Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2020-2023

Gmina Szczucin ogłasza przetarg

  • Adres: 33-230 Szczucin, Wolności
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczucin
    Wolności 3
    33-230 Szczucin, woj. małopolskie
    tel. (14) 643 62 78, , fax. (14) 643 64 90
    REGON: 85166077203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczucin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Szczucin w latach 2020-2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje bankową obsługę budżetu Gminy Szczucin, jej organu oraz samorządowych jednostek organizacyjnych i zakładu budżetowego w latach 2020 - 2023 według poniższego zestawienia: 1. Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie 2. ZFŚS - Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie 3. Centrum Usług Wspólnych w Szczucinie - Dofinansowanie Młodocianych 4. Placówka Wsparcia Dziennego 5. ZFŚS - Placówka Wsparcia Dziennego 6. Przedszkole Publiczne nr 1 w Szczucinie 7. ZFŚS - Przedszkole Publiczne nr 1 w Szczucinie 8. Przedszkole Publiczne w Maniowie 9. ZFŚS - Przedszkole Publiczne w Maniowie 10. Szkoła Podstawowa w Zabrniu 11. ZFŚS - Szkoła Podstawowa w Zabrniu 12. Szkoła Podstawowa w Szczucinie 13. ZFŚS - Szkoła Podstawowa w Szczucinie 14. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Borkach 15. ZFŚS - Zespół Szkolno – Przedszkolny w Borkach 16. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Skrzynce 17. ZFŚS - Zespół Szkolno – Przedszkolny w Skrzynce 18. Zespół Szkolno – Przedszkolny w Słupcu 19. ZFŚS - Zespół Szkolno – Przedszkolny w Słupcu 20. Zakład Usług Komunalnych w Szczucinie 21. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Zakładu Usług Komunalnych w Szczucinie 22. Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szczucinie 23. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szczucinie, 24. Urząd Miasta i Gminy w Szczucinie - Dochody 25. Urząd Miasta i Gminy w Szczucinie - Wydatki 26. Urząd Miasta i Gminy w Szczucinie - Utrzymanie czystości i porządku w Gminie 27. Rachunek bieżący Budżetu Gminy 28. Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych Urzędu Miasta i Gminy w Szczucinie 29. Rachunek Sum Depozytowych 30. Kaucje Gwarancyjne 31. Inne rachunki otwarte doraźnie w szczególności dla potrzeb realizowanych zadań 1.2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy obejmuje: 1.2.1. Bieżącą obsługę bankową: a/ otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego w złotych polskich dla budżetu Gminy b/ otwarcie i prowadzenie podstawowych rachunków w złotych polskich dla gminnych jednostek organizacyjnych, c/ innych rachunków budżetu Gminy Szczucin i jednostek organizacyjnych zgodnie z dyspozycjami wydanymi przez te jednostki, m.in. takich jak: rachunek dotacji, rachunki otwarte na potrzeby realizacji projektów współfinansowanych środkami UE, wydzielone rachunki dochodów jednostek oświatowych, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki kaucji i depozytów, i innych wynikających z przepisów prawa; d) umożliwienie zamawiającemu podglądu na wszystkie swoje uruchomione rachunki bankowe oraz jednostek organizacyjnych wskazanych przez zamawiającego; e) otwarcie rachunków bankowych Gminy Szczucin, Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych, o których mowa w SIWZ w punkcie 1 podpunkty 1 – 31, ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach 31 grudnia 2019 r. i 2 stycznia 2020 r.; f) otwieranie kolejnych rachunków bankowych będzie następowało w terminie nie dłuższym niż do 2 dni roboczych od dnia złożenia przez zamawiającego wniosku o otwarcie rachunku bankowego; składanie wniosków o otwarcie nowych rachunków bankowych odbywać się będzie za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej; dodanie nowego użytkownika bankowości elektronicznej odbywać się będzie za pośrednictwem wniosku wypełnionego i wysłanego za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej; g) realizację poleceń przelewu drogą elektroniczną i papierowych, h/ przyjmowanie wpłat gotówkowych na wszystkie rachunki bankowe Zamawiającego i dokonywanie wypłat gotówkowych przez osoby upoważnione, i/ wydawanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi, j/ świadczenie usług bankowości elektronicznej, k/ lokowanie wolnych środków na lokatach, l/ obsługa kasowa, a w szczególności wypłaty gotówki na podstawie czeku, list wypłat dostarczonych przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne. m/ wykonywanie czynności związanych z obsługą masowych płatności - system wirtualnych rachunków kontrahenckich. 1.2.2. Udzielenie kredytu w rachunku bieżących budżetu gminy na wniosek Zamawiającego z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych na pokrycie deficytu budżetu występującego w ciągu roku budżetowego określonego uchwałą budżetową odrębnie w każdym roku budżetowym. 1.2.3. Pozostałe usługi bankowe: a) udzielenie poręczeń, b) wydawanie blankietów czeków gotówkowych, ich potwierdzanie, c) nieodpłatne wydawanie na wniosek zamawiającego opinii o wywiązywaniu się zamawiającego z obowiązków wobec banku, oraz innych zaświadczeń, związanych z prowadzoną obsługą bankową, sporządzanie odpisów dokumentów d) potwierdzanie stanu sald na rachunkach e) możliwość generowania wyciągów bankowych z ustaleniem salda i dokładnego opisu dokonanej operacji na każdy dzień roboczy. f) odtwarzanie historii rachunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w Rozdziale B Przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz żąda złożenia następujących dokumentów: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument dotyczący utworzenia banku i uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.); Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający będzie oceniał: - Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz złożył dokument: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument dotyczący utworzenia banku i uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) – spełnia - Wykonawca nie złożył oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub/i nie złożył dokumentu: Zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego lub inny dokument dotyczący utworzenia banku i uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z późn. zm.) – nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w rozdziale E Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem Nr 1: Oświadczenia Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia oraz z Załącznikiem Nr 2: Inne oświadczenia i dokumenty Wykonawcy, w których znajdują się: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp) – zgodnie z załącznikiem Nr 1; b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Pzp) – zgodnie z załącznikiem Nr 2; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) litera e1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) litera e1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania odnośnie terminów wystawienia dokumentów określone w zdaniu pierwszym stosuje się odpowiednio. 3. Załącznik Nr 3: Cena oferty 4. Załącznik Nr 4: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej 5. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez konsorcjum składające się z dwóch lub więcej podmiotów gospodarczych, należy dołączyć oświadczenie wykonawców, że ich zobowiązania co do oferty oraz co do wykonania oferty są solidarne. Oferta taka musi spełniać następujące wymagania: a) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej; b) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Konsorcjum jest zobowiązane do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne zdolności techniczne lub zawodowe (łączny potencjał techniczny i kadrowy wykonawców ich łączne kwalifikacje i doświadczenie) oraz łączną sytuację ekonomiczną lub finansową. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach