Gmina Żmigród ogłasza przetarg
- Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 853 057 , fax. 713 853 556
- Data zamieszczenia: 2020-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
pl. Wojska Polskiego 42403
55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
tel. 713 853 057, fax. 713 853 556
REGON: 52988700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zmigrod.com.pl, http://zmigrod.ibip.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Żmigród oraz jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2021-2024 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bankowej obsługi budżetu Gminy Żmigród i jej jednostek organizacyjnych w tym: 1) otwarcie, likwidacja i prowadzenie rachunków na warunkach zadeklarowanych w ofercie; 2) możliwość obrotu między rachunkami za pośrednictwem poleceń przelewu; 3) realizowanie wpłat i wypłat gotówkowych, 4) realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej, 5) wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych dla nowoutworzonej jednostki budżetowych, w przewidywanej liczbie 2 stanowisk (może ulec zmianie), 6) systemu bankowości elektronicznej ; 7) wydawanie blankietów czekowych; 8) nieodpłatne wydawanie opinii i zaświadczeń na wniosek posiadacza rachunku; 9) możliwość udzielenia w rachunku bieżącym budżetu Gminy, w każdym roku budżetowym, odnawialnego kredytu krótkoterminowego; 10) zapewnienie Systemu Identyfikacji Płatności Masowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniającego do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 tejże ustawy innym dokumentem potwierdzającym rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 2), 2) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 4) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Lwóweckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie 48 miesięcy
Dodano: 2023-06-16 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Dodano: 2023-02-21 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2023-2026
Dodano: 2023-01-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2023-01-02 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
Dodano: 2022-12-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2022-11-09 - Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Sobótka oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2021-08-17 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-06-29 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-29 - „Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica oraz podległych jednostek organizacyjnych na lata 2021-2024”
Dodano: 2021-01-14