Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego ogłasza przetarg
- Adres: 00-529 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48225292738 , fax. +48225292780
- Data zamieszczenia: 2019-05-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego
Wspólna 1/3
00-529 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48225292738, fax. +48225292780
REGON: 14053315600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nauka.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Audyt zewnętrzny programu pt. "Inkubator Innowacyjności+" realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacją wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach wdrażanego w Programie Operacyjnym Inteligentny Rozwój. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego programu pt. „Inkubator Innowacyjności+” realizowanego w ramach projektu pozakonkursowego Wsparcie zarządzania badaniami naukowymi i komercjalizacją wyników prac B+R w jednostkach naukowych i przedsiębiorstwach finansowanego nr: POIR.04.04.00-00-0004/15 ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój. Audyt polegać będzie na: 1) przeprowadzeniu badania całości dokumentacji odnoszącej się do realizacji programu, w tym dokumentacji rzeczowej i finansowej znajdującej się: a) w siedzibie Zamawiającego, b) w siedzibach podmiotów wyłonionych w drodze konkursu, będących jednostkami działającymi na rzecz nauki (łącznie 53 podmioty, tj.: uczelnie, spółki celowe utworzone przez uczelnie lub spółki utworzone przez instytuty naukowe Polskiej Akademii Nauk oraz spółki utworzone przez instytuty badawcze), realizujących zadania na podstawie 20 umów o dofinansowanie projektów w ramach powołanych konsorcjów, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1, zwanych dalej podmiotami; 2) przeprowadzenia wizyt w miejscu realizacji zadań, w siedzibach wszystkich 53 podmiotów, o których mowa w pkt 1b, audytujących stan faktyczny realizacji zadań przez te podmioty; 3) sporządzeniu 20 raportów częściowych odnoszących się do stanu realizacji zadań przez podmioty realizujące 20 umów o dofinansowanie projektów w ramach programu i zawierających wykaz ewentualnych nieprawidłowości oraz zaleceń dotyczących sposobów ich usunięcia; 4) sporządzeniu raportu końcowego zawierającego podsumowania raportów częściowych oraz obejmującego wnioski z audytu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących – Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (jeśli Wykonawca powinien je złożyć), w tym: a) pełnomocnictwo do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów), b) pełnomocnictwo dla Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, UWAGA: pełnomocnictwa muszą zawierać zakres umocowania i być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do których Pełnomocnik jest upoważniony); c) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5, d) pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w ofercie informacji – tajemnica przedsiębiorstwa, e) pisemną informację Wykonawcy zawierającą: nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując wartość tego towaru lub usługi bez kwoty podatku (zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy Pzp).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
Dodano: 2024-03-13 - Zakup usługi oceny zewnętrznej Zespołu Audytu Wewnętrznego Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2024-02-19 - Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
Dodano: 2024-01-19 - Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług obejmujących sporządzanie opinii ekonomiczno-finansowych o raportach składanych przez przedsiębiorców i/lub przeprowadzenie kontroli przedsiębiorców
Dodano: 2023-07-06 - Przeprowadzenie audytu.
Dodano: 2023-05-25 - Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla: Projektu pt. ”Opracowanie gazodynamicznego modułu sterującego, precyzyjnego naprowadzania dla pocisku rakietowego”, dla ITC Wydziału MEiL PW
Dodano: 2023-05-19 - Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.
Dodano: 2023-05-17 - Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu informatycznego pod kątem zgodności z WCAG 2.1
Dodano: 2022-09-23 - Usługa przeprowadzenia audytu dwóch projektów TEAM-NET
Dodano: 2022-09-16 - Zakup sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - część I
Dodano: 2022-08-29