Przetargi.pl
ZAMÓWIENIE NR 2/MiPM/2009 na dostawę mięsa i produktów mięsnych (CPV 15.10.00.00-9) o wartości powyżej 14.000 EURO

Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 56-400 Oleśnica, ul. Zamkowa 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3142909 , fax. 071 3142909
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy
    ul. Zamkowa 4 4
    56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3142909, fax. 071 3142909
    REGON: 93225574400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-olesnica.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAMÓWIENIE NR 2/MiPM/2009 na dostawę mięsa i produktów mięsnych (CPV 15.10.00.00-9) o wartości powyżej 14.000 EURO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostarczanie mięsa i przetworów mięsnych na zaopatrzenie stołówki szkolnej - średni stan żywieniowy 90 osób. Asortyment i jego szacunkowa ilość w skali roku: a) Baleron kg-70, b)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę cenową. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Ofertę należy przedstawić zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w załącznikach A i B. 7. Wszystkie zamieszczone w ofercie dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 8. Oferta oraz wszelkie oświadczenia powinny być napisane w języku polskim na maszynie lub komputerze oraz podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy w zakresie jej praw majątkowych (upoważnienie nie może być domniemane i pod warunkiem nieważności oferty winno być do niej załączone) oraz ułożone zgodnie ze spisem treści zamieszczonym na początku oferty. 9. Informacje, zaświadczenia i dokumenty powinny być przedstawione w porządku określonym powyżej. 10. Wszystkie strony oferty należy ułożyć we właściwej kolejności i połączyć w sposób zapobiegający dekompletacji oferty. 11. Każdą zapisaną stronę oferty należy kolejno ponumerować i opatrzyć podpisem Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty powinny być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. 12. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę jeżeli istnieją przesłanki wymienione w art. 89 ust.1 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów oraz oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, ze wskazaniem określonej działalności - załącznik nr 4; b) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego - załącznik nr 5; Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - załącznik nr 6. c) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 7. d) wykaz osób uprawnionych do reprezentacji (nie dotyczy jednoosobowej działalności gospodarczej, w której nie działa pełnomocnik) - załącznik nr 8. 2. Wykonawca występujący samodzielnie - wg załącznika A do SIWZ. 3. Wykonawca występujący wspólnie (w tym wspólnicy spółki cywilnej) - wg załącznika B do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/komunikaty
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach