Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem załozycielskim"

Urząd Miejski w Chojnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 59-225 Chojnów, Pl. Zamkowy
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768 187 840
  • Data zamieszczenia: 2019-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Chojnowie
    Pl. Zamkowy 1
    59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie
    tel. 768 187 840
    REGON: 52503300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chojnow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów jednostek podległych oraz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem załozycielskim"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Obsługa bankowa budżetu Gminy Miejskiej Chojnów, Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej, dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim oraz obsługa budżetu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Chojnów przez okres 4 lat od daty zawarcia umowy z możliwością rozszerzenia listy: - Szkoła Podstawowa nr 3 w Chojnowie, - Szkoła Podstawowa nr 4 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 1 w Chojnowie, - Przedszkole Miejskie nr 3 w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chojnowie, - Warsztat Terapii Zajęciowej w Chojnowie, - Miejska Biblioteka Publiczna w Chojnowie, - Muzeum Regionalne w Chojnowie, - Miejski Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji w Chojnowie, - Chojnowski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, - Urząd Miejski w Chojnowie – rachunek dochodów Urzędu, - Urząd Miejski w Chojnowie – rachunek wydatków Urzędu - Organ Gminy – budżet 2.1 Przedmiotem jest również obsługa jednostek innych niż wymienione wyżej, których konieczność obsługi wystąpi w okresie trwania umowy, w związku z realizacją zadań przez Gminę Miejską Chojnów. 2.2 Zakres zamówienia obejmuje: 1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu miasta i wyżej wymienionych jednostek, 2) Przyjmowanie wpłat gotówkowych w banku, oddziale, punkcie lub filii banku położonym na terenie miasta Chojnowa, przy zapewnieniu należytego bezpieczeństwa dla osób konwojujących gotówkę, 3) Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb, 4) Przyjmowanie na lokaty terminowe wolne środki, 5) Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 6) Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku 7) Realizacja zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. 8) Sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danych rachunkach i udostępnianie tych wyciągów w formie papierowej w dniu następnym, z możliwością uzyskania wydruku tych wyciągów. 9) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. 10) W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, b) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, c) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, d) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, e) składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, f) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, g) generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego, h) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu niewymagającego stempla bankowego – zawierający m in. datę oraz czas (tj. godz. i minutę) wpływu środków na konto Zamawiającego, i) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, j) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, k) zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu, l) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, ł) sporządzanie historii rachunków na żądanie jednostek, m) umożliwienie Skarbnikowi lub osobom upoważnionym z Wydziału Finansów dostępu (podglądu) do sald rachunków bankowych jednostek. 2.12 Oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane jest w oparciu o WIBOR 1M. 2.13 Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. 2.14 Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Gminy 2.15 Wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Urzędu Miejskiego w Chojnowie i innych jednostek. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Banku. 2.16 Wykonawca nie będzie pobierał prowizji ani opłat z tytułu: 1) innych, niż uwzględnione w cenie oferty opłat i prowizji z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, 2) otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, 3) prowizji od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, 4) opłat i prowizji bankowych od zaangażowania kredytu tj. od części niewykorzystanego kredytu, 5) wpłat gotówkowych dokonanych przez podatników podatków i opłat lokalnych oraz innych należności budżetowych na rzecz Gminy i jednostek podległych oraz Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim, 6) wpłat i wypłat gotówkowych dokonanych przez Zamawiającego i jednostek podległych oraz Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej dla którego Gmina Miejska Chojnów jest organem założycielskim, 7) wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, 8) potwierdzenie salda na rachunkach bankowych, 9) sporządzania wyciągów bankowych, 10) realizacji wszystkich poleceń przelewów na rachunki bankowe w banku oferenta, 11) rozpatrzenia wniosku kredytowego, 12) wydawania opinii i historii rachunków bankowych, 13) zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, 14) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 15) czynności wykonywanych przez doradcę klienta, 16) przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej 17)) korzystania z elektronicznego systemu do rachunku bankowego 18) wykonania przelewów dokonanych między rachunkami bieżącymi i rachunkami pomocniczymi Zamawiającego, 19) wykonania przelewu do innego banku w wersji elektronicznej, 20) wydania zaświadczenia mi opinii bankowych 2.18 Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia kredytu w żadnej formie 2.17 Zamawiający przewiduje następujące ilości i wartości operacji w okresie 48 m-cy: Lp. Czynność Jednostka miary Szacunkowa ilość (wartość) w miesiącu Szacunkowa ilość (wartość) w okresie 4 lat 48 m-cy 1. 2. 3. 4. 5. 1 otwarcie rachunku Ilość - szt. 45 (jednorazowo) 45 2 prowadzenie rachunku Ilość – szt. 45 45 3 przelew do innego banku - w formie elektronicznej Ilość - szt 1705 48 x 1705 = 81 840 4 wplata gotówkowa przez osoby trzecie wartość - zł 1 000 48 x 1000 = 48 000 5 wpłata gotówkowa wartość - zł 600 000 zł 48 x 600 000 = = 28 800 000 6 wypłata gotówkowa wartość - zł 70 000 48 x 80 000 = = 3 840 000 7 zakup czeków Ilość - szt 7 48 x 7 = 336 8 odbieranie codziennych wyciągów w banku Ilość - szt 300 48 x 300 = 14 400 9 uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym wartość do 4 000 000 zł / 12 m-cy - 2.19 Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umów bankowych stosowanych przez bank, ale z uwzględnieniem zapisów w SIWZ oraz ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, jeżeli wykaże, że: posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na rozpoczęcie działalności bankowej na terenie RP zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. 2018 poz.2187 tj.) , a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach