Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Miasta Łańcuta oraz jednostek organizacyjnych

Miasto Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, Plac Sobieskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 252 202 , fax. 172 252 021
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łańcut
    Plac Sobieskiego 18
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 172 252 202, fax. 172 252 021
    REGON: 69058175500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lancut.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Miasta Łańcuta oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Miasta Łańcuta oraz jednostek organizacyjnych: 1) Miasto Łańcut 2) Urząd Miasta 3) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Łańcucie 4) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Łańcucie 5) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Łańcucie 6) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Łańcucie 7) Przedszkole Miejskie Nr 1 w Łańcucie 8) Przedszkole Miejskie Nr 2 w Łańcucie 9) Przedszkole Miejskie Nr 3 w Łańcucie 10) Przedszkole Miejskie Nr 4 w Łańcucie 11) Przedszkole Miejskie Nr 5 w Łańcucie 12) Żłobek Miejski Nr 1 w Łańcucie 13) Żłobek Miejski Nr 2 w Łańcucie 14) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie 15) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łańcucie 16) Miejski Zarząd Budynków w Łańcucie 17) Miejski Dom Kultury w Łańcucie 18) Miejska Biblioteka Publiczna w Łańcucie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca (Bank) ubiegający się o udzielenie zamówienia ma posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe, a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy – Prawo bankowe, inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa art. 193 ustawy Prawo bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Informacja dotyczącą Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia) – w Formularzu Oferty. Uwaga: W przypadku powierzenia realizacji zamówinia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy oraz nazwy Podwykonawców. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Uwaga Pisemne zobowiązanie podmiotów wraz z dokumentami, o których mowa powyżej wymagane jest, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. 3. Informację - czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – informacja - w Formularzu Oferty. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. 5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy Wykonawca składa wraz z ofertą). 6. Wadium - dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach