Urząd Miejski Wąsosza ogłasza przetarg
- Adres: 56210 Wąsosz, Plac Wolności
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 065 543-78-50
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski Wąsosza
Plac Wolności 17
56210 Wąsosz, woj. dolnośląskie
tel. 065 543-78-50 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wasosz.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bankowa obsługa budżetu Gminy Wąsosz - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu gminy Wąsosz: - otwarcie i prowadzenie 1 rachunku bieżącego i 7 rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz, - otwarcie i prowadzenie 11 rachunków podstawowych i 12 rachunków pomocniczych gminnych jednostek pomocniczych (wykaz jednostek w załączeniu), - realizację poleceń przelewu - przyjmowanie wpłat gotówkowych - dokonywanie wypłat gotówkowych - kredyt na rachunku bieżącym Gminy Wąsosz do wysokości 1 000 000,00 zł - lokaty jednodniowe (nocne), weekendowe, tygodniowe, dwutygodniowe i miesięczne - usługę typu home - banking na 11 stanowiskach komputerowych, umożliwiającą dokonywanie przelewów oraz uzyskiwanie informacji o stanie rachunku (rachunków pomocniczych) - oferent który wygra postępowanie na bankową obsługę budżetu gminy Wąsosz zobowiązany jest do uruchomienia oddziału swojego banku na terenie miasta Wąsosza - umowa na obsługę budżetu jednostek pomocniczych zostanie zawarta oddzielnie dla każdej jednostki - otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących oraz rachunków pomocniczych budżetu Gminy Wąsosz i gminnych jednostek organizacyjnych, przez okres 36 miesięcy. Przyjęty przez wykonawcę do obliczenia koszt otwarcia każdego z w/w rachunków, a następnie koszty ich prowadzenia zaproponowane przez wybranego wykonawcę będą niezmienne w okresie umownym, począwszy od 01.01.2018 roku. Dla celów przetargu przyjęto, że w okresie 36 miesięcy realizowanych będzie łącznie 9000 przelewów, forma tych przelewów jest następująca: a) forma – 20% przelewów to przelewy papierowe, a 80% elektroniczne: • 900 przelewów papierowych do banku oferenta • 900 przelewów papierowych do innych banków • 3600 przelewów elektronicznych do banku oferenta • 3600 przelewów elektronicznych do innych banków Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt jednego przelewu danej formy (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2018 roku. Przyjmowanie wpłat gotówkowych, wnoszonych przez właścicieli rachunków. Dla celów przetargu należy przyjąć, że w okresie 36 miesięcy zostanie dokonanych łącznie 2000 wpłat gotówkowych, a struktura tych wpłat będzie następująca: • 1800 wpłat do kwoty 5 000 zł • 200 wpłat powyżej 5 000 zł Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt opłaty za jedną wpłatę gotówkową danej wartości (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2018 roku. Koszt brutto dokonywania wypłat gotówkowych na rzecz właścicieli rachunków. Dla celów przetargu należy przyjąć, że w okresie 36 miesięcy zostanie dokonanych łącznie 1700 wypłat gotówkowych, a struktura tych wypłat będzie następująca: • 1400 wypłat to kwoty do 5 000 zł • 300 wypłat to kwoty powyżej 5 000 zł Zaproponowany przez wybranego wykonawcę koszt opłaty za jedną wypłatę gotówkową danej wartości (wyrażony kwotowo) będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2018 roku. Koszt brutto zainstalowania urządzeń do świadczenia usługi home-banking na 11 stanowiskach komputerowych oraz koszt brutto 36 miesięcznych opłat za tę usługę. Zaproponowany koszt miesięcznej opłaty za usługę home-banking na jednym stanowisku komputerowym będzie niezmienny w okresie umownym, począwszy od 01.01.2018 roku. Przychód z oprocentowania kont bankowych. Wykonawca musi podać oprocentowanie kont na których będą zgromadzone środki zamawiającego. Wartość oprocentowania należy podać w % w stosunku rocznym. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym KKRB – oznacza koszty brutto obsługi kredytu w rachunku bieżącym, w kwocie do 1 000 000 złotych rocznie. Na koszt tej usługi składa się: KKRB= 3 x {[(Ppb + (WIBOR 1 M + mb)) x Kśr]+( Kśr x pgot)} = PLN brutto Prowizje bankowe Ppb - % Prowizja za „gotowość” od niewykorzystanej kwoty kredytu pgot - % Marża banku – mb - % Roczne koszty oprocentowania Kśr = (WIBOR 1M + mb) x Kśr Dla celów obliczeń należy przyjąć WIBOR 1M = 6%, a Kśr = 100 000 złotych. Zatem: KKRB = 3 {[(Ppb + (WIBOR 1 M + mb)) x Kśr]+( Kśr x pgot)} Zaproponowana do obliczeń wielkość prowizji bankowych Ppb, prowizji za „gotowość” od niewykorzystanej kwoty kredytu pgot oraz marży bankowej mb (w %) będą stałe w okresie obowiązywania umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wymagane jest posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego wydanego na podstawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.) lub dokument równoważny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bankowa obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zawidów oraz jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-06-04 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Lwóweckiego oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie 48 miesięcy
Dodano: 2023-06-16 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Bardo wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi.
Dodano: 2023-02-21 - BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU GMINY SIEKIERCZYN ORAZ JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W LATACH 2023-2026
Dodano: 2023-01-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2023-01-02 - Bankowa obsługa budżetu Gminy Siekierczyn oraz jednostek organizacyjnych w latach 2023-2026
Dodano: 2022-12-19 - Obsługa bankowa budżetu Gminy Polanica-Zdrój oraz jej jednostek organizacyjnych w latach 2023- 2025.
Dodano: 2022-11-09 - Bankowa obsługa budżetu Miasta i Gminy Sobótka oraz jednostek organizacyjnych Gminy
Dodano: 2021-08-17 - Kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy Wąsosz i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2020 r. - 31.12.2021 r.
Dodano: 2021-06-29 - Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Gminy Czarny Bór oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2021-01-29