Przetargi.pl
Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP

Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda ogłasza przetarg

  • Adres: 80-237 Gdańsk, ul. J. Uphagena 27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3017916 , fax. 58 3017916
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda
    ul. J. Uphagena 27 27
    80-237 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3017916, fax. 58 3017916
    REGON: 00103674400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja rynku pracy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bezgotówkowa, dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego na potrzeby Pomorskiej WK OHP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    -Dokumenty należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). -W przypadku spółki cywilnej, składającej ofertę, spółka ta powinna przedstawić zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach przez spółkę oraz odrębnie przez wspólników tej spółki. -W przypadku spółki cywilnej, składającej ofertę, jeśli spółka cywilna odprowadza składki ZUS (zatrudniania pracowników lub zgłasza do ubezpieczenia osoby i odprowadza składki z innych tytułów (umów cywilnoprawnych) to wykonawca musi dołączyć zaświadczenie z właściwego ZUS na wspólników spółki i również na spółkę. -W druku składanym w celu uzyskania informacji z KRK Na formularzu zapytania o udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym należy wypełnić punkty od 1 do 3, natomiast punktów 4 i 5 nie należy wypełniać. W punkcie -formularza należy podać podstawę prawną - ustawową, uzasadniającą prawo uzyskania informacji z Rejestru. Jeżeli informacja potrzebna jest do zamówień publicznych to: - dla osoby fizycznej należy podać: art. 24 ust.1 pkt 4-8 oraz pkt 10 i 11 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - dla podmiotu zbiorowego należy podać: art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. nr 113, poz. 759.) -Zamawiający zaleca zapoznać się z informacjami na stronie: http://bip.ms.gov.pl/pl/rejestry-i-ewidencje/krajowy-rejestr-karny/ -Przedmiotem zamówienia są sukcesywne bezgotówkowe dostawy artykułów biurowych, szkolnych oraz oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nie prefabrykowanych do sprzętu biurowego, będącego na stanie PWK OHP w Gdańsku. -Wszystkie materiały mają być fabrycznie nowe. -Wszystkie produkty są przeznaczone do użytku biurowego. -Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane pod pojęciem typu. Pod pojęciem Fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (np. pojemność tusz/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. -Wszystkie wkłady do długopisów maja być wypełnione tuszem w minimum ? długości wkładu oraz być wykonane z przeźroczystego tworzywa pozwalającego sprawdzić ilość tuszu i zabezpieczone opakowaniem przed wysychaniem. Długopis lub wkład musi pisać do wyczerpania się tuszu. -W celu potwierdzenia, że oferowane materiały równoważne spełniając wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu materiałów równoważnych wraz z opisem materiału równoważnego. Jeżeli Wykonawca nie dostarczy wykazu materiałów równoważnych oznacza to, że będzie dostarczał materiały oryginalne. -Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były fabrycznie nowe, posiadające oryginalne fabrycznie opakowania i nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, uzupełnianych, bądź przerabianych. Zaoferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być dopuszczone do stosowania przez producenta urządzeń eksploatowanych przez Zamawiającego. Wskazane przez Zamawiającego typy materiałów eksploatacyjnych określają minimalne cechy techniczne i wymagania jakościowe. -Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. -Zamawiający dopuszcza równoważną ofertę na materiały eksploatacyjne. W przypadku złożenia oferty równoważnej na materiały eksploatacyjne do drukarek, telefaksów i kopiarek Wykonawca zobowiązuje się, że w wypadku nieprawidłowego działania dostarczonego towaru, który spowoduje uszkodzenie urządzeń drukujących i kopiujących będzie wykonywać naprawy uszkodzeń na własny koszt, a także poniesie wszelkie koszty związane z transportem uszkodzonego urządzenia. -Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy urządzeń drukujących (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta urządzenia. Naprawa urządzenia drukującego wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (faxem) Wykonawcy przez Zamawiającego konieczności wykonania naprawy. -W przypadku wadliwości materiałów eksploatacyjnych i artykułów biurowych lub szkolnych przedmiotowe materiały, artykuły biurowe lub szkolne zostaną wymienione przez Wykonawcę na nowe nie posiadające wad w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia, w dni robocze oraz w najbliższy dzień roboczy po dniach wolnych. -Zamawiający wymaga aby dostarczone materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i kopiujących posiadały minimum 1 rok gwarancji licząc od daty odbioru przez Zamawiającego. Wymóg ten dotyczy każdej z poszczególnych dostaw. -Wykonawca zobowiązuje się do odbioru zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w ramach zawartej umowy. Odbiór będzie następował po zgłoszeniu przez Zamawiającego w uzgodnionym przez Wykonawcę terminie. -Każda dostawa winna być ubezpieczona przez Wykonawcę na jego koszt w zakresie odpowiedzialności cywilnej. -Płatność za zamówienia cząstkowe nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. -Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania opcji, tj. możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych w stosunku do podanych w formularzu cenowym. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może być pomniejszony o nie więcej niż 50% ogólnej wartości tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 50% wartości zamówienia. -Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości artykułów i materiałów eksploatacyjnych niż określona w ofercie. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze za zrealizowane dostawy bez naliczania kar umownych w razie zmniejszenia ilości dostaw. Długopis żelowy EnerGel (różne kolory ), do którego pasuje wkład wymienny do serii ENERGEL BLN35 z końcówką 0,5 mm, posiadający gumowy uchwyt oraz metalowy klip, mechanizm przyciskowy oraz system automatycznego wyłączania przy wpinaniu do kieszeni szt. 275 Wkład do długopisu żelowego kolor czerwony, zielony, niebieski, czarny z poz. 23 szt. 36 Koperta samoklejąca C4 - białe szt. 2008 Koperta samoklejąca C5 - białe szt. 1480 Koperta samoklejąca C6 - białe szt. 2600 Papier do kserokopiarki i drukarek komputerowych A4, 80 g/m? ryza 639 Toner SAMSUNG CLP-550N czarny szt. 7 Toner SHARP AR-203ESP20 CPM T+D szt. 10 Toner HP Pro200 M201 dw CF456A szt. 8 Toner HP Pro125a CZ172A szt. 3 Toner HP M1212nf szt. 3 Car. HP Office Jet Pro 6830 czarny o zwiększonej wydajności szt. 27 Car. HP Office Jet Pro 6830 czerwony o zwiększonej wydajności szt. 16 Car. HP Office Jet Pro 6830 niebieski o zwiększonej wydajności szt. 16 Car. HP Office Jet Pro 6830 żółty o zwiększonej wydajności szt. 16 Car. HP Desk Jet Ink CH 368 czarny o zwiększonej wydajności szt. 33 Car. HP Desk Jet Ink CH 368 kolor zwiększonej wydajności szt. 20 Toner HP M1132 szt. 10 Car. BROTHER DCP-J152W czarny szt. 68 Car. BROTHER DCP-J152W czerwony szt. 44 Car. BROTHER DCP-J152W niebieski szt. 42 Car. BROTHER DCP-J152W żółty szt. 43 Car. HP Office Jet 6000 czarny szt. 8 Car. HP Office Jet 6000 czerwony szt. 5 Car. HP Office Jet 6000 żółty szt. 4 Car. HP Office Jet 6000 niebieski szt. 5 Toner CANON IR-2520 szt. 9 Car. HP Desk jet 2515 czarny szt. 9 Car. HP Desk jet 2515 kolor szt. 9 Toner HP LJ P1102 laser szt. 8 Toner RICOH FT4018 szt. 2 Toner SAMSUNG ML-1665 szt. 8 Pendrive 16 GB szt. 7 Pendrive 32 GB szt. 5
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorska.ohp.pl/ http://pomorskawkohp.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach