Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek 16
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3248500 , fax. 32 3248400
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 3248500, fax. 32 3248400
    REGON: 27625763000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Mikołów i gminnych jednostek organizacyjnych 3.1 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) otwarcie i prowadzenie rachunku podstawowego budżetu oraz rachunków bieżących i pomocniczych jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów, w liczbie ok.155, w tym: a) rachunku podstawowego budżetu, b) rachunków bieżących jednostek budżetowych, c) rachunków funduszy świadczeń socjalnych, d) rachunków sum depozytowych, e) rachunków płatności masowych f) innych rachunków wynikających z przepisów prawa, 2) prowadzenie obsługi w obrocie zagranicznym, 3) realizacja poleceń przelewów (elektronicznych i papierowych): a) wewnętrznych, która powinna następować nie później niż w ciągu 10 minut od złożenia dyspozycji, b) zewnętrznych (do innych banków) - realizacja powinna następować w ciągu jednego dnia roboczego, danego dnia (jeżeli dyspozycja została złożona do godziny 1200). 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, 6) realizacja czeków, 7) prowadzenie usługi bankowości elektronicznej na ok. 34 stanowiskach, w ramach której umożliwione będzie sprawdzanie stanu rachunków, składania zleceń, odczytywanie historii operacji na rachunkach bankowych, 8) sporządzanie codziennych wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy w terminie do dnia następnego, 9) wydawanie opinii - np. dokument o zdolności kredytowej, terminowości spłat zobowiązań, wobec banku i zaświadczeń - np. o wielkości środków na rachunkach bankowych, 10) możliwość uruchomienia odnawialnego kredytu krótkoterminowego w formie odnawialnej linii kredytowej (kredyt obrotowy) w rachunku bieżącym Gminy do uchwalonej przez Radę Miasta kwoty (maksymalnie 10 000 000 zł) na finansowanie bieżącej działalności Gminy na okres roku budżetowego (nie dłuższy niż 31 grudnia danego roku obrotowego). 3.2. W okresie trwania umowy bank winien: 1) oprocentować środki na rachunkach określonych w pkt 3.1. ppkt 1) a, b, c d, f (jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków). Rachunki określone w pkt. 1 będą oprocentowane w wysokości zaproponowanej przez Wykonawcę według zmiennej stopy procentowej, stałej w okresach miesięcznych. Oprocentowanie obowiązujące w danym miesiącu będzie obliczane w oparciu o stopę oprocentowania depozytów międzybankowych WIBID 1/M, obliczoną jako średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania pomniejszonej o marżę banku. Oprocentowanie będzie wyliczane według wzoru: WIBID 1/M - Cx gdzie: WIBID /M - średnia z ostatnich 10 notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc obowiązywania oprocentowania, Cx - współczynnik oznaczający marżę banku W przypadku, gdy średnia z ostatnich 10 notowań wskaźnika IBID 1/M zmieni się o więcej niż 20%, możliwa jest za porozumieniem stron zmiana oprocentowania rachunków w ciągu miesiąca. 2) przyjmować bez odrębnego zlecenia środki z rachunku podstawowego na lokaty krótkoterminowe: a) over night - bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku, b) weekendowe - bez limitu, zgodnie ze stanem środków na rachunku pod warunkiem korzystniejszego oprocentowania niż w przypadku określonym w pkt 3.1. ppkt 1, 3) oprocentować lokaty krótkoterminowe (dwutygodniowe, miesięczne) na odrębne zlecenie 4) dokonywać miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na lokatach bankowych krótkoterminowych 5) zapewnić automatyczne zakładanie rachunków wadialnych (odrębne dla każdego wpłacającego wadium) w dniu przyjęcia wpłaty na rachunek depozytowy. 3.3. Przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą bankową budżetu Gminy Mikołów wykonawca winien: 1) zapewnić wykonanie czynności związanych z obsługą bankową budżetu Gminy i jednostek organizacyjnych codziennie w godzinach: 800 - 1600 , a w poniedziałki do 1800, 2) posiadać oddział banku (placówkę) na terenie miasta Mikołowa w promieniu 1 km od siedziby zamawiającego, 3) zapewnić wydzielone stanowisko (osobę) do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym, 4) zapewnić odbiór gotówki z siedziby zamawiającego Uwaga: Zamawiający utożsamia pojęcie oprocentowanie użyte w opisie przedmiotu zamówienia, z pojęciem punkty procentowe. Definiując użyte określenie wyjaśniamy, że jest to bezwzględna zmiana wielkości standardowo wyrażonej w procentach. Np. spadek wielkości x o 2% (czyli 2 pkt procentowe) należy liczyć x-2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 22 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokośćmiesięcznej prowizji banku (zł/miesiąc/rachunek)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach