Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.

Powiat Starachowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Dr W. Borkowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 760 900 , fax. 412 760 902
  • Data zamieszczenia: 2020-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Starachowicki
    ul. Dr W. Borkowskiego 4
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 760 900, fax. 412 760 902
    REGON: 29100939500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.starachowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 01 stycznia 2021r. do 31 grudnia 2022r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Starachowickiego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, zaliczonych do sektora finansów publicznych, których wykaz zawiera załącznik nr 1 do niniejszego opisu, w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 roku, wraz z wdrożeniem i serwisowaniem bankowości elektronicznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu i systemu bankowości elektronicznej. Przy czym liczba jednostek powiatu jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek organizacyjnych, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, nowe jednostki zawrą umowy na warunkach wynikających z przeprowadzonego postępowania. Zakres zamówienia dla Powiatu jako jednostki samorządu terytorialnego, Starostwa Powiatowego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu obejmuje: I. Bieżącą obsługę bankową, w tym: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w złotych polskich i walutach obcych oraz kasy zapomogowo-pożyczkowej 2. Bezkosztową obsługę gotówkową w zakresie wpłat i wypłat 3. Realizacja bezpłatnych przelewów (krajowych i zagranicznych) przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, 4. Wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla dowolnej ilości stanowisk w dowolnej ilości jednostek (Powiat, Starostwo Powiatowe, jednostki organizacyjne), 5. System bankowości elektronicznej 6. Minimalne wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego systemu bankowości elektronicznej: a/ system powinien prawidłowo pracować w środowisku pracy Zamawiającego, b/ Zamawiający dysponuje swoimi urządzeniami zabezpieczającymi typu UTM (Fortinet), serwerami z systemami operacyjnymi MS Windows 2019, natomiast stacje robocze są synchronizowane poprzez AD (Active Directory) domeny, które przechowują scentralizowaną informację o użytkownikach, komputerach i innych zasobach sieci komputerowej. Stacje robocze są wyposażone w systemy operacyjne: MS Windows 7 Prof. PL, MS Windows 8 Prof. PL, MS Windows 10 Prof. PL z przeglądarkami internetowymi: FireFox 81, Internet Explorer 11, Google Chrome 86, MS Edge 84. c/ system powinien być przystosowany do wyświetlania w rozdzielczości ekranu 1280 x 102 i wyższej, d/ bezpieczna komunikacja przez system powinna być zapewniona dzięki certyfikacji WEB serwerów przez zaufane centrum autoryzacji i wykorzystaniu technologii szyfrowania nie gorszej niż TLS 1.2.z kluczem o długości co najmniej 256 bitów, e/ system powinien umożliwić logowanie: - za pomocą hasła maskowanego wprowadzanego za pomocą klawiatury komputerowej oraz ekranowej, - z wykorzystaniem podpisu elektronicznego na karcie procesorowej lub innego elementu bezpieczeństwa stanowiącego o jednoznacznej identyfikacji użytkownika, f/ system powinien umożliwiać: - ścisłe określenie uprawnień użytkowników zarówno do każdej funkcji oferowanej przez system, jak i dostępu do danych poszczególnych rachunków, zdefiniowania dowolnych schematów akceptacji transakcji z określeniem limitów, - akceptację transakcji z uwzględnieniem różnej klasy podpisów (w tym podpisy łączne) z zachowaniem wszelkich kombinacji podpisów, - sprawdzenie numeru IP nawiązującego połączenie w przypadku łączności przez Internet, - tworzenie rejestru czynności użytkowników, - jednoczesne funkcjonowanie wszystkich stanowisk w tym samym czasie, - możliwość blokowania systemu w określonych dniach i godzinach, - informowanie użytkowników o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem, np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank, g/ zapewnienie automatycznej blokady konta użytkownika w przypadku kilkukrotnego (co najmniej 3 krotnego) podania złych danych podczas logowania oraz automatyczne wylogowanie użytkownika z systemu w przypadku stwierdzenia braku aktywności użytkownika w systemie w określonym czasie ustalonym przez Zamawiającego, h/ dostarczenie Zamawiającemu wszystkich niezbędnych do obsługi systemu bankowości elektronicznej akcesoriów zapewniających bezpieczeństwo pracy dla użytkowników typu: karta, czytnik, token lub inne, nie później niż 10 dni przed rozpoczęciem okresu realizacji przedmiotu zamówienia; Wykonawca zapewni bez dodatkowych opłat nowe akcesoria, w przypadku wygaśnięcia ważności dotychczasowych oraz wyda akcesoria nowym użytkownikom systemu, zgłoszonym przez podmioty objęte zamówieniem w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, i/ Wykonawca udostępni nieodpłatnie system bankowości elektronicznej dla Zamawiającego przez okres 3 dodatkowych miesięcy po zakończeniu realizacji "Umowy w sprawie zasad wykonywania obsługi bankowej". System ten powinien zachować pełną funkcjonalność w zakresie dostępu do wszystkich funkcji statystycznych, obliczeniowych, archiwalnych związanych z prowadzoną przez Zamawiającego działalnością. 7. Sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych w wersji elektronicznej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego nie później niż następnego dnia roboczego do godz. 800. Wyciągi muszą być sporządzone za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty. Niezgodności dotyczące zapisów w wyciągach bankowych wyjaśniane będą przez Bank nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia. 8. Zerowanie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych jednostek budżetowych Powiatu, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia kwot pozostałych na wskazanych rachunkach na rachunki wskazane przez Zamawiającego: a/ przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych Zamawiającego i jego jednostek na rachunek budżetu Powiatu, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, II. Dzierżawę terminali POS III. Kredyt w rachunku bieżącym budżetu Zamawiającego IV. Oprocentowanie środków pieniężnych. V. Możliwość deponowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych. VI. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej, tj. zezwolenie lub inny dokument uprawniający do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997roku - Prawo bankowe (j.t. Dz.U. z 2019r. poz. 2357 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach