Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy

Gmina Medyka ogłasza przetarg

  • Adres: 37-732 Medyka, Medyka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 16 671 53 91 , fax. 16 671 53 91
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Medyka
    Medyka 288
    37-732 Medyka, woj. podkarpackie
    tel. 16 671 53 91, fax. 16 671 53 91
    REGON: 65090037000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych Gminy”. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa bankowa obsługa budżetu Gminy Medyka oraz jednostek organizacyjnych objętych budżetem Gminy, w okresie od 1 września 2019 r. do 31 sierpnia 2022 r., polegająca na prowadzeniu rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych Gminy oraz rachunków bieżących i rachunków pomocniczych jednostek organizacyjnych gminy. Łączna ilość prowadzonych przez Gminę rachunków to około 25. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Bankową obsługę budżetu Gminy Medyka i jednostek organizacyjnych Gminy. 2. Otwarcie rachunków bankowych w terminie umożliwiającym sprawne przekazywanie środków z dotychczasowych rachunków Gminy i Jednostek na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach 31.08.2019 r. – 1.09.2019 r. 3. Bank zobowiązany jest wskazać numery rachunków bankowych najpóźniej do dnia 15.07.2019 r. 4. Oprocentowanie środków na rachunku. 5. Przyjmowanie wpłat gotówkowych - średnio 10 miesięcznie o średniej wartości pojedynczej wpłaty gotówkowej 10 000,00 zł. 6. Dokonywanie wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku - średnio 5 miesięcznie o średniej wartości pojedynczej wypłaty gotówkowej 50 000,00 zł. 7. Zapewnienie w pełni funkcjonalnego elektronicznego systemu obsługi bankowej, wraz z odpowiednim oprogramowaniem, wraz z zapewnieniem integracji tego systemu z systemem finansowo-księgowym Urzędu Gminy i jednostek podległych. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione bez opłat i prowizji w szczególności:  zainstalowanie i wdrożenie systemów elektronicznej obsługi rachunków w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, jednolitego dla wszystkich prowadzonych rachunków,  dostępność systemu bankowości internetowej w każdym dniu roboczym przez 24 godziny (dopuszczalne są przerwy techniczne w godz. 00.00 – 04.00.  uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych,  przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach: możliwość wyboru dat, kontrahentów, ciągu znaków w opisie i nazwie kontrahenta oraz kwoty  realizacja poleceń przelewu w formie elektronicznej na rachunki prowadzone w innych bankach oraz w banku prowadzącym obsługę. Przelewy dokonywane przy pomocy systemu bankowości elektronicznej powinny być realizowane w czasie rzeczywistym. Przelewy realizowane wewnątrz banku obsługującego, realizowane będą bez opłat i prowizji. Średnia ilość przelewów wewnętrznych na rachunkach w ramach bankowej obsługi jednostki realizowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej miesięcznie - 250. Średnia ilość przelewów zewnętrznych na rachunki prowadzone w innych bankach realizowanych za pośrednictwem systemu bankowości elektronicznej miesięcznie 300,  eksport przelewów przygotowanych we własnych systemach informatyczno –finansowych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych w formacje umożliwiającym wczytanie tych danych,  możliwość składania w formie elektronicznej czeków na wypłatę gotówkową oraz lokat,  trwała archiwizacja transakcji na kontach,  przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi systemu,  zapewnienie dostępu do pomocy technicznej w zakresie obsługi elektronicznej obsługi rachunków,  potwierdzenie w formie elektronicznej realizacji polecenia przelewu, 8. Generowanie i dostarczanie codziennie wyciągów bankowych wraz z dokumentami źródłowymi w formie papierowej – oraz umożliwienie w systemie elektronicznym generowania wyciągów zawierających informację o dacie wpłaty poszczególnych transakcji na rachunek bankowy Gminy jeśli jest inna niż data wyciągu, 9. Umożliwienie realizacji przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym na warunkach finansowych dla przelewów elektronicznych (tylko w wyjątkowych sytuacjach – podstawową formą będą przelewy realizowane elektronicznie). 10. Transport gotówki do kasy Urzędu Gminy 2 razy w miesiącu. Gotówka dostarczana powinna być w godzinach 7.00 – 8.00. 11. Inne usługi bankowe np. zmiana karty wzorów podpisów, wydawania blankietów czeków gotówkowych, możliwość otwierania w trakcie umowy rachunków na wniosek Gminy oraz jej jednostek organizacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z poźn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2187 z poźn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. 3) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Wykaz wykonanych dwóch usług głównych polegających na obsłudze bankowej w tym jeden dla jednostki samorządu terytorialnego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 5) Oświadczenie, że posiadają lub będą posiadać na dzień podpisania umowy nie mniej niż 1 placówkę (oddział, filię lub punkt kasowy) na terenie miejscowości Medyka, która będzie przygotowana do obsługi zamawiającego i świadczyć będzie usługi objęte przedmiotem zamówienia. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 7) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 8) Oświadczenie Oferenta, że zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w przetargu ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi Gminy 9) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków przez wykonawcę oraz że nie otwarto jego likwidacji Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach