Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Głogów w latach 2018-2021

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, Słodowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    Słodowa 2B
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 390647311
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaglogow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Głogów w latach 2018-2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiot zamówienia: wszystkie czynności związane z prowadzeniem bankowej obsługi budżetu Gminy Głogów: 4.1 Otwieranie dowolnej ilości rachunków bankowych, 4.2 Zamykanie dowolnej ilości rachunków bankowych, 4.3 Prowadzenie rachunków bankowych, 4.4 Dokonywanie i prowadzenie rozliczeń pieniężnych na zlecenie Posiadacza rachunku w obrocie: 4.4.1 krajowym, 4.4.2 zagranicznym, 4.5 Przelewy z wykorzystaniem drogi elektronicznej bezpośrednio z Urzędu Gminy, 4.6 Wypłaty gotówkowe, 4.7 Wpłaty gotówkowe, 4.8 Wydawanie czeków, 4.9 Przelewy realizowane w tym samym banku (papierowo i elektronicznie) oraz realizacja przelewów szybkich, 4.10 Przelewy realizowane do innych banków (papierowo i elektronicznie) oraz realizacja przelewów szybkich 4.11 Polecenia zapłaty 4.12 Abonament za bankowość elektroniczną 4.13 Elektroniczne przyjmowanie i realizacja zleceń Zamawiającego przez bank w tym: 4.13.1 Wgląd w salda rachunków z możliwością uzyskania informacji o stanie środków, 4.13.2 Przeglądanie historii rachunków, 4.13.3 Dostęp do bieżących informacji o obrotach na rachunkach bankowych i stanie realizacji zleceń niezwłocznie 4.13.4 Składanie poleceń przelewów w walucie krajowej i zagranicznej 4.13.5 Elektroniczne (automatyczne) zakładanie lokat nocnych przez bank obsługujący budżet ze wskazanych przez Zamawiającego rachunków jednostek, 4.14 Zlecenia stałe, 4.15 Kredyt bankowy w rachunku bieżącym uruchamiany na wniosek Zamawiającego z uwzględnieniem przepisów ustawy o finansach publicznych i Prawa bankowego na sfinansowanie przejściowego deficytu, 4.16 Wydawanie kopi dokumentów, 4.17 Zawarcie indywidualnych umów z jednostkami Gminy Głogów na podstawie przyjętej oferty, 4.18 Oprocentowanie środków na rachunkach objętych kompleksową obsługą bankową budżetu Gminy, 4.19 Oprocentowanie lokaty nocnej (jednodniowej) lokata dotyczy rachunku podstawowego budżetu Gminy, rachunków depozytowych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego, 4.20 Oprocentowanie naliczane w okresach kwartalnych, 4.21 Terminy realizacji złożonych dyspozycji zleceń płatniczych, 4.22 Pobieranie wyciągów bankowych, 4.23 Wydawanie zaświadczeń , odpisów , potwierdzeń, decyzji itp., 4.24 Zmiany karty wzoru podpisu, 4.25 Płatności masowe, 4.26 Dyspozycje wypłaty świadczenia indywidualnego dla Klienta, 4.27 Wydawanie opinii bankowych na wniosek Zamawiającego i obsługiwanych jednostek, 4.28 Udzielanie „na hasło” osobom upoważnionym przez posiadacza rachunku informacji telefonicznych o stanie salda na rachunkach i wszelkich operacjach przeprowadzanych danego dnia, 4.29 Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych dla wszystkich jednostek (instalacja, szkolenie pracowników, wydawanie kart, czytników i innych elementów niezbędnych do uruchomienia bankowości elektronicznej) na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków wszystkich jednostek objętych umową kompleksowej obsługi budżetu Gminy, przeprowadzanie niezbędnych aktualizacji systemu bankowości elektronicznej w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania, 4.30 Rozwiązanie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 44 8646 0008 0000 0000 6161 0004. 3. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : 5.1 oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, 5.2 oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 7.1 nazwa i adres Zamawiającego; 7.2 nazwę przedmiotu zamówienia; 7.3 nazwę i adres Wykonawcy; 7.4 termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: 15.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 15.2 wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 15.3 wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko-nania umowy, 15.4 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 1988), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach