-mail; mpawlow@zditm.szczecin.pl, oraz zabezpieczyć nagranie monitoringu. 5) Zakupy paliwa rozliczane będą przez Wykonawcę po cenach detalicznych obowiązujących w dniu ich zakupu, pomniejszonych o stałe upusty cenowe określone w formularzu cenowym. 6) Rozliczenia z tytułu zawartej umowy następować będą w terminach ustalonych na warunkach określonych przez Wykonawcę w systemie rozliczeń bezgotówkowych. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich z wykorzystaniem kart płatniczych Wykonawcy. 7) Wykonawca zobowiązany jest wystawić karty paliwowe do bezgotówkowego tankowania dla każdego tankowanego pojazdu Zamawiającego (wykaz pojazdów stanowi załącznik do wzoru umowy) oraz dodatkowo 3 karty wystawione na ZDiTM w Szczecinie. Osobą uprawnioną do posługiwania się kartą będzie kierowca poruszający się pojazdem o numerze rejestracyjnym zgodnym z numerem pojazdu, na który została wystawiona przedmiotowa karta. 8) Za wydanie pierwszych kart paliwowych dla każdego pojazdu służbowego Zamawiającego oraz pierwszych kart na okaziciela Wykonawca nie pobiera opłaty. W przypadku zwiększenia ilości posiadanych samochodów lub wymiany floty samochodowej albo utraty karty przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia kart dodatkowych lub zamiennych. Opłata za wystawienie karty nie może przekroczyć 20,00 zł brutto za 1 kartę. Koszty związane z obsługą kart paliwowych w całym okresie realizacji zamówienia ponosi Wykonawca. 9) Zakupy paliwa rozliczane będą dwa razy w miesiącu - w okresach od 1 do 15 dnia miesiąca oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca - na podstawie wcześniej dostarczonych zestawień transakcji bezgotówkowych dokonanych w danym okresie rozliczeniowym. 10) Do każdej faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć wykaz zawierający następujące informacje: a) miejsce i data tankowania; b) rodzaj i ilość pobranego paliwa; c) numer rejestracyjny tankującego pojazdu;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zditm.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach