Przetargi.pl
Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące wykonywania prac porządkowych w zakresie wywozu samochodem skrzyniowym lub traktorem z przyczepą nieczystości z terenów miasta Głogowa w rejonach: Rejon I: Stare Miasto, Śródmieście, Ostrów Tumski Rejon II: os. Paulinów, os. Kopernik, os. Kościuszki, os. Hutnik I Rejon III: Śródmieście, os. Przemysłowe, os. Brzostów Rejon IV: os. Piastów Śl. I, II, III, os. Słoneczne, os. Hutnik II, os. Złota Podkowa, os. Nosocice- Krzepów Rejon V: parki zlokalizowane na terenie miasta Głogowa, place zabaw oraz pomoc grupie zatrudnionej w ramach prac interwencyjnych Rejon VI: opróżnianie koszy i zbieranie śmieci z terenu miasta Głogowa oraz pomoc w innych pracach wynikających z bieżących potrzeb. Wykonawca będzie prowadził jednocześnie nadzór nad przydzieloną grupą skazanych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie skazanych po zakończeniu pracy. Wykonawca zapewni nadzór nad grupą skazanych w czasie wywozu odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Biechowie (dodatkowa osoba do sprawowania nadzoru będzie wymagana w wymiarze do dwóch godzin dziennie). Szczegółowy zakres zadania oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości. Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko w Biechowie po przekazaniu skazanych do Zakładu Karnego. Wykonawca podczas wykonywania prac porządkowych zobowiązany jest do przestrzegania przepisów związanych z BHP. Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, wyposażone w bieżącą wodę. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. Zamawiający pokryje koszty składowania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów dokonaną w terminie j. w. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują, bądź będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje, bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) wykazu niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, a w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował w/w środkami transportu przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu. Uwaga: warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie lub dysponowanie samochodem ciężarowym do 3,5 tony, dostawczym, skrzyniowym, o ładowności minimalnej 1300 kg, 6 osobowym, z możliwością podwyższenia burt bocznych, typu wywrotka, do przewozu nieczystości i poruszania się po terenie miasta. Wykonawca powinien posiadać, także ciągnik z przyczepą. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę w/w samochodu i ciągnika niezbędne jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu wymaganego pojazdu. b) udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał usługi w zakresie utrzymania czystości na łączną kwotę co najmniej 45.000 zł brutto c) oświadczy, że wyraża zgodę na przeszkolenie w zakresie nadzoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie. d) złoży oświadczenie o niekaralności 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza udziału Podwykonawców zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę: ? Wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 1 ? Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 ? Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 ? Wykaz wykonywanych robót potwierdzających doświadczenie zawodowe - zał. Nr 4 ( do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie). ? Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów dokonana w terminie j.w. ? Wykaz podstawowego sprzętu (pojazdy) przewidzianego do wykonania zamówienia- zał. Nr 5 ? Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach