Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych w latach 2018 – 2021

Gmina Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896760780 , fax. 896760790
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostróda
    Jana III Sobieskiego 1
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896760780, fax. 896760790
    REGON: 510743255
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych w latach 2018 – 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na jednakowych warunkach bankowej obsługi budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych gminy wymienionych poniżej: 1) Urząd Gminy Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, 3) Szkoła Podstawowa w Brzydowie, Brzydowo 27, 14-100 Ostróda, 4) Szkoła Podstawowa im. Jana Karola Sembrzyckiego w Pietrzwałdzie, Pietrzwałd 94, 14-100 Ostróda, 5) Szkoła Podstawowa w Szyldaku, ul. Szkolna 12, 14-106 Szyldak, 6) Szkoła Podstawowa im. Synów Pułku w Starych Jabłonkach, ul. Olsztyńska 20, 14-133 Stare Jabłonki, 7) Szkoła Podstawowa w Zwierzewie, Zwierzewo 36, 14-100 Ostróda, 8) Szkoła Podstawowa w Durągu, Durąg 15, 14-106 Szyldak, 9) Szkoła Podstawowa w Lipowie, Lipowo 16, 14-100 Ostróda, 10) Szkoła Podstawowa w Idzbarku, Idzbark 30, 14-100 Ostróda, 11) Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Samborowie, ul. Szkolna 8, 14-100 Ostróda, 12) Zespół Przedszkolno-Szkolny w Tyrowie, Tyrowo Nr 41, 14-100 Ostróda, 13) Przedszkole Samorządowe w Pietrzwałdzie, Pietrzwałd Nr 20b, 14-100 Ostróda, 14) Przedszkole Samorządowe w Starych Jabłonkach, ul. Spacerowa 8, 14-133 Stare Jabłonki, 15) Zakład Obsługi Komunalnej w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, w okresie od 01.01.2018 r. do 31.12.2021 r. obejmującej - otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, - przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych, - wypłaty gotówkowe do kwoty 20.000 zł bez konieczności uprzedniego telefonicz-nego lub innego zgłoszenia, - dokonywanie przelewów wewnętrznych i do innych banków, - sporządzanie wyciągów bankowych poprzez elektroniczny system obsługi, - wydawanie blankietów czekowych, - instalację, udostępnianie, aktualizację i wsparcie serwisowe w siedzibie Zamawiają-cego i w jednostkach organizacyjnych, pełnego oprogramowania zwią¬zanego z systemem bankowości elektronicznej oraz przeszkolenie wskazanych pracowników, - udzielanie kredytu w rachunku bieżącym gminy na pokrycie przejściowego defi¬cytu budżetu, na podstawie odrębnego wniosku, do wysokości limitu ustalanego corocznie w uchwale budżetowej gminy, - możliwość lokowania wolnych środków znajdujących się na rachunku budżetu gminy w postaci lokat terminowych, dla których oprocentowanie będzie negocjo¬wane bezpośrednio przed założeniem lokaty, - możliwość naliczania odsetek od poszczególnych sum zgromadzonych na ra¬chunku depozytowym, - wydawanie zaświadczeń i opinii przez bank na wniosek Zamawiającego, - naliczanie i kapitalizowanie na koniec ostatniego dnia miesiąca odsetek od środ¬ków zgromadzonych na rachunkach bieżących, pomocniczych gminy i jednostek organizacyjnych, - „zerowanie” rachunków bankowych jednostek budżetowych Gminy Ostróda zgodnie z dyspozycjami Gminy Ostróda jako jednostki samorządu terytorialnego oraz dyspozycjami kierowników jednostek budżetowych, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach (np. odsetki bankowe) na wskazane rachunki, - przechowywanie depozytu w banku, - dostarczenie Zamawiającemu (w celu użytkowania w trakcie trwania umowy) narzędzia umożliwiającego wyliczanie odsetek od zwracanych depozytów (wadiów, zabezpieczeń należnego wykonania umowy). W ramach świadczenia obsługi bankowej budżetu Gminy Ostróda i jednostek organizacyjnych Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę: - prowizji ani opłat z tytułu otwarcia rachunków podstawowych i pomocniczych dla budżetu gminy i jednostek organizacyjnych, - prowizji ani opłat za realizację polecenia przelewu wydanego przez Zamawiającego na rachunek prowadzony przez Wykonawcę, - opłat za wypłatę gotówkową z rachunku Zamawiającego, - opłat z tytułu wpłaty gotówkowej na rachunki Zamawiającego, - prowizji i opłat z tytułu potwierdzania sald na rachunku bieżącym, - prowizji i opłat z tytułu uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym, - prowizji ani opłat od wykorzystanego kredytu oraz od niewykorzystanej części li¬nii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, - opłat za wydanie blankietów czekowych, - opłat za wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych na wniosek Zamawiającego i jednostek organizacyjnych, - opłat i prowizji za przekazywanie z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach jednostek budżetowych na wskazane rachunki, - opłat z tytułu instalacji, udostępnienia, aktualizacji i wsparcia serwisowego w siedzibie Zamawiającego i w jednostkach organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z systemem bankowości elektronicznej oraz z tytułu prze¬szkolenia wskazanych pracowników, - opłat za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych, - opłat za przyjęcie i przechowywanie depozytu w banku. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy, jak również ich forma organizacyjna, w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek Gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty. Informacje dodatkowe: Wysokość kredytu w rachunku bieżącym - na 2018 r. zaplanowano w projekcie uchwały budżetowej limit zobowiązań z tytułu zaciąganych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych zaciąganych na finansowanie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 3.000.000,00 zł, nie można określić wysokości limitu w latach 2019 – 2021 z uwagi na to, że wartość ta jest corocznie ustalana w uchwale budżetowej. Depozyt - depozyt jednorazowy zapasowych kluczy do kasy pancernej na cały okres umowy na obsługę bankową. Rodzaj usług bankowych Wartość ogółem dla gminy i jej jednostek budżetowych w 2016 r. Liczba dokonany przelewów 56.565 Liczba wydanych blankietów czekowych 345 Kwota wpłat gotówkowych 4.828.702,28 zł Kwota wypłat gotówkowych 5.555.986,28 zł Liczba prowadzonych rachunków bankowych 44 U W A G A: 1) Wykonawca zawrze umowę na prowadzenie rachunków bankowych indywidualnie z każdą jednostką wymienioną w § 3 pkt 3 siwz. 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał na terenie miasta Ostróda siedzibę banku, oddział lub filię. - Zgodnie z art. 29 ust. 3a – ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby wszelkie czynności podejmowane przez Wykonawcę lub podwykonawcę i związane z obsługą bankową Zamawiającego wykonywane były przez pracownika/pracowników zatrudnionego/ych na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy). - Dokumentowanie zatrudniania osób, o których mowa wyżej odbywać się będzie na podstawie pisemnej informacji składanej przez Wykonawcę (obejmującej także podwykonawcę) w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli realizacji obowiązku zatrudnienia - Z tytułu nie spełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia (także podwykonawcę) Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej w wysokości 5 000,00 zł, niezależnie od kar umownych przewidzianych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności – obsługi bankowej - zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( Dz. U. z 2017 roku, poz. 1876z późn. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 1 do siwz – w formularzu ofertowym należy podać wartości jednostkowe za poszczególne czynności i usługi określone w jednostkach przewidzianych w siwz (zł lub procenty, w zależności od pozycji). 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do siwz; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 3 do siwz; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem; 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w pkt 3 (załącznik nr 3 do siwz); 7) zobowiązania podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy; 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców - odpowiedni dokument ustanawiający pełnomocnika (art. 23 Pzp); 9) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach