Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ogłasza przetarg
- Adres: 00834 Warszawa, Pańska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (022) 432 80 80 , fax. (022) 432 86 20
- Data zamieszczenia: 2017-03-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Pańska 81
00834 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (022) 432 80 80, fax. (022) 432 86 20
REGON: 1718109500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Audyt Regionalnych Instytucji Finansujących za I-IV kwartał 2017 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi „Audyt Regionalnych Instytucji Finansujących za I-IV kwartał 2017 r.”.Po każdym z kwartałów: I, II, III, IV kw. 2017 r. Wykonawca przeprowadzi maksymalnie 15 audytów, z których każdy polegał będzie na weryfikacji finansowego sprawozdania kwartalnego z kosztów operacyjnych RIF oraz spełniania przez RIF niektórych zobowiązań określonych w umowie ramowej i umowie wsparcia. Zakres badania audytowego obejmuje weryfikację: a)zgodności sprawozdania ze wzorem określonym w umowie wsparcia; b)poprawności formalnej, rachunkowej i merytorycznej sporządzonego sprawozdania; c)rzeczywistego poniesienia wykazanych wydatków; d)kwalifikowalności poniesionych wydatków, tj.: zgodności wydatków z przepisami prawa, zapisami odpowiednich wytycznych oraz umowy ramowej i umowy wsparcia, poprawności rozliczania podatku VAT w sprawozdaniach, w tym zgodności z przepisami prawa (z uwzględnieniem wpływu działalności Instytucji spoza obszaru RIF na poprawność kwalifikowania wydatków w ramach sprawozdań finansowych RIF) poprzez wypełnienie załącznika F do Zakresu Zadań Wykonawcy: Lista sprawdzająca kwalifikowalność podatku VAT), ponoszenia wydatków z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji, jawności i przejrzystości, w tym poprawności dokonywania wyboru kontrahentów poprzez porównanie ofert lub stosowanie przepisów uPzp (poprzez wypełnienie załącznika E do Zakresu Zadań Wykonawcy: Lista sprawdzająca dotycząca zamówień publicznych) w przypadku, gdy RIF zobowiązana była do wykonania tych czynności, zgodnie z zapisami umowy ramowej, umowy wsparcia oraz przedmiotowej ustawy, e)poprawności dokumentowania i ewidencjonowania wydatków, tj.: prowadzenia wyodrębnionej ewidencji księgowej dotyczącej działalności RIF zgodnie z zasadą przejrzystości wynikającą z ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2016 r. poz. 1047 ze zm.) tak, aby możliwa była identyfikacja poszczególnych operacji księgowych, czy wydatki zostały wykazane w dokumentacji księgowej lub podatkowej RIF w sposób pozwalający na ich identyfikację i weryfikację, czy wydatki są poparte oryginałami bądź kopiami poświadczonymi za zgodność z oryginałem stosownych dokumentów, zgodnie z umową wsparcia, czy numery księgowe nadane dokumentom księgowym są zgodne z danymi w systemie finansowo-księgowym RIF; f)istnienia zakupionych towarów (w szczególności środków trwałych) oraz wykonania usług związanych z poniesionymi wydatkami, w tym sprawdzenie, czy RIF posiada niezbędne zgody na zakup towarów lub usług wymagane umową wsparcia (jeśli dotyczy); g)prawidłowości oznakowania siedziby RIF i podawania na dokumentach informacji wymaganych zapisami umowy ramowej i umowy wsparcia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79212000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
Dodano: 2024-03-13 - Zakup usługi oceny zewnętrznej Zespołu Audytu Wewnętrznego Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2024-02-19 - Audyt biznesowo-technologiczny KSeF
Dodano: 2024-01-19 - Zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług obejmujących sporządzanie opinii ekonomiczno-finansowych o raportach składanych przez przedsiębiorców i/lub przeprowadzenie kontroli przedsiębiorców
Dodano: 2023-07-06 - Przeprowadzenie audytu.
Dodano: 2023-05-25 - Usługa wykonania audytu zewnętrznego dla: Projektu pt. ”Opracowanie gazodynamicznego modułu sterującego, precyzyjnego naprowadzania dla pocisku rakietowego”, dla ITC Wydziału MEiL PW
Dodano: 2023-05-19 - Przeprowadzenie audytu recertyfikacyjnego (odnowienia) Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz dwóch audytów nadzoru, z wymaganiami norm: PN-EN ISO 9001:2015-10 i PN-EN ISO/IEC 27001:2017-06.
Dodano: 2023-05-17 - Usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego systemu informatycznego pod kątem zgodności z WCAG 2.1
Dodano: 2022-09-23 - Usługa przeprowadzenia audytu dwóch projektów TEAM-NET
Dodano: 2022-09-16 - Zakup sprzętu, usług i oprogramowania w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina - część I
Dodano: 2022-08-29