Przetargi.pl
Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Sądowej 6

Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Kożlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Sądowa 6
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Kożlu
    ul. Sądowa 6
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    REGON: 000323714
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozle.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty remontowe w budynku Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Sądowej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszego zamówienia obejmuje:1) zabezpieczenie przeciwpożarowe;2) instalacja hydrantowa całego budynku;3) roboty branży budowlanej (za wyjątkiem przebudowy oraz remontu istniejących węzłów higieniczno-sanitarnych);4) wymianę – dodatkowo – jednych drzwi o wymiarach 100 x 217 na nowe stylizowane drewniane o klasie odporności RC4 (drzwi antywłamaniowe do kancelarii tajnej).Zamawiający informuje, iż z udostępnionej dokumentacji projektowej opracowanej przez SN ARCHITEKCI, 46-020 OPOLE, ul. Strzelców Bytomskich 7/3 i innych branżowych projektantów do realizacji w ramach niniejszego postępowania przewiduje się zakres wymieniony w pkt 1 - 4 j.w. (do wykonania zgodnie z ww.projektemi). Pomocniczo zamieszcza się przedmiary robót, które określają (pomocniczo) zakres rzeczowy niniejszego przedmiotu zamówienia. (...) szczegóły patrz str. 3 i następne SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 PLN(słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100 PLN).20.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.20.3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.20.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Opole 67 1130 1017 0021 1002 5090 0004;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp,w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, wprzypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SWZ. Musibyćwykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.20.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.20.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej zokoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięteodwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.20.7. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadiumwykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jakonajkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynnośćunieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.20.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego zwykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.20.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lubporęczenia występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium w okolicznościachwskazanych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności techniczna lub zawodowa.I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:- roboty ogólnobudowlane wykonane w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie na wartość łączną 400 000,00 zł. brutto, przy czym spełnienie warunku można wykazywać w ramach maksymalnie 2 zamówień (umów),Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać zakres robót, w którym Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.II Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, która spełniają następujące warunki:a) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy posiadająca: uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymiw specjalności konstrukcyjno-budowlanej.b) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, posiadająca uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami budowlanymiw specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznychi elektroenergetycznychWskazane wyżej uprawnienia budowlane powinny być wydane na podstawie:Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831), lubodpowiadające im ważne uprawnienia w zakresie odpowiadającym powyższym wymaganiom, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Ilekroć powyżej mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskich oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: z ustawą o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (tekst jednolity Dz. U. z 2020r., poz. 220 ze zm.) oraz Ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (tekst jednolity Dz. U. z 2019 roku, poz. 1117 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach