Przetargi.pl
Dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-837 Gdańsk, ul. Straganiarska 24-27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 301-91-92, 305-56-31 , fax. 58 301-91-92, 305-56-31
  • Data zamieszczenia: 2015-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
    ul. Straganiarska 24-27 24-27
    80-837 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 301-91-92, 305-56-31, fax. 58 301-91-92, 305-56-31
    REGON: 22093419800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. 1. Minimalne wymagania do przedmiotu zamówienia 1.1. Dostawa, wdrożenie i dostosowanie oprogramowania ZSI a) Dostawa, dostosowanie i wdrożenie oprogramowania ZSI oznacza całokształt prac podjętych przez WYKONAWCĘ w celu doprowadzenia do samodzielnej eksploatacji ZSI przez pracowników ZAMAWIAJĄCEGO; czynności mające na celu wdrożenie ZSI, wykonanie analizy przedwdrożeniowej, dokumentacji, dostarczenie instrukcji użytkownika, dopisanie niezbędnych programów, wykonanie implementacji i modyfikacji oprogramowania ZSI i przetestowanie oprogramowania ZSI. b) Licencje na oprogramowanie będą bezterminowe. c) Minimalna ilość dostarczonych licencji dla ZSI to 60. Obecna ilość użytkowników to 56, spośród których zostanie wybranych 4 administratorów. Szacowany roczny przyrost około 1-3 użytkowników. d) ZAMAWIAJĄCY musi być uprawniony do korzystania z Oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, tj. w zakresie funkcjonalnym ustalonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia e) Zintegrowany System Informatyczny (ZSI) składać się będzie z następujących modułów, do których wymagania zostały opisane w punkcie drugim - specyfikacja wymagań funkcjonalnych: Moduł Dofinansowania Moduł Pożyczki Moduł Zarząd i Rada Nadzorcza Moduł Analizy i Raporty Moduł Sekretariat f) WYKONAWCA zobowiązany jest do przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej funkcjonalności dla każdego modułu g) WYKONAWCA zobowiązany jest do wykonywania prac wdrożeniowych zgodnie z harmonogramem opisanym w Załączniku 2 do Projektu umowy 1.2. Szkolenie pracowników W ramach projektu dostawy ZSI dostawca musi przeprowadzić następujące szkolenia : a) Szkolenie dla użytkowników - minimum 72 godziny szkolenia dla użytkowników oferowanego Systemu w grupach nie większych niż 5 osób, przeprowadzone w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Szkolenia powinny być podzielone i dostosowane do ról wykorzystywanych w systemie. WYKONAWCA powinien przygotować materiały oraz część warsztatową, na której uczestnicy sami powinni wykonywać działania w systemie. b) Dodatkowo szkolenie dla administratorów - minimum 20 godzin szkolenia dla administratorów oferowanego Systemu, przeprowadzonych w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Szkolenie ma być przeprowadzone na danych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. 1.3. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej a) Dokumentacja musi zostać dostarczona w języku polskim b) Instrukcja obsługi oprogramowania - opisuje prawidłowy sposób użytkowania sytemu. Instrukcja powinna zawierać opis funkcjonalności z podziałem na moduły i role. Dokument ten powinien również zawierać opisy ścieżki (krok po kroku) najpopularniejszych czynności wykonywany przez daną rolę w szczególności: Instrukcja dodawania wniosków Instrukcja dekretacji przelewu bankowego Instrukcja generowania raportów Instrukcja eksportu do MS Excel Instrukcja oceny wniosku (formalnej i merytorycznej) Instrukcja generowania dokumentów seryjnych c) Instrukcja administracji systemu - opisująca prawidłowy sposób administrowania systemem. Instrukcja powinna w szczególności uwzględniać: Instrukcja modyfikacji szablonów dokumentów - opis procedury modyfikacji szablonów dokumentów wraz ze zmiennymi możliwymi do zastosowania Instrukcja tworzenia szablonów raportów - opis procedury dodawania/modyfikacji szablonów raportów w module raportów i analiz (powinien być on wyodrębniony z instrukcji ogólnej) Instrukcja zarządzania formularzami (np. oceny) Instrukcja zarządzania elementami słownikowymi Instrukcja zarządzania użytkownikami Instrukcja zarządzania uprawnieniami Instrukcja tworzenia i przywracania kopii bezpieczeństwa systemu Wytyczne konfiguracyjne dla środowiska systemowego oraz procedurę odtworzeniową każdego z użytych systemów (baza danych, serwer aplikacji) d) Opis struktury bazy danych - pełen opis struktury bazy danych wraz z jej charakterystyką e) Prezentacje i materiały wykorzystane podczas szkolenia - WYKONAWCA zobowiązany jest do przekazania informacji szkoleniowych na potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO f) Rejestr działań objętych gwarancją - wykaz elementów podlegających gwarancji oraz zadań wykonywanych w ramach gwarancji g) Dokument opisujący procedury awaryjne w przypadku problemu z dostępem zdalnym do ZSI 1.4. Migracja danych z aktualnych systemów a) Do zakresu migrowanych danych należą aktualnie obowiązujące szablony dokumentów, obowiązujące raporty oraz aktualne dane dotyczące wniosków, umów, pożyczek oraz Beneficjentów. Około 50 szablonów dokumentów (dokumenty MS Office lub Works) Około 20 predefiniowanych raportów i analiz (na bazie raportów z MS Excel i Works) Około 1000 aktywnych wniosków i umów w toku nie będących pożyczkami. Dane te są przenoszone z kilku baz rozproszonych programu Works oraz arkuszy MS Excel Około 250 aktywnych pożyczek. Dane te są przenoszone z kilku baz programu Works oraz wielu arkuszy MS Excel (każda pożyczka ma jeden arkusz). b) WYKONAWCA zobowiązany jest uzupełnić aktualnie obowiązujące słowniki. c) WYKONAWCA powinien w uzgodnieniu z ZAMAWIAJĄCYM przygotować wymagane grupy uprawnień dla środowiska produkcyjnego. 1.5. Integracja ZSI a) Integracja z systemem bankowym Jednostronna integracja ZSI z systemem bankowym (w szczególności Bank Gospodarki Krajowej) polega na automatycznym (raz dziennie) oraz ręcznym (wywołana przyciskiem z pliku) pobieraniu wyciągów bankowych do systemu w celu dalszej edycji oraz wprowadzeniu tych danych do systemu ZSI. b) Integracja z systemem finansowo-księgowym SAGE Symfonia Jednostronna integracja ZSI z systemem finansowo-księgowym SAGE Symfonia, polegająca na automatycznym (raz dziennie) i ręcznym (wywoływanym przyciskiem) generowaniu pliku zgodnym z szablonem i wymaganiami programu SAGE Symfonia opisanymi szczegółowo w podręczniku użytkownika SAGE Symfonia w rozdziale 7-1 Wymiana danych (tytuł podręcznika: Am_FK_Podręcznik - który jest w posiadaniu ZAMAWIAJĄCEGO). ZSI powinien prowadzić rejestr wygenerowanych plików (data, godzina, nazwa pliku) oraz wysyłać informacje email na adres podany przez ZAMAWIAJĄCEGO, jeżeli generowanie się nie powiodło. c) Integracja z systemem Active Directory WYKONAWCA powinien zapewnić możliwość logowania się do systemu danymi domenowymi przechowywanymi w systemie Active Directory. 1.6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na poprawne wykonanie i funkcjonowanie ZSI oraz gwarantuje, że wszystkie nośniki oprogramowania, oprogramowanie ZSI oraz wykonane instalacje są odpowiedniej jakosci, reprezentują najnowsze wersje, działają poprawnie, cechują się stabilnością i nie posiadają wad fizycznych i prawnych. 1.7 Świadczenie usług utrzymania WYKONAWCA zobowiązany jest świadczyć 20 godzin w miesiącu w ramach usługi utrzymania. W ramach świadczenia usługi utrzymania WYKONAWCA zobowiązuje się do: zapewnienie pełnego nadzoru nad systemem w początkowej fazie jego eksploatacji bieżących modyfikacji oprogramowania ZSI wynikających ze zmian przepisów prawa polskiego, UE wraz z wytycznymi do tych przepisów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, wraz z instalacją w ZSI w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO, aktualizacji dokumentacji użytkowej jeżeli zmiany przepisów prawnych wpływają na zmianę interfejsu oprogramowania ZSI. modyfikacji wszelkich wzorców wydruków, formularzy i szablonów, modyfikacji słowników zawartych w oprogramowaniu ZSI, dostarczania nowych wersji i poprawek wdrożonego oprogramowania ZSI, dostarczania nowych wersji ZSI, bazy danych oraz oprogramowania narzędziowego; dostarczania zmian dokumentacji do nowych wersji oprogramowania ZSI, dostarczania aktualnej dokumentacji technicznej oraz dokumentacji użytkownika do nowych wersji oprogramowania ZSI, usuwania Awarii oprogramowania ZSI, usuwanie Błędów i Usterek oprogramowania ZSI, wymiany wadliwego oprogramowania wraz z nośnikiem na nowe, naprawy bazy danych oraz konfiguracji serwerów, zabezpieczenia ZSI i jego danych w przypadku awarii - backup, bieżącej pomocy w zakresie diagnozy problemów w eksploatacji ZSI, kontroli danych i ich spójności oraz uzgadnianie danych zawartych w ZSI, świadczenia serwisu w zakresie bazy danych oraz oprogramowania narzędziowego, świadczenia usługi merytorycznego wsparcia poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta (w godz. 7:30-15:30 w dniach od poniedziałku do piątku) w zakresie wszystkich systemów lub modułów tworzących ZSI jak i bazy danych. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie wynosi 2 godziny (powiadomienie pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o przyjęciu zlecenia) WYKONAWCA zobowiązuje się dokonać naprawy ZSI w następujących terminach: w razie Awarii - niezwłocznie a najdalej w terminie do 4 godzin od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną lub faksem, w razie Błędu - niezwłocznie a najdalej w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia, w razie Usterki - niezwłocznie a najdalej w terminie 15 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia. ZAMAWIAJĄCY awarię, błąd lub usterkę rozumie w następujący sposób: Awaria Oprogramowania - niesprawność uniemożliwiająca pracę w ogóle lub uniemożliwiająca realizację głównego procesu objętego przez ZSI; jest to niesprawność, dla której nie ma możliwości obejścia, Błąd Oprogramowania - niesprawność uniemożliwiająca wykorzystanie jednego modułu lub funkcji w module, która uniemożliwia obsługę części działalności operacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO, lecz nie powoduje przerwy w jego działaniu, Usterka Oprogramowania - działanie modułów niezgodne z właściwą dokumentacją nie będące Awarią ani Błędem, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na tronie internetowej zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 480000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 43 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1804); b.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego na konto nr 16113011210006558813200001 z adnotacją (wadium ZSI) c.Wadium należy wnieść z takim wyprzedzeniem aby zostało uznane na koncie ZAMAWIAJĄCEGO przed upływem terminu składania ofert. d.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. e.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zawartej przez Zamawiającego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy f.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie zamawiającego w Gdańsku przy ul. Straganiarska 24-27, w Zespole Finansowo-Księgowym w pokoju nr 16, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. g.Zaleca się (nie jest obligatoryjne) załączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty. h.W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniądz, poręczenie/gwarancja powinno zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie (WYKONAWCY), nazwę beneficjenta (ZAMAWIAJĄCEGO), nazwę gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielającej poręczenia/gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, nazwę postępowania, kwotę poręczenia/gwarancji, termin ważności poręczenia/gwarancji, zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty poręczenia/gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO zawierające oświadczenie, ze WYKONAWCA, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, poręczenie/gwarancja winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, poręczenie/gwarancja musi być wykonalne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, klauzulę, że wszelkie spory dotyczące poręczenia /gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem RP i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby ZAMAWIAJĄCEGO, termin ważności poręczenia/gwarancji nie może być krótszy niż okres związania ofertą. i.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. j. j.Wykonwcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. k.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. l.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas trwania gwarancji i serwisu gwarancyjnego bezpłatnego liczonego w pełnych miesiącach kalendarzowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach