Przetargi.pl
AG/zp/IV/2010

Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-300 Żywiec, ul. Sienkiewicza 52
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8613916 , fax. 033 8613916
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Sienkiewicza 52 52
    34-300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 033 8613916, fax. 033 8613916
    REGON: 00030442100010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:// przetargi.ipzp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    AG/zp/IV/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług w zakresie dozoru obiektów Szpitala Rejonowego w Żywcu( 1 posterunek pracownik bez broni )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane ; kwota 4 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2 posiadania wiedzy i doświadczenia; 3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4 sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 6 zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęli je bez zastrzeżeń; Wymagania dodatkowe: minimum 3 letni okres prowadzenia działalności w zakresie dozoru i ochrony mienia stałość utrzymania cen przez okres obowiązywania umowy. wymagany termin płatności : 30 dni od daty wystawienia faktury. posiadanie statusu zakładu pracy chronionej. referencje certyfikat ISO 9001/2000 pracownik zatrudniony na podstawie umowy o pracę. zamawiający nie dopuszcza możliwości realizacji części zamówienia przez podwykonawców. osoba pełniąca nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia winna posiadać licencję pracownika ochrony II-go stopnia. wykonawca zainstaluje w obiekcie nadajnik powiadamiania radiowego z radiolinią a obiekt zostanie podłączony do własnej całodobowej stacji monitorowania sygnałów alarmowych z przyjazdem własnych patroli interwencyjnych w przypadkach wsparcia do 20 min od wezwania właściwie oznakowanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru Krajowy Rejestr Sądowy lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający , że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2 wypełniony formularz cenowy załącznik nr 1 do SIWZ . 3 oświadczenie w zakresie określonym w art.22 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych stanowiące załącznik nr 2 SIWZ 4 wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 3 SIWZ 5 zaakceptowany projekt umowy załącznik nr 4 do SIWZ 6 oświadczenie w zakresie art. 24 załącznik nr 5 7Wykaz usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia z ostatnich 3 lat o wartości nie mniejszej niż cena brutto złożonej oferty potwierdzonych dokumentem, że usługi te zostały wykonane należycie załącznik nr 6 8 decyzja potwierdzająca posiadanie statusu Zakładu Pracy Chronionej 9 informacja o wysokości ulgi na PERFON 10 polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności(odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa przy minimalnej sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 500.000.00PLN. która musi być ważna przez czas trwania umowy. 11 aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony mienia . 12 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 13 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14) dowód wniesienia wadium. 15) certyfikat ISO 9001/2000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// przetargi.ipzp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach