Przetargi.pl
DOSTAWA ROBOTA PIROTECHNICZNEGO DO ROZPOZNAWANIA I LIKWIDACJI NIEKONWENCJONALNYCH ŁADUNKÓW WYBUCHOWYCH Sprawa nr 11/ZP/2009

Pomorski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3077545, 058 3077388 , fax. 058 3077325
  • Data zamieszczenia: 2009-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pomorski Urząd Wojewódzki
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3077545, 058 3077388, fax. 058 3077325
    REGON: 00051424200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ROBOTA PIROTECHNICZNEGO DO ROZPOZNAWANIA I LIKWIDACJI NIEKONWENCJONALNYCH ŁADUNKÓW WYBUCHOWYCH Sprawa nr 11/ZP/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 kpl. oryginalnego, fabrycznie nowego robota pirotechnicznego do rozpoznawania i likwidacji niekonwencjonalnych ładunków wybuchowych, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1do Specyfikacji. Przedmiot zamówienia musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją na całe urządzenie, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny zapewnia Wykonawca. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do Specyfikacji. Wykonawca powinien zrealizować przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami realizacji zamówienia zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 350000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 Ustawy oraz poniższych dokumentów, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). 4.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Zgodnie z art. 44 Ustawy Zamawiający wymaga od Wykonawców złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią przedstawioną w załączniku nr 3 do Specyfikacji. Oświadczenie to musi być przedstawione w formie oryginału. 4.2. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument, o którym mowa w pkt. 4.2 ppkt. 1) musi być przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (na każdej stronie kopii). Przedstawione dokumenty muszą być aktualne, tzn. muszą przedstawiać stan faktyczny i prawny istniejący w chwili składania ofert. Do oferty muszą zostać załączone kompletne dokumenty. Kopie dokumentów muszą być czytelne i zgodne z oryginałem, tj. zawierać wszystkie treści wpisów, pieczątek, podpisy itd., które figurują na oryginale Sposób poświadczania dokumentów: Poświadczyć dokument może tylko osoba lub osoby upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy (zgodnie z rozdziałem 5. pkt 5.2. Specyfikacji). Poświadczenie powinno nastąpić w sposób jednoznacznie identyfikujący osobę lub osoby poświadczające. Poświadczenie dokumentu musi nastąpić z użyciem formuły za zgodność z oryginałem lub równoważnej. 4.3. Wykonawca zagraniczny Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.2. ppkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 4.2. ppkt 1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca posiadający dokumenty sporządzone w języku innym niż polski, powinien złożyć zarówno oryginał dokumentu lub jego poświadczoną kserokopię, jak i tłumaczenie na język polski. Nie ma obowiązku dokonywania tłumaczenia przez tłumacza przysięgłego ani poświadczania go przez ambasadę lub konsulat, ale Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność treści tłumaczenia z treścią oryginalnego dokumentu. Pozostałe wymogi dotyczące składania dokumentów zagranicznych są zgodne z zapisami pktu 4.2. 4.4. Wykonawcy występujący wspólnie: Oświadczenie wymienione w pkt 4.1. musi dotyczyć wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkcie 3.1. ppkt 1-3) oceniane będą łącznie (sumowane) dla wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast warunki, o których mowa w pkcie 3.1. ppkt 4) tzn. okoliczności skutkujące wykluczeniem z mocy przepisów art. 24 Ustawy zachodzące choćby względem jednego z Wykonawców występujących wspólnie powodują wykluczenie całej grupy Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną