Gmina Miejska Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Kilińskiego 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468129, 7468277 , fax. 076 7468287
- Data zamieszczenia: 2012-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lubin
ul. Kilińskiego 10 10
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468129, 7468277, fax. 076 7468287
REGON: 39064753500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ - AC/BZP/236/2015
Dodano: 2015-11-18 - ZAKUP SPRZĘTU BIUROWEGO I SZKOLENIOWEGO Sprawa WNP/521/PN/2015 o wartości szacunkowej poniżej 207.000 EURO
Dodano: 2015-09-29 - Dostawa artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz niszczarki dla Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej w ramach projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - zadania - AC/BZP/190/2014
Dodano: 2014-09-19 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2013-11-21 - dostawy tuszów i tonerów
Dodano: 2013-10-09 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i telefaksów dla Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu
Dodano: 2013-04-18 - Dostawa materiałów biurowych/eksploatacyjnych dla projektu Biotransformacje użyteczne w przemyśle farmaceutycznym i kosmetycznym - 2 Zadania AC/BZP/47/2013
Dodano: 2013-03-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego dla Urzędu Skarbowego Wrocław-Krzyki
Dodano: 2013-01-04 - ZAKUP MATERIAŁÓW BIUROWYCH ORAZ SPRZĘTU BIUROWEGO - POSTĘPOWANIE IV nr sprawy 72/PN/2011
Dodano: 2011-11-25 - Zakup wraz z dostawą papieru i wyrobów papierniczych dla Urzędu Miejskiego w Lubinie
Dodano: 2011-11-18