Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości 190
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 592 64 20
- Data zamieszczenia: 2023-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Centrala
Al. Niepodległości 190
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 592 64 20
REGON: 012513262 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, polegających na sprawdzeniu stanu zgodności systemu zarządzania jakością oraz systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji funkcjonujących w KRUS z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06. 2. Aktualnie KRUS posiada ważny do 20 listopada 2023 r. certyfikat potwierdzający, że Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego – Centrala wraz z Oddziałami Regionalnymi i podległymi Placówkami Terenowymi spełnia wymagania norm PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 w obszarze: obsługa ubezpieczonych i świadczeniobiorców w zakresie zadań wynikających z ustawy z dnia 20 grudnia 1990 r. o ubezpieczeniu społecznym rolników oraz organizacja wsparcia rolników. 3. Struktura organizacyjna KRUS, w tym dane adresowe Centrali, poszczególnych Oddziałów Regionalnych i Placówek Terenowych KRUS, znajduje się pod adresem: www.krus.gov.pl/krus/struktura/. Obecnie KRUS zatrudnia ok. 6280 pracowników, pracujących w systemie jednozmianowym. Wykaz jednostek organizacyjnych Zamawiającego wraz z liczbą osób w nich zatrudnionych stanowi załącznik nr 1 do umowy – zaktualizowany dokument Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z zawieraną umową.4. Zamawiający wymaga, aby usługa była świadczona przez Wykonawcę, który przez cały okres trwania niniejszej umowy posiada Certyfikat Akredytacji Polskiego Centrum Akredytacji dla jednostek certyfikujących systemy zarządzania w rozumieniu ustawy z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz. U. 2019, poz. 544) i/lub równoważne zgodnie z wielostronnym porozumieniem z podmiotami certyfikującymi system zarządzania jakością, uprawniające Wykonawcę do certyfikacji systemów zarządzania na zgodność z normami PN-EN ISO 9001 i PN-EN ISO/IEC 27001. Potwierdzeniem powyższego będzie certyfikat akredytacji dla jednostek certyfikujących systemy zarządzania.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie Usługa winna być wykonana przez Wykonawcę, który posiada dokumenty wskazane w pkt 4.Termin wykonania zamówienia1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 20 listopada 2026r. od dnia podpisania umowy przy czym:a) audyt recertyfikacyjny zostanie przeprowadzony w terminie gwarantującym utrzymanie ciągłości posiadanego przez Zamawiającego certyfikatu z uwzględnieniem czasu na usunięcie ewentualnych niezgodności lub wprowadzenie działań korygujących i podjęcia przez Wykonawcę jako jednostkę recertyfikującą decyzji o przyznaniu certyfikatu najpóźniej do dnia 20 listopada 2023 r.b) pierwszy audyt nadzoru – zostanie przeprowadzony po upływie jednego roku od daty przeprowadzenia audytu recertyfikacyjnego oraz c) drugi audyt nadzoru – zostanie przeprowadzony po upływie dwóch lat od daty przeprowadzenia audytu recertyfikacyjnego.2. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia audytów, zgodnie z planami uprzednio ustalonymi z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności technicznej lub zawodowej:A. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje:a) usługi certyfikacji lub recertyfikacji zakończone przyznaniem certyfikatów zgodności systemów zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 dla co najmniej 3 organizacji o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 5 lokalizacji lub organizacji zatrudniających minimum 250 pracownikóworazb) usługi certyfikacji lub recertyfikacji zakończone przyznaniem certyfikatów zgodności systemów zarządzania z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 dla co najmniej 3 organizacji o strukturze rozproszonej obejmującej co najmniej 5 lokalizacji lub organizacji zatrudniających minimum 250 pracowników.Zamawiający dopuszcza, aby usługi wymienione w pkt. A były częścią zamówienia o szerszym zakresie.B. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, przedstawiając jednocześnie informacje o podstawie dysponowania, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem i umiejętnościami odpowiednimi do pełnienia funkcji, jakie zostaną im powierzone.Wykonawca będzie dysponował dedykowanym do realizacji zamówienia zespołem minimum 4 osób/audytorów pełniących wskazane funkcje i musi wykazać, że skierowani do wykonania usługi audytorzy posiadają następujące doświadczenie i kwalifikacje:a) 1 osoba/audytor pełniąca rolę audytora wiodącego, który będzie recertyfikować system zarządzania na zgodność z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 winien wykazać się zrealizowaniem, jako audytor wiodący:- co najmniej 2 audytów certyfikujących/recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 zakończonymi przyznaniem certyfikatów,- oraz co najmniej 2 audytów certyfikujących/recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 zakończonymi przyznaniem certyfikatów,b) 3 osoby/audytorzy pełniący rolę audytorów technicznych, którzy będą recertyfikować system zarządzania na zgodność z wymaganiami norm PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 winni wykazać się zrealizowaniem, jako audytorzy techniczni:- co najmniej 2 audytów certyfikujących/ recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO 9001:2015-10 zakończonymi przyznaniem certyfikatów,- oraz co najmniej 2 audytami certyfikujących/ recertyfikujących na zgodność systemu zarządzania z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 zakończonych przyznaniem certyfikatów.Zamawiający dopuszcza, aby audytor wiodący i/lub audytorzy techniczni wykazali usługi obejmujące swym zakresem jednocześnie normy PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06 w ramach realizacji jednej usługi. W trakcie oceny ofert, w takim przypadku Zamawiający uzna, że usługa dla każdej normy została wykonana w ramach oddzielnego audytu.Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
Dodano: 2024-03-13 - Zakup usługi oceny zewnętrznej Zespołu Audytu Wewnętrznego Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2024-02-19 - Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
Dodano: 2024-01-19 - Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług obejmujących sporządzanie opinii ekonomiczno-finansowych o raportach składanych przez przedsiębiorców i/lub przeprowadzenie kontroli przedsiębiorców
Dodano: 2023-07-06 - Przeprowadzenie audytu.
Dodano: 2023-05-25 - Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla: Projektu pt. ”Opracowanie gazodynamicznego modułu sterującego, precyzyjnego naprowadzania dla pocisku rakietowego”, dla ITC Wydziału MEiL PW
Dodano: 2023-05-19 - Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu informatycznego pod kątem zgodności z WCAG 2.1
Dodano: 2022-09-23 - Usługa przeprowadzenia audytu dwóch projektów TEAM-NET
Dodano: 2022-09-16 - Zakup sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - część I
Dodano: 2022-08-29 - Przeprowadzenie usługi audytu w Narodowym Instytucie Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher w Warszawie
Dodano: 2022-07-26