Przetargi.pl
Bankowa obsługa budżetu Gminy Bystrzyca Kłodzka i gminnych jednostek organizacyjnych

Gmina Bystrzyca Kłodzka ogłasza przetarg

  • Adres: 57-500 Bystrzyca Kłodzka, ul. Henryka Sienkiewicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8117600 , fax. 074 8111588
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bystrzyca Kłodzka
    ul. Henryka Sienkiewicza 6 6
    57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8117600, fax. 074 8111588
    REGON: 89071795800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bystrzycaklodzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bankowa obsługa budżetu Gminy Bystrzyca Kłodzka i gminnych jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących budżetu Gminy, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych i rachunków lokat sum depozytowych Gminy Bystrzyca Kłodzka, 2) otwarcie i prowadzenie około 11 rachunków bie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania czynności i usług bankowych na terenie Polski, a także innych czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 5) przedłożą pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę Zamawiający wymaga - pod rygorem odrzucenia oferty, aby wykonawcy spełniali następujące warunki szczegółowe: 1) udostępnienie systemu elektronicznej bankowości wraz z oprogramowaniem i właściwą konfiguracją, w tym: - aktualizacja - serwis - szkolenie użytkowników 2) wykonawcy posiadają lub w terminie do 15 maja 2009 r. otworzą placówkę (oddział, filię) banku na terenie miasta Bystrzyca Kłodzka, 3) wykonawcy zawrą umowę z jednostkami organizacyjnymi gminy na warunkach nie gorszych niż z Zamawiającym, 4) wykonawcy umożliwią korzystanie przez gminę i jednostki organizacyjne gminy ze środków wpływających na rachunki bankowe w czasie rzeczywistym, w tym samym dniu, bez dodatkowych opłat, 5) wykonawcy nie będą pobierali przez okres obowiązywania umowy: a. opłat i prowizji bankowych od wpłat gotówkowych dokonywanych na rzecz gminy i jej jednostek organizacyjnych przez płatników podatków, opłat lokalnych i innych należności budżetowych, a także od wpłat własnych Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych, b. opłat i prowizji z tytułu realizacji przelewów wewnątrz bankowych c. opłat i prowizji bankowych od wypłat gotówkowych dokonywanych z rachunku gminy i jej jednostek organizacyjnych d. opłat i prowizji za potwierdzenie salda po każdej zmianie salda na rachunku Zamawiającego, Ocena spełniania warunków w postępoweaniu dokonywana bedzie na zasadzie: spełnia lub nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 uPzp, winien złożyć oświadczenie że: 1) posiada uprawnienia niezbędne do wykonania czynności i usług bankowych na terenie Polski, a także innych czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje pracownikami zdolnymi do wykonania usług opisanych w przedmiocie zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę lub odpis właściwego rejestru, jeżeli ich uprawnienia do reprezentowania banku wynikają z danych zawartych w rejestrze

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Przychód z oprocentowania wolnych środków na rachunkach bankowych
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-bystrzycaklodzka.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach