Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg
- Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
Zamojskiego 27
21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
tel. 083 3560036, , fax. -
REGON: 00053526700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja oraz wyposażenie Muzeum Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest Aranżacja oraz wyposażenie Muzeum Augusta Zamoyskiego w Jabłoniu. Zamówienie realizowane będzie w dwóch Częściach 2.1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie i montaż gablot, półek i ekspozytorów 2) Zabudowa aneksu kuchennego 3) Wykonanie specjalistycznych zabudów ekspozycyjnych 4) Dostawa krzeseł 5) Dostawa i montaż stolików z wbudowanym ekranem dotykowym Przedmiot zamówienia musi być: fabrycznie nowy; wolny od wad i pełnowartościowy; wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; 2.2. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 7 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot oraz wyposażenia będących przedmiotem zamówienia składają się: Projekty aranżacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Oferta musi zawierać: a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2020 poz. 346 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; e) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu „PRZEDSZKOLE WIELKIEJ SZANSY – wzrost dostępności i jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Nielisz”
Dodano: 2024-07-09 - Zakup materiałów i wyposażenia do Publicznej Szkoły Podstawowej w Prawiednikach
Dodano: 2024-07-03 - Zakup i dostawa wyposażenia dla pracowni i dla części noclegowej internatu w ramach projektu Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Kluczkowicach
Dodano: 2024-06-27 - Zakup, dostarczenie i montaż mebli na potrzeby Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego, przy ul. Poturzyńskiej 1 w Lublinie
Dodano: 2024-06-20 - Zakup mebli biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-04-11 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych i administracyjno-biurowych
Dodano: 2024-04-05 - Dostawa, montaż i przeniesienie mebli
Dodano: 2024-02-26 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa i montaż mebli w ramach projektu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Łukowie”
Dodano: 2023-11-09