Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siemiatyckiego i jednostek organizacyjnych powiatu

Powiat Siemiatycki ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 65 66 500 , fax. 85 65 66 501
  • Data zamieszczenia: 2014-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Siemiatycki
    ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 85 65 66 500, fax. 85 65 66 501
    REGON: 05065861100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Siemiatyckiego i jednostek organizacyjnych powiatu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu bankowej obsługi budżetu Powiatu Siemiatyckiego i jednostek organizacyjnych powiatu, wymienionych w załączniku nr 8, jak również jednostek, które mogą być powołane w okresie realizacji zamówienia. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)otwarcie i prowadzenie oprocentowanych rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych z możliwością prowadzenia subkont w ramach danego rachunku bankowego, 2) realizację przelewu środków do innych banków oraz między rachunkami w tym samym banku przy wykorzystaniu elektronicznego systemu bankowości, a w razie potrzeby papierowo, 3) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 4) dokonywanie wypłat gotówkowych, 5) zapewnienie w każdej jednostce bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej w terminie umożliwiającym zachowanie ciągłości obsługi bankowej: zainstalowanie systemu, wdrożenie, szkolenie osób, serwis i obsługa w trakcie trwania umowy, 6) możliwość samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, potwierdzających stan salda na rachunkach na każdy dzień roboczy, 7) wydawanie blankietów czekowych, opinii bankowych i innych dokumentów, 8) przechowywanie depozytów, 9) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych z miesięczną kapitalizacją odsetek, 10) automatyczne lokowanie na lokaty typu overnight lub lokaty weekendowe codziennego salda środków zgromadzonych na rachunku powyżej kwoty 50.000,00 zł, bez opłat i prowizji, 11) udzielenie zamawiającemu w każdym roku kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Siemiatyckiego z terminem spłaty do końca roku budżetowego na następujących zasadach: oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M, obowiązującą na ostatni dzień roboczy poprzedzającego miesiąca, skorygowaną (powiększoną lub pomniejszoną) o marżę banku - stałą w okresie kredytowania; 12) (zerowanie) rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach na wskazany rachunek Powiatu Siemiatyckiego; 13) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, 14) zapewnienie doradcy bankowego oraz asysty specjalistów technicznych, - przy czym obsługa bankowa będzie wykonywana włącznie z ostatnim dniem roku, chyba że jest on dniem ustawowo wolnym od pracy. 3. Zamawiający przewiduje w ramach umowy uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu w wysokości 500.000 zł na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu. Kwota kredytu może ulec obniżeniu bądź podwyższeniu, w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy będzie określała niższy bądź wyższy limit. Zamawiający złoży wniosek na uruchomienie kredytu w danym roku i dostarczy wymagane przez wykonawcę dokumenty. Szczegółowe warunki kredytu określi odrębna umowa kredytu w rachunku bieżącym. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco. Zamawiający może dysponować środkami do wysokości przyznanego limitu kredytu, a każdy wpływ na rachunek bankowy będzie powodował zmniejszenie salda zadłużenia. Odsetki liczone będą tylko od wykorzystanej części kredytu i płatne miesięcznie poprzez pobranie z wskazanego przez zamawiającego rachunku. 4. System bankowości elektronicznej winien zapewniać co najmniej: 1) dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym; 2) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji; 3) przeniesienie danych z obecnie wykorzystywanego systemu bankowości elektronicznej do systemu proponowanego przez wykonawcę; 4) realizację przelewów w formie elektronicznej ze wszystkich rachunków; 5) grupowanie zleceń (według rodzaju zlecenia, operacji, osoby wystawiającej); 6) możliwość pracy grupowej z wykorzystaniem podziału uprawnień wprowadzanie/zatwierdzania przelewów; 7) funkcję tworzenia paczek, tj. wysyłania większej ilości przelewów jednocześnie bez konieczności przesyłania każdego osobno; 8) uzyskanie bieżącej informacji o stanie rachunków bankowych oraz bieżącego odbioru wyciągów bankowych z rachunków (wydruk) na każdym stanowisku, w ustalonym i zatwierdzonym formacie; 9) udostępnianie elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych; 10) przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu przez cały okres korzystania z systemu; 11) wykonywanie analiz i raportów z operacji i transakcji za wskazane okresy z możliwością ich drukowania; 12) dostęp zabezpieczony chronionymi hasłami oraz bezpieczną transmisję przez sieć Internet, 13) zapewnienie wysokiego poziomu bezpieczeństwa; 14) w przypadku awarii systemu wykonawca zobowiązuje się do jej usunięcia w ciągu 24 godzin od zgłoszenia awarii. Za nieusunięcie zgłoszonej awarii w ciągu 24 godzin wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 1.000 zł za każdą rozpoczętą godzinę po upływie 24 godzin. Jeśli zgłoszenie awarii nastąpi w dzień poprzedzający święta, dni ustawowo wolne lub w dzień poprzedzający dni wolne od pracy u zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do usunięcia awarii do godziny 12:00 dnia następującego po tych dniach wolnych. 5. Wykonawca zawrze odrębne umowy na prowadzenie obsługi bankowej z Powiatem Siemiatyckim i każdą z jednostek organizacyjnych powiatu. 6. W przypadku łączenia, przekształcania bądź powoływania nowych jednostek organizacyjnych zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 7. W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Powiatu Siemiatyckiego i jednostek organizacyjnych, zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez wykonawcę prowizji i opłat z niżej wskazanych tytułów: 1) zamykania rachunków bankowych; 2) potwierdzania otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych; 3) potwierdzania sald na rachunkach bankowych; 4) uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym; 5) od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym; 6) za (zerowanie) rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach na wskazany rachunek Powiatu Siemiatyckiego; 7) za przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie; 8) za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych; 9) za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych w formie elektronicznej i papierowej; 10) świadczenia usług bankowości elektronicznej, pozwalających na dostęp do rachunków bankowych w czasie rzeczywistym za pośrednictwem sieci informatycznej dla starostwa powiatowego i jednostek organizacyjnych powiatu objętych zamówieniem; - przy czym przez rachunki zamawiającego należy rozumieć rachunki Powiatu Siemiatyckiego i jednostek organizacyjnych powiatu. 8. W ramach świadczenia usług systemu bankowości elektronicznej, o którym mowa w pkt 7 ppkt 10) Wykonawca bez dodatkowych opłat zapewni: 1) dostawę oprogramowania (w tym kartę, czytnik, token, pendrive), 2) instalację oprogramowania, 3) obsługę serwisową oprogramowania, 4) szkolenie dla wszystkich operatorów w zakresie pełnej obsługi systemu w siedzibie każdego podmiotu objętego zamówieniem. Na potwierdzenie przeszkolenia operatorów niezbędne jest oświadczenie osób przeszkolonych o nabyciu umiejętności obsługi programu na danym stanowisku pracy. System bankowości elektronicznej Wykonawcy musi umożliwiać dokonywanie autoryzacji jednego przelewu przez dwóch operatorów, przy czym jeden może być również wprowadzającym dane przelewu do systemu. Gdy system wymaga posługiwania się akcesoriami typu: karta, czytnik, token, pendrive, wykonywanie tych czynności musi być możliwe przy założeniu, że każdy z tych operatorów posługuje się tylko jednym i tym samym akcesorium. 9. Dla innych ewentualnych czynności nieprzewidzianych w SIWZ, będących przedmiotem doraźnego zlecenia zamawiającego, wykonawca będzie stosował opłaty i prowizje w wysokości nie wyższej niż określone w obowiązującej tabeli opłat i prowizji, stanowiącej załącznik do umowy. 10. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę, przedmiotu zamówienia w zakresie wykonywania czynności bankowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość oprocentowania środków na rachunkach bieżących i pomocniczych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach