Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych.

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko w okresie 01.11.2020-31.10.2024 r. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: - otwieranie, prowadzenie i zamykanie podstawowego rachunku i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko w formie elektronicznej, - otwieranie, prowadzenie i zamykanie podstawowego rachunku i rachunków pomocniczych w formie elektronicznej dla niżej wymienionych gminnych jednostek organizacyjnych: 1) Urząd Miasta w Kłodzku, 2) Żłobek nr 1 w Kłodzku, 3) Żłobek nr 2 w Kłodzku, 4) Przedszkole nr 1 w Kłodzku, 5) Przedszkole nr 2 w Kłodzku, 6) Przedszkole nr 4 w Kłodzku, 7) Przedszkole nr 3 w Kłodzku, 8) Szkoła Podstawowa nr 1 w Kłodzku, 9) Szkoła Podstawowa nr 2 w Kłodzku, 10) Szkoła Podstawowa nr 3 w Kłodzku, 11) Szkoła Podstawowa nr 6 w Kłodzku, 12) Szkoła Podstawowa nr 7 w Kłodzku, 13) Ośrodek Pomocy Społecznej w Kłodzku, 14) Straż Miejska w Kłodzku, 15) Muzeum Ziemi Kłodzkiej w Kłodzku, 16) Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna w Kłodzku, 17) Kłodzki Ośrodek Kultury w Kłodzku, - otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego, w tym rachunków walutowych. Zakres bankowej obsługi budżetu: 1) Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 2) Realizacja operacji bankowych w systemie bankowości elektronicznej, w tym poleceń przelewów krajowych i zagranicznych, 3) Realizacja poleceń przelewów do innych banków złożonych najpóźniej do godz. 13:00 w tym samym dniu, a złożonych po tej godzinie – w następnym dniu roboczym, 4) Dostęp do usług bankowości elektronicznej 24 godziny w każdym dniu roboczym, 5) Dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji, 6) Generowanie (wydruk) wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów zawierających pełną informację o dacie i godzinie operacji, 7) Przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 8) Dostęp do systemu bankowości elektronicznej zabezpieczony chronionymi hasłami, 9) Udostępnianie elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych, 10) Obsługa importu przelewów z systemu finansowo-księgowego Zamawiającego, 11) Możliwość wcześniejszego przygotowania i wysłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, 12) Automatyczna identyfikacja masowych płatności (prowadzenie wirtualnych numerów Rachunków dla ok. 26 000 rachunków) dla Urzędu Miasta, 13) Możliwość przekazywania w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty świadczeń beneficjentom bezpośrednio do kasy banku, 14) Realizacja wypłat świadczeń z zachowaniem szczególnych zasad ochrony danych osobowych beneficjentów, 15) Prowadzenie rachunku bankowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, 16) Zapewnienie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników, 17) W razie awarii naprawa systemu w dni robocze do 24 godzin od jej zgłoszenia, 18) Wymiana kluczy certyfikatów w nieprzekraczalnym terminie 72 godzin od zgłoszenia w dni robocze, 19) Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 20) Dokonywanie wypłat gotówkowych, 21) Wydawanie blankietów czekowych, 22) Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, 23) Lokowanie środków finansowych w lokaty weekendowe i lokaty w dni ustawowo wolne od pracy. Środki pieniężne mają być zwrócone następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00, 24) Miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 25) Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, 26) Możliwość realizacji usługi w zakresie obsługi i rozliczeń transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych, wraz z wyposażeniem punktu kasowego w urządzenie niezbędne do akceptacji kart płatniczych – zestaw POS, 27) Gotowość do udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości 5 000 000,00 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5 000 zł/ brutto (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy Pzp. Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją „Wadium – bankowa obsługa budżetu.” 3. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 4. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach Wykonawca składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP. 6. Oferta, która nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 2357 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2020 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach