Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022

Gmina Trzebnica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 388 81 80 , fax. 071 722 78 56
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebnica
    pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 388 81 80, fax. 071 722 78 56
    REGON: 93193513500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl https://platformazakupowa.pl/pn/trzebnica

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych w latach 2021-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bankowej obsługi budżetu Gminy Trzebnica i jej jednostek organizacyjnych. 2. W zakres zamówienia wchodzi: • otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bankowych, • realizacja zleceń płatniczych-przelewów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, • zapewnienie minimum jednego punktu obsługi kasowej na terenie miasta Trzebnicy, przyjmowanie w punkcie kasowym/filii banku/oddziale banku, znajdującym się w miejscowości będącej siedzibą zamawiającego, wpłat gotówkowych własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych przyjmuje wpłaty z tytułu podatków i innych należności niepodatkowych dokonywanych przez osoby fizyczne i prawne oraz nie posiadających osobowości prawnej, • realizacja w punkcie kasowym/filii banku/oddziale banku wypłat gotówkowych (na drukach obowiązujących u zamawiającego, np. listy wypłat) zatwierdzonych przez zamawiającego, • drukowanie i wydawanie codziennych wyciągów bankowych w formie papierowej, • wydawanie zaświadczeń i opinii bankowych, • lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach na podstawie odrębnych dyspozycji zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania wolnych środków finansowych na rachunkach w innych bankach zgodnie z ustawą z dn. 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, • oprocentowanie środków pieniężnych na rachunku bankowym, • zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych, • zapewnienie i obsługa systemu obsługi płatności masowych, • zapewnienia wtórników dowodów księgowych dla każdego wyciągu bankowego w wersji papierowej, • udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. Możliwość zaciągnięcia kredytu do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Trzebnica na podstawie odrębnie złożonego wniosku. Oprocentowanie kredytu uzależnione od stawki WIBOR 1M ustalonej jako średnia arytmetyczna, z miesiąca poprzedzającego jej okres obowiązywania powiększona o marzę banku. Okres odsetkowy miesięczny. Spłata odsetek za grudzień nastąpi do 31 grudnia każdego roku. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia. Zabezpieczeniem kredytu w rachunku bieżącym będzie weksel własny ,,in blanco” wraz z deklaracją wekslową. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z niniejszą SIWZ, ofertą Wykonawcy oraz zawartą umową. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunków bankowych bez konieczności zmiany umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią zapisy w dziale 1 Istotnych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ, Opisu przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ” stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Trzebnicy, nr rachunku 14 9591 0004 2001 0000 4431 0005, w tytule przelewu należy wpisać: „WADIUM – TI.271.24.2020”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2019 poz. 2357 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie zobowiązany również do przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wymienionych w rozdz. VI. ust. 5 pkt 2) w odniesieniu do tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach