Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015.

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-145 Pilchowice, ul. Damrota 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2356521 , fax. 032 2356938
  • Data zamieszczenia: 2011-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6 6
    44-145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 032 2356521, fax. 032 2356938
    REGON: 00068785300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Pilchowice w latach 2012 - 2015.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Pilchowice w okresie od 1 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2015 roku, a w szczególności: 1) Nieodpłatne otwarcie oraz prowadzenie rachunku bieżącego Gminy oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy, w tym Urzędu Gminy, istniejących w dniu podpisania umowy oraz utworzonych w okresie trwania umowy (z uwzględnieniem istotnych postanowień SIWZ oraz warunków przedstawionych w ofercie banku). Wykaz jednostek organizacyjnych znajduje się w Informacji o Zamawiającym stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Zmiana wymienionych ilości rachunków bieżących lub ilości jednostek organizacyjnych nie powoduje konieczności zmiany umowy na bankową obsługę budżetu Gminy Pilchowice. 2) Nieodpłatna realizacja wszystkich operacji bezgotówkowych (w formie elektronicznej oraz papierowej). 3) Nieodpłatna obsługa wszystkich operacji gotówkowych (wpłaty/wypłaty) na rachunkach bankowych Gminy. 4) Nieodpłatne zainstalowanie oraz uruchomienie systemu bankowości elektronicznej, z możliwością generowania wydruków wyciągów bankowych, w Urzędzie Gminy oraz we wszystkich jednostkach organizacyjnych, a także nieodpłatne przeszkolenie pracowników i użytkowanie systemu. 5) Nieodpłatne wydawanie oraz realizowanie czeków gotówkowych. 6) Nieodpłatne wydawanie i możliwość korzystania z kart płatniczych. 7) Nieodpłatne prowadzenie w placówce Banku (oddział, filia) punktu umożliwiającego gotówkową (kasową) obsługę Gminy. Placówka winna mieścić się w sołectwie Pilchowice i być czynna w godzinach pracy Urzędu, w okresie realizacji zamówienia zgodnie z punktem 7.1 niniejszej specyfikacji. 8) Lokowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych na lokatach typu (over night) oraz na lokatach weekendowych. Ww. lokaty będą zakładane przez Bank automatycznie na koniec każdego dnia. 9)Udzielanie odnawialnego kredytu w rachunku bieżącym Gminy z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu do wysokości określonej w Uchwałach budżetowych na kolejne lata budżetowe. Kosztem kredytu będzie jego oprocentowanie ustalone w oparciu o WIBOR 1M, marżę oraz prowizję Banku. Marża oraz prowizja Banku w okresie obowiązywania umowy nie może ulec zmianie. Zmiana oprocentowania może nastąpić raz w miesiącu i musi być spowodowana zmianą stawki WIBOR 1M obowiązującej w ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedniego. O zmianie oprocentowania Bank winien zawiadomić Zamawiającego na piśmie. Odsetki będą naliczane tylko od wykorzystanej części kredytu. Odsetki będą naliczane w okresach miesięcznych, w ostatnim dniu roboczym miesiąca. Bank nie będzie pobierał za przyznanie kredytu innych opłat związanych z jego obsługą. 3. Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Gminie, należy przez to rozumieć Gminę (organ) oraz jednostki organizacyjne Gminy, w tym Urząd Gminy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.pilchowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach