Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu gminy i budżetów samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Konarzyny

Urząd Gminy Konarzyny ogłasza przetarg

  • Adres: 89-607 Konarzyny, ul. Szkolna 7
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8331011, 8331008 , fax. 059 8331011
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Konarzyny
    ul. Szkolna 7 7
    89-607 Konarzyny, woj. pomorskie
    tel. 059 8331011, 8331008, fax. 059 8331011
    REGON: 00054243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl , http://bip.konarzyny.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu gminy i budżetów samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Konarzyny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy obsługi bankowej budżetu gminy i budżetów samorządowych jednostek organizacyjnych Gminy Konarzyny. 1. Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach bankowych: -Na rachunku bieżącym -Na rachunku bankowym powyżej salda konta 100.000 zł. 2. Opłata jednostkowa za przelew 3. Opłata miesięczna za prowadzenie jednego rachunku bankowego 4. Prowizja z tytułu wpłat i wypłat gotówkowych 5. Opłata za jeden blankiet czekowy 6. Opłata za otwarcie nowego rachunku bankowego 7. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym budżetu: -Prowizja -Oprocentowanie Obsługa bankowa obejmuje jednostki organizacyjne gminy: -Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej -Zespół Szkół Publicznych -Gminny Ośrodek Kultury -Gminna Biblioteka Publiczna Wymagania stawiane wykonawcy : -Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, -Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, -Ustalenia i decyzję dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielstwem wykonawcy, -Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia , -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagany termin wykonania zamówienia : od dnia 14 września 2009 roku do 13 września 2014 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: -Posiadający uprawnienia do wykonania określonej działalność lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -Posiadający niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy : -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt. 1.1 do 1.4 ; -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania -nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: -niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia jej założenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny; - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: - Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 2, - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - Zezwolenie Prezesa NBP na wykonywanie czynności bankowych. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane jako dokumenty wymagane dla każdego partnera z osobna lub dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem-za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konarzyny.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach