Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 528 88 67 , fax. 081 5328927
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
Al. Racławickie 1 1
20-059 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 528 88 67, fax. 081 5328927
REGON: 00028871600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Aparat do przyśpieszonej ekstrakcji rozpuszczalnikami; UM-ZP-262-42/09 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż aparatu do przyśpieszonej ekstrakcji rozpuszczalnikami w konfiguracji określonej w załączniku nr 5 do SIWZ oraz spełniającego parametry techniczne i użytkowe zawarte w wymienionym załączniku. Wymagany sprzęt winien być fabrycznie nowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 380000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki: 1.1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia niniejszy warunek musi spełniać każdy z wykonawców). 1.2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) Potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jednej dostawy, której przedmiotem zamówienia był sprzęt o podobnej konfiguracji. 1.3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 1.4. Potwierdzić, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada dyrektywom i normom unijnym dotyczącym bezpieczeństwa elektromagnetycznego i jakości. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale XI wymaganych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych powyżej Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 w zw. z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w dokument może być złożony wspólnie, lecz w takim wypadku oświadczenie musi być podpisany przez pełnomocnika upoważnionego do ich reprezentowania w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego albo przez upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego powyżej w pkt. 1.1 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców poniżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego powyżej w pkt. 1.2.a) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, poniższe dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku): 3.1. wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców dostawy zostały wykonane należycie muszą zawierać, co najmniej: a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował dostawy, których dokumenty dotyczą, b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były dostawy, c) wskazanie zakresu dostaw, d) wskazanie wartości dostaw, e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f) wskazanie miejsca wykonania, g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. b) stwierdzającą, że dostawy zostały wykonane należycie, 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego powyżej w pkt. 1.4 Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, poniższe dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku): 4.1. dokumenty (certyfikaty, deklaracje zgodności lub inne) potwierdzające zgodność wykonania oferowanego przedmiotu zamówienia z dyrektywami i normami unijnymi dotyczącymi bezpieczeństwa elektromagnetycznego. 4.2. dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie przez producenta oferowanego przedmiotu zamówienia systemu zarządzania jakością w zakresie produkcji wydany przez jednostkę uprawnioną do certyfikacji. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy: 5.1. zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2.1, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5.1.a) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 5.2. stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wykazania wartości zrealizowanych dostaw, wykazywanych w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN należy przyjąć średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna (Wymagania techniczne, użytkowe i funkcjonalność)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa przepływomierzy (2 szt.) do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu pt. Sezonowe zmiany emisji gazów cieplarnianych (metanu, dwutlenku węgla i podtlenku azotu) w zależności od technologicznego etapu procesu oczyszczania ścieków w laboratoryjnym modelu oczyszczalni typu SBR;, nr projektu: 2015/17/N/ST10/02194, finansowanego w ramach konkursu PRELUDIUM 9 przez Narodowe Centrum Nauki
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa urządzeń laboratoryjnych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa wyposażenia do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach projektu pt. Badania struktury molekularnej samo-organizujących się frakcji pektyn roślinnych ścian komórkowych, nr umowy: UMO-2015/17/B/NZ9/03589, finansowanego w ramach konkursu OPUS 9 przez Narodowe Centrum Nauki Część I - Zestaw do homogenizowania próbek stałych - 1 szt. Część II - Eksykator próżniowy - 1 szt. znak sprawy: A-2401-17/2016
Dodano: 2016-06-08 - dostawa materiałów pomocniczych w roku 2016, znak sprawy DZ-2501/171/16
Dodano: 2016-05-31 - BZP/PN/33/2016 - Dostawa systemu do wielokanałowej analizy drgań wraz z oprogramowaniem umożliwiającym rejestrację danych czasowych, akwizycję danych w czasie rzeczywistym i zarządzania danymi
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa materiałów pomocniczych i odczynników laboratoryjnych oraz sprzętu laboratoryjnego i szkła laboratoryjnego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu laboratoryjnego - numer Zp/pn/42/2016
Dodano: 2016-04-14 - dostawa materiałów pomocniczych w roku 2016, znak sprawy DZ-2501/104/16
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa materiałów laboratoryjnych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa komory anaerobowej rękawicowej wraz z komorą wstępną z możliwością precyzyjnego kontrolowania atmosfery gazu obojętnego dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2016-03-17