Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych

Miasto i Gmina Morawica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 114 691, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 114 691, , fax. -
    REGON: 291010352
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Morawica zwanego dalej „Gminą” i jednostek organizacyjnych Gminy w okresie od 16 lipca 2020 roku do 15 lipca 2023 roku, przy czym liczba jednostek organizacyjnych Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. Na dzień ogłoszenia przetargu wszystkie jednostki organizacyjne Gminy są jednostkami budżetowymi. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Bieżącą obsługę bankową polegającą na: Otwarciu, prowadzeniu i zamykaniu rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych dla Miasta i Gminy Morawica oraz jej jednostek organizacyjnych. Realizacji poleceń przelewu (wersja papierowa), udostępnieniu systemu umożliwiającego dokonywanie przelewów w wersji elektronicznej w Urzędzie Miasta i Gminy i pozostałych jednostkach organizacyjnych Gminy. 1.3. Prowadzeniu punktu obsługi kasowej w miejscowości Morawica z pełną obsługą wynikającą z przepisów Prawa Bankowego. 1.4. Przyjmowaniu wpłat gotówkowych i dokonywanie wypłat gotówkowych w punkcie obsługi kasowej we wszystkie dni robocze w godzinach od 8.00 -16.00. 1.5. Obsłudze wypłat i wpłat świadczeń w punkcie obsługi kasowej banku: a/ Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morawicy, b/ Miasta i Gminy Morawica. Wydawaniu druków czeków gotówkowych i ich potwierdzaniu. 1.7. Wydawaniu opinii bankowych i zaświadczeń. 1.8. Potwierdzeniu stanu salda na każdy dzień roboczy i na koniec roku obrachunkowego. 1.9. Wydawaniu historii rachunków bankowych na każde żądanie. 1.10. Udzieleniu telefonicznie informacji o stanie rachunku bankowego (usługa teleserwis). 1.11. Przyjmowaniu i przechowywaniu depozytów. 1.12. Wyzerowaniu wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek organizacyjnych poprzez przekazanie z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostających na tych rachunkach (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wskazany rachunek Zamawiającego. 2. Oprocentowanie środków na rachunkach: 2.1. Oprocentowanie obejmuje środki zgromadzone na wszystkich prowadzonych rachunkach bankowych. 2.2. Środki pieniężne zgromadzone na rachunkach bankowych będą oprocentowane według zmiennej stawki procentowej WIBID 1M skorygowanej o stały wskaźnik banku określony w ofercie. Oprocentowanie będzie wyrażone jako iloczyn stawki WIBID 1M i stałego wskaźnika korekty. 2.3. Odsetki od środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach będą naliczane i dopisywane do salda rachunku na koniec każdego kwartału. 3. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych obsługą: Miasto i Gmina Morawica – Urząd Miasta i Gminy z siedzibą w Morawicy ul. Spacerowa 7, 26-026 Morawica Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Morawicy, ul. Kielecka 9, 26-026 Morawica, Zespół Placówek Oświatowych w Morawicy, ul. Szkolna 4, 26-026 Morawica, Szkoła Podstawowa w Bilczy, ul. Szkolna 2, 26-026 Morawica, Szkoła Podstawowa w Brzezinach, ul. Szkolna 1, 26-026 Morawica, Szkoła Podstawowa w Obicach, ul. Szkolna 18, 26-026 Morawica, Szkoła Podstawowa w Dębskiej Woli, ul. Szlachecka 173, 26-026 Morawica, Samorządowy Żłobek w Bilczy , ul. Szkolna 2, 26-026 Morawica, Środowiskowy Dom Samopomocy w Brudzowie, ul. Starowiejska 60, 26-026 Morawica.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego na utworzenie banku i rozpoczęcie działalności lub inny równoważny dokument zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te powinny być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP ), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach