Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 834 509 , fax. +48 44 683 43 35
  • Data zamieszczenia: 2020-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 834 509, fax. +48 44 683 43 35
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego w okresie od 01.05.2020r. do 30.04.2024r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Radomszczańskiego oraz jednostek organizacyjnych Powiatu w okresie od 01.05.2020r do 30.04.2024r. oraz udzielenie kredytu w wysokości 5.000.000 zł na finansowanie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu ewidencjonowanego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu. Rodzaj, zakres i sposób realizacji zamówienia Zamówienie obejmować będzie: 1. otwarcie, prowadzenie i zamykanie na każde żądanie Zamawiającego dowolnej liczby rachunków bieżących i pomocniczych budżetu Powiatu Radomszczańskiego oraz jego jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ i ewentualnie nowopowstałych w trakcie trwania umowy oraz wydanie potwierdzenia jego otwarcia; 2. umożliwienie dostępu do gotówki bez konieczności wcześniejszego zamawiania do wysokości 40.000zł; 3. przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych własnych i obcych; 4. dokonywanie przelewów wewnętrznych i zewnętrznych; 5. sporządzanie i udostępnianie do prowadzonych rachunków bankowych dziennych wyciągów bankowych w formie papierowej lub zapewnienie możliwości drukowania wyciągów z systemu bankowości elektronicznej; wyciągi bankowe muszą zawierać wszystkie informacje o płatnościach jakie zostały umieszczone przez płatnika w opisie płatności; 6. wydawanie blankietów czekowych; 7. oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych prowadzonych w złotych i walutach obcych dokonywane w okresach miesięcznych na koniec ostatniego dnia miesiąca; 8. zapewnienie bezkosztowej obsługi gotówkowej w zakresie wpłat i wypłat; 9. prowadzenie obsługi bankowej klienta w budynku Starostwa Powiatowego w Radomsku; 10. wydawanie na wniosek posiadacza rachunku pisemnych opinii bankowych; 11. instalację, przeszkolenie pracowników i obsługę systemu bankowości elektronicznej umożliwiającego: − ograniczenie możliwości logowania • możliwość ograniczenia logowania do systemu tylko ze wskazanych adresów IP, • możliwość konfiguracji logowania jedynie w określonych przedziałach czasowych oraz w określone dni tygodnia. − automatyczna blokada • w przypadku kilkukrotnego podania złych danych podczas logowania do konta, • automatyczne wylogowanie w przypadku stwierdzenia braku aktywności użytkownika. − bezpieczeństwo dostępu do danych i funkcjonalności • możliwość konfiguracji dostępu do danych dla konkretnego użytkownika, np.: historii operacji, salda i wyciągów, • możliwość konfiguracji dostępu do funkcjonalności dla konkretnego użytkownika, np.: wprowadzania zleceń i autoryzacji dyspozycji, prawa podpisywania i wysyłania zleceń do Banku, • konto super użytkownika, które pozwala na zarządzanie uprawnieniami wybranych pracowników. - bezpieczeństwo podczas procesu płatności • możliwość zweryfikowania osób biorących udział w tworzeniu, modyfikacji oraz autoryzacji zleceń, • możliwość zweryfikowania osób wprowadzających i modyfikujących dane w bazie kontrahentów - administrator bankowości elektronicznej weryfikuje osoby mające możliwość wprowadzania i modyfikacji danych w bazie kontrahentów poprzez nadanie odpowiednich uprawnień w systemie bankowości elektronicznej, • możliwość korzystania z autoryzowanej bazy kontrahentów – baza kontrahentów będzie tworzona przez osoby zweryfikowane podczas logowania do bankowości elektronicznej poprzez podanie identyfikatora, karty mikroprocesorowej i PIN, • wymuszenie weryfikacji wprowadzanego numeru rachunku w przypadku użycia metody kopiuj -wklej. 12. dokonanie w ostatnim dniu roboczym każdego roku obowiązywania umowy likwidacji sald na wskazanych przez Zamawiającego rachunkach poprzez przekazanie środków ze wskazanych rachunków na rachunki budżetu Powiatu Radomszczańskiego; 13. uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym w wysokości do 5 000.000 zł; zabezpieczeniem kredytu będzie weksel, zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową; 14. z uwagi na konieczność codziennego dokonywania wpłat lub wypłat gotówkowych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na terenie Miasta Radomska oddział/placówkę, gdzie możliwe będzie dokonywanie wskazanych wyżej czynności; 15. Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia 1 placówki bankowej obsługi klienta w budynku Starostwa Powiatowego w Radomsku przy ul. Leszka Czarnego 22 w terminie 1 miesiąca od dnia udostępnienia lokalu. Zamawiający zamierza wynająć lokal w trybie bezprzetargowym na okres nie dłuższy niż do 30.04.2024r. Czynsz miesięczny wynosić będzie 400 zł netto i będzie podlegać corocznej waloryzacji w wskaźnik wzrostu cen i usług ogłoszony przez GUS w IV kwartale roku poprzedniego. Powierzchnia lokalu wynosi 10 m2. Lokal wyposażony jest w boks kasowy, szafę biurową, biurko, szafę ubraniową i kasę pancerną; 16. Przyjmowanie przez Wykonawcę wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty z tytułu należności budżetowych i odbywać się będzie na drukach obowiązujących w banku. W treści dowodu zapłaty winny się znaleźć zapisy określające co najmniej tytuł wpłaty, dane osobowe, zobowiązanego do uiszczenia należności. 17. Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zobowiązany będzie do podpisania umowy o prowadzenie rachunków bankowych z każdą jednostką objętą przedmiotem zamówienia wymienioną w załączniku nr 2 do SIWZ oraz ewentualnie nowopowstałymi w trakcie trwania umowy. Łącznie na dzień sporządzania przedmiotu zamówienia podpisana będzie 1 umowa z Powiatem Radomszczańskim i 19 umów z jednostki organizacyjnymi Powiatu. Zastrzega się, iż w całym okresie obowiązywania umowy ilość rachunków bankowych, jak również ilość jednostek organizacyjnych, może ulec zmianie. W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych, utworzenia nowych Wykonawca podpisze z nimi umowę na prowadzenie obsługi bankowej na takich samych zasadach i warunkach jakie wynikają z niniejszego postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową. 18. Za czynności związane z obsługą bankową Powiatu Radomszczańskiego oraz jego jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ Starostwo Powiatowe w Radomsku jako jednostka organizacyjna Powiatu Radomszczańskiego zobowiązana będzie uiścić na rzecz Banku jedną zryczałtowaną opłatę miesięczną. Opłaty nie będą pobierane odrębnie od poszczególnych jednostek organizacyjnych. 19. Wykonawca musi posiadać uprawniania do wykonywania określonej działalności lub czynności – bank działający w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 roku Prawo bankowe. 20. Bank nie będzie pobierał opłat i prowizji za druki czeków gotówkowych, zaświadczenia i opinie bankowe, instalację, przeszkolenie pracowników i obsługę systemu bankowości elektronicznej, od wpłat gotówki na konta bieżące i pomocnicze Zamawiającego przez pracowników zamawiającego oraz jego klientów od wypłat gotówki przez Zamawiającego z jego rachunków bieżących i pomocniczych, wyciągi bankowe w formie elektronicznej i papierowej. Dokumentacja finansowa Zamawiającego dostępna jest na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Radomszczańskiego http://bip.radomszczanski.pl/ w zakładce: Gospodarka i finanse: Budżet. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy tj. wykonujących czynności polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Powiatu Radomszczańskiego w szczególności: − otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, − udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, − obsługa i serwisowanie systemu bankowości elektronicznej rachunków bankowych min. poleceń krajowych i zagranicznych, generowanie i przekazywanie wyciągów bankowych, − obsługa gotówkowa w zakresie wpłat i/lub lub wypłat, − przygotowanie opinii, zestawień i raportów w zakresie prowadzonej obsługi bankowej. 2.1. Wykonawca i/lub Podwykonawca złoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub umowy o podwykonawstwo wykaz osób, które wykonują czynności związane z wykonaniem kompleksowej obsługi bankowej w trakcie realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób i czynności jakie będą wykonywały. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualniony wykaz. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2. czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 2.3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego bądź też przedstawienie dokumentów, które nie będą potwierdzać spełnienia wymagań, o których mowa w pkt 2.1. będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. 2.4. Za niespełnienie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2. na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 1.000,00 zł za każdy stwierdzony przypadek skierowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec tej samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kolejnej kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 2.5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia ww. osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W przypadku uniemożliwienia Zamawiającemu kontroli przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w pkt 2. Zamawiającemu przysługuje kara umowna w wysokości 1.000,00 zł za każde uniemożliwienie przeprowadzenia takiej kontroli.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy: - posiadali aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, obejmującej w szczególności udzielanie kredytów, wydane przez Komisję Nadzoru Finansowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 ze zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP - załącznik nr 5 do SIWZ, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach