Przetargi.pl
Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu informatycznego pod kątem zgodności z WCAG 2.1

NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 01-045 Warszawa, ul. Kolska 12
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
    ul. Kolska 12
    01-045 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 010464542
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu informatycznego pod kątem zgodności z WCAG 2.1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:a) przeprowadzenie audytu systemu informatycznego pod kątem zgodności z wymaganiami Web Content Accessibility Guidelines (WCAG 2.1) oraz przygotowanie Raportu, na zasadach wskazanych w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej: „SOPZ”) oraz w Załączniku nr 8 do SWZ – Wzorze Umowy (dalej: „Wzór Umowy” lub „Umowa”),b) przeprowadzenie reaudytu systemu informatycznego i sporządzenie Raportu końcowego, na zasadach wskazanych w SOPZ i Umowie,c) świadczenie usługi doradczej w zakresie znalezionych błędów w Systemie oraz metod ich usunięcia w wymiarze maksymalnie 25 godzin, na zasadach wskazanych w SOPZ i w Umowie,d) przeniesienie na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Raportu oraz Raportu końcowego oraz innych utworów powstałych na podstawie Umowy, na zasadach wskazanych w SOPZ i Umowie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ - SOPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:1) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.3) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia żadnych warunków w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje, co najmniej:2 usługi przeprowadzenia audytów stron internetowych w zakresie dostępności cyfrowej pod kątem standardu WCAG, z których każda zakończona został sporządzeniem raportu.b) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia tj.:co najmniej dwie osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia, z których każda w okresie ostatnich 3 lat przeprowadziła co najmniej 2 usługi audytów w zakresie dostępności cyfrowej pod kątem standardu WCAG.UWAGA (dotyczy lit. a) i b) powyżej):- Każda z powyższych usług musi być świadczona na podstawie odrębnie zawartej umowy, tj. umowy z różnymi podmiotami lub tym samym podmiotem, ale jako odrębne umowy. Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości usług.- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach