Muzeum Piastów Śląskich ogłasza przetarg
- Adres: 49-300 Brzeg, Plac Zamkowy
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 40 191 00 , fax. 77 416 42 10
- Data zamieszczenia: 2019-05-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Piastów Śląskich
Plac Zamkowy 1
49-300 Brzeg, woj. opolskie
tel. 77 40 191 00, fax. 77 416 42 10
REGON: 13026190000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zamek.brzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aranżacja i realizacja wystawy stałej pn.: Kresy. Ocalone wspomnienia w Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu wraz z modernizacją Sali wystawienniczej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac aranżacyjnych i modernizacyjnych pomieszczenia sali w skrzydle zachodnim Zamku w Brzegu, polegających na kompleksowym zrealizowaniu wystawy tematycznej o charakterze stałym. Zamówienie obejmuje wykonanie prac remontowo-montażowych ogólnobudowlanych i instalatorskich wraz z dostawą materiałów i urządzeń stanowiących techniczne wyposażenie wystawy, wraz z urządzeniami wizyjno-dźwiękowymi. Zadanie przewiduje także przygotowanie prezentacji multimedialnych na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego, a przeznaczonych do pracy urządzeń audio-video. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 2) oświadczenie dotyczące spełniania przesłanek określonych w art. 24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp skutkujących wykluczeniem z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy). 6) wzór oferty
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Odgrzybianie pomieszczeń i wymiana oświetlenia na LED-owe w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach (2)”
Dodano: 2023-07-11 - Odgrzybianie pomieszczeń i wymiana oświetlenia na LED-owe w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krapkowicach
Dodano: 2023-07-11 - Remont pomieszczeń biurowych nr 114, 117, 216, 311, 314, 326, 327, 328, 331, 401, 402 w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.
Dodano: 2022-11-29 - Remont pomieszczeń biurowych nr 114, 117, 216, 311, 314, 326, 327, 328, 331, 401, 402 w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.
Dodano: 2022-09-30 - Remont pomieszczeń biurowych nr 114, 117, 216, 311, 314, 326, 327, 328, 331, 401, 402 w budynku KOWR OT w Opolu przy ul. 1 Maja 6.
Dodano: 2022-09-23 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Sądowej 6
Dodano: 2022-08-18 - Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Sądowej 6
Dodano: 2022-07-28 - wykonanie w budynku mieszkalnym wielorodzinnym robót wykończeniowych wewnętrznych tj. tynki, posadzki i parapety w ramach zadania „Budowa budynku komunalnego w Maciejowicach”
Dodano: 2018-11-26 - Remont elewacji budynku "Domu Ludowego" w miejscowości Zwanowice
Dodano: 2018-07-11 - Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej w miejscowości Żłobizna wraz z przebudową.
Dodano: 2018-02-22