Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu gminy miasto Sieradz w latach 2017-2021

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2016-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu gminy miasto Sieradz w latach 2017-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu gminy miasto Sieradz. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3. W celu wstępnego zbadania kondycji finansowej Zamawiającego, Wykonawcy mogą zapoznać się z: - budżetem gminy miasto Sieradz za lata 2005-2015 oraz na rok 2016 wraz z opiniami RIO, - wieloletnią prognozą finansową wraz z opiniami RIO, - sprawozdaniami finansowymi z wykonania budżetu gminy oraz opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej za lata 2004-2016, - informacją o przebiegu wykonania wieloletniej prognozy finansowej, - informacją o stanie mienia komunalnego, zamieszczonymi w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.umsieradz.pl w zakładce „Budżet, podatki, sprawozdania”, oraz w zakładce „Władze – Rada Miejska w Sieradzu kadencji 2010-2014 oraz Rada Miejska w Sieradzu kadencji 2014-2018 – Uchwały Rady Miejskiej”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach