Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ełk

Urząd Gminy w Ełku ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Armii Krajowej 3
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6104437 , fax. 087 6103762
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ełku
    ul. Armii Krajowej 3 3
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6104437, fax. 087 6103762
    REGON: 00053129800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.elk.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ełk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a)Obsługa bankowa i kasowa budżetu gminy i jednostek organizacyjnych gminy Ełk na rachunkach: -podstawowym - budżetu gminy i wszystkich jednostek; -Urzędu Gminy; -Zespołu Obsługi Szkół Gminy Ełk (rachunek podstawowy + fundusz socjalny + rachunek depozytowy); -Zespołu Szkół Samorządowych w Stradunach; -Zespołu Szkół Samorządowych w Chełchach; -Zespołu Szkół Samorządowych w Woszczelach; -Szkoły Podstawowej im. Szarych Szeregów w Mrozach Wielkich; -Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowej Wsi Ełckiej; -Gimnazjum im. Jana Bytnara ps. Rudy w Nowej Wsi Ełckiej; -Szkoły Podstawowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Rękusach; -Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej (rachunek podstawowy + fundusz socjalny + wyodrębniony rachunek na przekazywanie przez komorników kwot wyegzekwowanych od dłużników alimentacyjnych); -depozytowym dla budżetu gminy; -pomocniczym Urzędu Gminy i dla wszystkich jednostek z wyjątkiem ww ZOS i GOPS-u; -wydzielonych rachunkach bankowych w Urzędzie Gminy i w jednostkach do obsługi projektów finansowanych ze środków unijnych (liczba rachunków uzależniona od podpisanych umów na dofinansowanie). b)Udzielanie kredytu w rachunku bieżącym budżetu gminy, wg stopy % negocjowanej, na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego, określanego uchwałą budżetową, odrębnie w każdym roku budżetowym (na rok 2012 ustalono wysokość tego kredytu na poziomie 2 000 000,00 złotych). c) Lokowanie wolnych środków, z wyjątkiem środków pochodzących z dotacji z budżetu, na negocjowanych lokatach terminowych. d) Świadczenie usług internetowej bankowości elektronicznej typu home-banking: informacje oraz realizacja operacji na rachunku głównym i rachunkach pomocniczych za pomocą systemu bankowości elektronicznej poprzez przeglądarkę internetową w tym zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa przesyłu danych; jednolity system obsługi bankowości elektronicznej dla budżetu gminy Ełk i wszystkich jednostek organizacyjnych (bez podziału na korporacje i klientów detalicznych); realizacja poleceń przelewów w formie papierowej i elektronicznej: -na rachunki w innych bankach; -na rachunki w banku obsługującym; -pomiędzy rachunkami Zamawiającego; współpraca w systemie bankowości elektronicznej umożliwiającym: -monitorowanie aktualnych danych o wysokości salda, wolnych środkach i obrotach na wszystkich rachunkach wraz z możliwością tworzenia raportów według różnych kryteriów, -składanie podpisu elektronicznego, również przy wykorzystaniu certyfikatu kwalifikowanego, -składanie różnorodnych zleceń, w tym cyklicznych zleceń z przyszłą datą realizacji, -zastosowanie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników, -nadawanie i wycofywanie uprawnień do wykonania poszczególnych operacji, -identyfikacja płatności dokonywanych na rachunek Zamawiającego, w tym: identyfikacja wpłacającego oraz wpłaty poprzez indywidualny numer rachunku bankowego, tytuł wpłaty (KTR), datę zlecenia wpłaty przez wpłacającego, elastyczne definiowanie formatu dostarczanych plików, -zapewnienie bezpiecznego przekazywania plików z informacjami o wpłatach na drodze elektronicznej wymiany informacji tj. stosowanie standardów szyfrowania, automatyzacja procesu przesyłania danych, -sporządzanie raportów i udostępnianie ich w formie elektronicznej, -wsparci w procesie reklamacji i wyjaśniania błędnych wpłat, -umożliwienie przekazywania do banku przelewów elektronicznych na nośnikach magnetycznych, dotyczących między innymi wypłaty świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, wypłat dla nauczycieli itp. e) Realizacja wypłat gotówkowych ze wskazanych rachunków na rzecz wskazanych osób fizycznych, w tym: -zapewnienie codziennej informacji o zrealizowanych wypłatach, -możliwość automatycznej ewidencji zrealizowanych wypłat. f) Przyjmowanie wpłat gotówkowych. g) Dokonywanie wypłat gotówkowych. i)Dokumentowanie operacji finansowych, dokonywanych na rachunkach Gminy i jednostek w postaci wyciągów bankowych wraz z potwierdzeniem dokonanych wpłat codziennie, z terminem odbioru w dniu następnym po godz. 12:00. j)Telefoniczne uzgadnianie wysokości sald po podaniu uzgodnionego wcześniej hasła. k)Prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia roku kalendarzowego. Warunki realizacji zamówienia: Bankową obsługę Gminy Ełk może wykonywać podmiot, który: 1.Posiada placówkę bankową na terenie miasta Ełk, 2.Zainstaluje system bankowości elektronicznej w siedzibie Zamawiającego, 3.Udostępni możliwość podpisu elektronicznego, 4.Przeszkoli personel Zamawiającego w zakresie obsługi systemu elektronicznego, 5.Zapewni wsparcie w bieżącej obsłudze systemu bankowości elektronicznej telefonicznie lub poprzez wizytę odpowiedniego specjalisty w siedzibie Zamawiającego, 6.Zapewni kompleksową obsługę przez pracownika Banku, 7.Wyodrębni odrębne stanowisko kasowe w okresie wypłaty świadczeń rodzinnych, zaliczek alimentacyjnych, zasiłków opiekuńczych i stypendiów lub zwiększy liczbę stanowisk kasowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.elk.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach