Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica i podległych jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury na okres 5 lat

Gmina Czernica ogłasza przetarg

  • Adres: 55-003 Czernica, ul. Kolejowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 726 57 00 , fax. 71 726 57 00
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czernica
    ul. Kolejowa 3
    55-003 Czernica, woj. dolnośląskie
    tel. 71 726 57 00, fax. 71 726 57 00
    REGON: 93193498600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.czernica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica i podległych jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury na okres 5 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica i podległych jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury na okres 5 lat”. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na dwa zadania, na które Wykonawca złoży jedną ofertę: 1) Zadanie nr 1 – „Bankowa obsługa budżetu Gminy Czernica i podległych jednostek organizacyjnych”, 2) Zadanie nr 2 – „Bankowa obsługa instytucji kultury, dla której gmina Czernica jest organizatorem”. 3. Udzielenie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w imieniu instytucji kultury – Gminnej Biblioteki Publicznej w Czernicy odbywa się na podstawie zawartego porozumienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 1 1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy Czernica i jej jednostek organizacyjnych: a) Urzędu Gminy w Czernicy, b) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czernicy, c) Szkoły Podstawowej w Chrząstawie Wielkiej, d) Szkoły Podstawowej w Kamieńcu Wrocławskim, e) Szkoły Podstawowej w Ratowicach, f) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach, g) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Czernicy. 2) Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych na rzecz podmiotów biorących udział w zamówieniu w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, w tym: a) rachunków bieżących w złotych polskich, b) rachunków pomocniczych w złotych polskich (w tym rachunków dla projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych), ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków Zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniach 31 styczeń – 1 luty 2020 rok, Gmina Czernica ma otwartych ok. 7 rachunków podstawowych oraz ok. 49 rachunków pomocniczych; otwarcie kolejnych rachunków następować będzie na rzecz i wniosek podmiotów biorących udział w zamówieniu, w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, a rachunki podmiotów biorących udział w zamówieniu będą otwierane przez osoby uprawnione ze strony podmiotów do tych czynności, na podstawie stosownych dokumentów, złożonych w banku zgodnie z obowiązującymi wymogami. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania nr 2 1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminnej Biblioteki Publicznej w Czernicy: a) otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych na rzecz podmiotu biorącego udział w zamówieniu w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, w tym: - rachunków bieżących w złotych polskich, - rachunków pomocniczych w złotych polskich (w tym rachunków dla projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł zewnętrznych), W chwili obecnej biblioteka ma otwarty 1 rachunek podstawowy oraz 2 rachunki pomocnicze; otwarcie kolejnych rachunków następować będzie na rzecz i wniosek Gminnej Biblioteki Publicznej w Czernicy, w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej, a rachunki będą otwierane przez osoby uprawnione ze strony podmiotu do tych czynności, na podstawie stosownych dokumentów, złożonych w banku zgodnie z obowiązującymi wymogami,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wnoszenie wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S.A. nr konta 55 1560 0013 2000 6752 5000 0009 w opisie przelewu należy wskazać nazwę postępowanie, dla którego wadium jest wnoszone. 4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w tym realizację usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku – Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 2187 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum) - art. 23 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, oraz załączają do oferty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 2. W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania: 1) każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udowodnić, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp – składa dokumenty wymienione w dziale VIII 2) dokument wymieniony w dziale VI ust. 1 pkt 2 ppkt a powinien zostać złożony przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy będą realizowali przedmiot zamówienia w zakresie objętym zezwoleniem. 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w dziale IX SIWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego dany dokument dotyczy. 4. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wówczas Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 25 ust. 3 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach