Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa ogłasza przetarg
- Adres: 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3563998 , fax. 071 3563972
- Data zamieszczenia: 2009-08-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
ul. Mińska 60 60
54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3563998, fax. 071 3563972
REGON: 01034470800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
AZWRSP/ZP/5/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres obejmuje 3 przedmioty zamówienia: dostawa materiałów biurowych dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, nie są wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, spełniają warunki określone w SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenieo wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - AC/BZP/236/2015
Dodano: 2015-11-18 - ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO I SZKOLENIOWEGO Sprawa WNP/521/PN/2015 o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz niszczarki dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - zadania - AC/BZP/190/2014
Dodano: 2014-09-19 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2013-11-21 - dostawy tuszów i tonerów
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i telefaksów dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa materiałów biurowych/eksploatacyjnych dla projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 2 Zadania AC/BZP/47/2013
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki
Dodano: 2013-01-04 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2012-11-22 - ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO - POSTĘPOWANIE IV nr sprawy 72/PN/2011
Dodano: 2011-11-25