Przetargi.pl
Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Dostawcy

Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-560 Szczecin, ul. Grodzka 1/5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4348404 , fax. 091 43484405
  • Data zamieszczenia: 2015-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
    ul. Grodzka 1/5 1/5
    70-560 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4348404, fax. 091 43484405
    REGON: 81170008900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych oraz sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie na stacjach paliw Dostawcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne, bezgotówkowe tankowanie paliw płynnych do pojazdów służbowych Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie oraz kanistrów, na stacjach paliw Dostawcy w Szczecinie oraz na terenie całego kraju i poza jego granicami ponadto uiszczanie opłat za przejazdy drogami płatnymi za pomocą kart mikroprocesorowych lub magnetycznych. Oferowane produkty będące przedmiotem dostawy muszą spełniać wymagania jakościowe określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. Nr 169, poz. 1200 ze zm.), ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o biokomponentach i biopaliwach ciekłych (Dz.U. Nr 169 poz. 1199 ze zm.) oraz wydanych na podstawie ww. ustaw aktów wykonawczych, w szczególności rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. Nr 221 poz. 1441). Dostarczane paliwa muszą spełniać także wymagania stosownych norm, a w szczególności: dla benzyny bezołowiowej (PB 95)- PN-EN 228:2013-04P Paliwa do pojazdów samochodowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań (lub równoważnej), dla oleju napędowego (ON) - PN-EN 590:2013-12E Paliwa do pojazdów samochodowych dla gazu LPG PN-EN 589:2009 [8, 9] 2. Rodzaje zamawianych paliw: a. benzyna bezołowiowa 95 CPV-09132100-4 Benzyna bezołowiowa do 5 tys. litrów rocznie (10 tys. w okresie trwania umowy); b. olej napędowy ON CPV-09134200-7 Olej napędowy do 55 tys. litrów rocznie (110 tys. w okresie trwania umowy); c. autogaz LPG CPV-09120000-6 LPG do 1,5 tys. litrów rocznie (do 3 tys. litrów w okresie trwania umowy); Powyższe ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu. 3. Rodzaje wymaganych kart. Dla wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu następujące rodzaje kart mikroprocesorowych lub magnetycznych, zabezpieczonych tzw. numerem PIN: a. karty indywidualnie przypisane do każdego pojazdu służbowego pozostającego w dyspozycji Komendy Miejskiej PSP w Szczecinie - karta powinna uwidaczniać numer rejestracyjny pojazdu oraz umożliwiać wyłącznie zatankowanie tylko tego pojazdu, którego numer rejestracyjny uwidacznia; b. kart imiennych dla wskazanych pracowników Zamawiającego - karta powinna umożliwiać tankowanie wszystkich pojazdów pozostających w dyspozycji Zamawiającego oraz kanistrów. 4. Zapewnienie dostępności paliw. Wykonawca obowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do stacji benzynowych. Wykonawca zapewni tankowanie samochodów Zamawiającego przez 24 godziny na dobę. Wykonawca musi zapewnić ciągłość tankowania w każdy rodzaj paliwa, także w sytuacjach skrajnych, przy ewentualnym braku paliw na rynku. W nagłych przypadkach pojazdy Zamawiającego muszą być traktowane priorytetowo, w szczególności poprzez tankowanie poza kolejnością. 5. Rozliczenia. a. okres rozliczeniowy zbiorczy - min. 2 tygodnie, b. podstawą rozliczenia będzie ewidencja prowadzona za pomocą kart mikroprocesorowych lub magnetycznych umożliwiających rejestrację stanu licznika kilometrów oraz ilość tankowanego paliwa, c. brak opłat za wystawienie oraz obsługę kart, d. zapłata następować będzie na podstawie faktury VAT, obejmującej transakcje z okresu rozliczeniowego (zgodnie z lit. a); e. termin płatności 14 dniowy (preferowany, dopuszcza się jednak inne propozycje), f. w przypadku niedotrzymania terminu zapłaty za fakturę, przed wstrzymaniem wydawania paliwa do samochodów na stacji Dostawcy Wykonawca wykona monit do Zamawiającego. 6. Kontrola tankowania. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania właściwych pojazdów. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli kontrola będzie polegała na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego z kartą mikroprocesorową (magnetyczną), oraz tankowanie samochodu do pełnego zbiornika z zapisaniem stanu licznika kilometrów tankowanego pojazdu. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. 11. Wymagania stawiane wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. c. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. d. Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. e. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091321004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba stacji ponad wymaganą w SIWZ
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach