Gimnazjum nr 3 w Lubinie ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Gwarków 93
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 076 7468325 , fax. 076 7468328
- Data zamieszczenia: 2009-12-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum nr 3 w Lubinie
ul. Gwarków 93 93
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. 076 7468325, fax. 076 7468328
REGON: 39071059300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: gim3lubin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ w Gimnazjum Nr 3 w Lubinie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Temat: Jaja Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 2. Temat: Ziemniaki, warzywa, owoce. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 3. Temat: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 4. Temat: Ryby przetworzone i konserwowane Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 5. Temat: Produkty mleczarskie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 6. Temat: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 7. Temat: Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, warzywa przetworzone Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 8. Temat: Pierogi Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r, prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 233 z 2007r. poz.1655 z póź. zm.), spełniający warunki i wymagania kreślone w specyfikacji istotnych Warunków zamówienia (SIWIZ) oraz w art. 22 ustawy Pzp. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki oraz potwierdzić ich spełnienie wskazanymi w pkt. 6 dokumentami. Warunek do spełnienia Opis warunku 1. Wykonawca uprawniony jest do ubiegania się o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków określonych art.22 ust.1 ustawy Pzp 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków określonych w art.24 ustawy Pzp 3. Spełnienie wymagań ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. nr 171 poz. 1225 z późn. Zm.) Wykonawca musi spełniać wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z opisaną obok Ustawą oraz musi działać zgodnie z zasadami systemu HACCP Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu art. 24 ustawy Pzp, składa następujące oświadczenia lub dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik, d) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - załącznik do oferty, e) oświadczenie wykonawcy, ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp - załącznik do oferty. f) oświadczenie wykonawcy, iż spełnia wymagania higieniczno-sanitarne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171 poz. 1225 z późn. zm.) - formularz ofertowy, g) oświadczenie wykonawcy, iż działa zgodnie z zasadami systemu HACCP - formularz ofertowy. h) referencje na wykonywanie usług dostarczania artykułów do stołówek szkolnych, instytucji i obiektów prowadzących zbiorowe żywienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gim3lubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkoły Podstawowej i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Sulikowie.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa artykułów spożywczych stanowiących skład paczek żywnościowych realizowanych w ramach programu Pomoc państwa w zakresie dożywiania.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa warzyw i owoców 2016
Dodano: 2016-07-08 - Dostawę artykułów żywnościowych II znak sprawy ZOZ/DZP/PN/24/16
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów żywnościowych
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 1 im. Czesława Niemena w Lubinie.
Dodano: 2016-06-20 - DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH (DRUGIE POSTĘPOWANIE)
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej Pogodna Jesień w Jeleniej Górze
Dodano: 2016-06-07 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy świeżych warzyw i owoców opisanych w pakietach w SIWZ, do jednostek Spółki Sanatoria Dolnośląskie Sp. z o.o. transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-06-03