Przetargi.pl
Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice

Gmina Bobolice ogłasza przetarg

  • Adres: 76-020 Bobolice, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 34 58 401 , fax. 94 34 58 420
  • Data zamieszczenia: 2016-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobolice
    ul. Ratuszowa 1 1
    76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 34 58 401, fax. 94 34 58 420
    REGON: 00052772400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobolice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na potrzeby Gminy Bobolice w okresie do 31.12.2018 r., obejmująca następujące podległe gminie jednostki organizacyjne: 1) Gmina Bobolice: - Straż Miejska w Bobolicach, ul. Ratuszowa 1, 76-020 Bobolice, - OSP Bobolice, - OSP Kłanino, - OSP Porost, - OSPGozd, - OSP Drzewiany, 2) Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobolicach, ul. Jedności 13, 76-020 Bobolice, 3) Środowiskowy Dom Samopomocy Odnowa w Bobolicach, ul. Głowackiego 7A, 76-020 Bobolice, zwane dalej Zamawiającym. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawy: a) benzyny bezołowiowej Pb 95, b) oleju napędowego ON. 3. Kalkulowane zapotrzebowanie w okresie trwania przedmiotu umowy: a) benzyna bezołowiowa Pb 95 - 5.100,00 litrów, b) olej napędowy ON - 27.000,00 litrów. Wskazane powyżej paliwa odpowiadać muszą wymogom jakościowym określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r, poz. 1680). 4. Podana ilość paliwa oszacowana została na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania. Zamawiający informuje, iż podane ilości mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał w granicach administracyjnych miasta Bobolice przez cały okres realizacji umowy, co najmniej jedną stację paliw czynną całodobowo, siedem dni w tygodniu, obsługującą rozliczenia bezgotówkowe przy użyciu kart flotowych (paliwowych) i oferującą w ciągłej sprzedaży pełen asortyment paliw stanowiący podstawowy przedmiot niniejszego zamówienia wymieniony w SIWZ Rozdział B pkt 2 i 3. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji paliwowych należących do Wykonawcy na obszarze całego kraju, na których Zamawiający będzie mógł dokonywać zakupu paliw zależnie od miejsca wystąpienia potrzeb uzupełnienia paliwa, na takich samych warunkach cenowych. 7. Zakup paliw realizowany będzie sukcesywnie w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem elektronicznych bądź magnetycznych kart paliwowych pojazdu umożliwiających dokonywanie transakcji bezgotówkowych. 8. Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia w terminie 15 dni od daty złożenia przez Zamawiającego wniosku o wydanie kart, wystawi i umożliwi Zamawiającemu korzystanie z bezpłatnych kart paliwowych w następującej kombinacji: a) 15 kart paliwowych zabezpieczonych numerem PIN, wystawionych na numer rejestracyjny pojazdu; b) 3 karty paliwowe zabezpieczone numerem PIN, wystawione na osprzęt OSP; 9. Wykonawca zapewni Zamawiającemu nieodpłatne wydanie dodatkowych 3 kart paliwowych, w przypadku ewentualnego zwiększenia taboru Zamawiającego lub konieczności dokonania wymiany niewłaściwie funkcjonujących kart. Wydanie lub wymiana kart dodatkowych nastąpi z zachowaniem zasad i terminów, o których mowa w pkt 8. 10. Wystawione karty muszą obejmować wyłącznie zakup paliw, o których mowa w pkt 2, bez usług dodatkowych takich jak np.: mycie pojazdów, zakup na stacjach środków eksploatacyjnych, spożywczych itp. 11. Szczegółowe zasady dokonywania transakcji bezgotówkowych przy użyciu kart flotowych określone są w treści ogólnych warunków sprzedaży i używania kart flotowych Wykonawcy, które stanowią załącznik do umowy. Ogólne warunki sprzedaży i używania kart flotowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. 12. Rozliczenie zakupu paliwa następować będzie w systemie dwóch okresów rozliczeniowych od 1 do 15 i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę zbiorczej faktury VAT (wraz z załączonym raportem z dokonanych przez Zamawiającego w minionym miesiącu zakupów). Raport, o którym mowa w zdaniu pierwszym musi zawierać następujące informacje: data i miejsce zakupu, ilość i rodzaj zakupionego paliwa (ilość litrów), aktualna cena 1 litra paliwa (zł/litr), wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego upustu (zł), numer rejestracyjny pojazdu lub karty paliwowej. Oferowany przez Wykonawcę upust naliczany będzie od wartości brutto określonej na fakturze. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość paliwa na stacji paliw. 14. Wcześniejsze zakończenie realizacji umowy nastąpi z chwilą wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ Rozdział B Opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie zapisy SIWZ i załączniki dotyczące przedmiotu zamówienia rozpatrywać należy łącznie - wraz z wszystkimi załączonymi dokumentami (kompleksowo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.04.2016 r. do godziny 11:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BBS w Darłowie nr: 49 8566 1013 0200 2020 2001 0003 z dopiskiem WADIUM - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWA PALIW W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM NA POTRZEBY GMINY BOBOLICE. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę (godzinę minutę) uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie - opisanej WADIUM - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWA PALIW W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM NA POTRZEBY GMINY BOBOLICE załączając ją do oferty lub składając bezpośrednio w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Miejski w Bobolicach ul. Ratuszowa 1, 76 - 020 Bobolice w dni powszednie w terminie do dnia 25.04.2016 r. do godz. 11:00 w pok. nr 12 - sekretariat. 6. Wadium w formie gwarancji/poręczenia powinno być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinno zawierać: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczyciela (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, kwotę gwarancji/poręczenia, termin ważności gwarancji/poręczenia, bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pierwsze żądanie Zamawiającego, w okolicznościach zawartych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta/Poręczyciela. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację (np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska). 7. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej (art. 46 ust. 4a). 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 17. W przypadku konsorcjum: wadium wnoszone jest przez konsorcjum lub uprawnionego pełnomocnictwem członka konsorcjum. 18. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bobolice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach