Przetargi.pl
Administrowanie nieruchomościami zabudowanymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi należącymi do m.st. Warszawy położonymi na terenie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów ogłasza przetarg

  • Adres: 04-401 Warszawa, Al. Gen. A. Chruściela
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Rembertów
    Al. Gen. A. Chruściela 28
    04-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 15259663000900

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administrowanie nieruchomościami zabudowanymi z lokalami mieszkalnymi i użytkowymi należącymi do m.st. Warszawy położonymi na terenie Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie przedmiotu zamówienia I. Zakres administrowania Do podstawowych czynności Wykonawcy objętych usługą administrowania nieruchomości należą: 1. zapewnienie prawidłowego użytkowania budynków i instalacji poprzez bieżące konserwacje i utrzymanie obiektu w należytym stanie technicznym i estetycznym – nie dopuszczenie do jego pogarszania, 2. cotygodniowa kontrola stanu nieruchomości potwierdzona protokołem, podpisanym przez jednego z lokatorów (protokoły z kontroli dołączone do comiesięcznego sprawozdania), 3. monitoring i kontrola stanu technicznego budynków i instalacji, zapewnienie bieżących napraw i konserwacji w celu utrzymania pełnej sprawności technicznej nieruchomości, bieżących napraw wszystkich instalacji w budynkach, zwłaszcza wewnętrznej instalacji wodociągowej, gazowej i ciepłej wody, wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, instalacji elektrycznej i anteny zbiorczej wraz z osprzętem jak i zapewnienia ich funkcjonalności z punktu widzenia potrzeb Zamawiającego. Zakup i wbudowanie w miejsce zużytej wyeksploatowanej armatury, osprzętu i części (jak żarówki, jarzeniówki, zamki do drzwi, wkładki bębenkowe, klamki, klucze, kłódki, złoża mineralne, filtry, bezpieczniki, zawory, kratki i drzwiczki wyczystne, szkło okienne i drzwiowe należy do obowiązków administratora. Koszt zakupu tych materiałów pokryje Zamawiający po uprzednim przedstawieniu na koniec każdego miesiąca rozliczeniowego faktur/paragonów ich zakupu z zestawieniem adresów ich wbudowania. 4. całodobowe telefoniczne lub mailowe przyjmowanie zgłoszeń i awarii, w tym również zgłoszeń dokonywanych przez mieszkańców budynków, 5. zapewnienie całodobowej obsługi technicznej budynków w tym usuwanie nagłych awarii. Wykonawca maksymalnie do 4 godzin po zgłoszeniu awarii lub usterki, przystąpi do zabezpieczenia miejsca zdarzenia. W przypadku zdarzeń zagrożenia życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia bądź środowiska - o których mowa w przepisach prawa – Wykonawca podejmuje decyzje i wykonuje niezbędne czynności zabezpieczające. O każdym takim zdarzeniu Wykonawca niezwłocznie poinformuje Zamawiającego. Czynności wykraczające poza zakres umowy, w tym usuwanie awarii, realizowane będą na podstawie protokołów konieczności oraz sporządzonych na ich podstawie jednorazowych zamówień /umów, rozliczane na podstawie złożonych faktur na prace dodatkowe. Koszt robocizny za 1 godzinę pracy zostanie określony przez Wykonawcę w ofercie. Podstawą ustalenia cen zużytych do wykonania robót materiałów będą ceny wynikające z faktur zakupu materiałów – nie wyższe niż 75% maksymalnych cen tych materiałów określonych w aktualnym katalogu SEKOCENBUD. Zamawiający zastrzega przy tym, że zlecenia usunięcia awarii może udzielić innemu podmiotowi niż Wykonawca. 6. bieżące udzielanie Zamawiającemu ustnych lub pisemnych wyjaśnień i informacji związanych z zarządzanymi nieruchomościami, 7. wykonywanie w terminie wskazanym przez Zamawiającego pisemnych poleceń i dyspozycji związanych z zarządzanym zasobem nieruchomości, 8. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego, protokołów przeglądów 1 i 5 letnich zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego, 9. przeprowadzenie na koszt Wykonawcy, przeglądów i kontroli w terminach określonych w harmonogramie przez osoby uprawnione do tego typu czynności, przy udziale obu stron umowy, zapewnienie obsługi kominiarskiej zgodnie z wykazem przeglądów dołączonym do opisu przedmiotu zamówienia, 10. nadzór nad pracami firm wykonujących prace na terenie nieruchomości, w tym wywóz nieczystości stałych, płynnych, remonty i modernizacje oraz dokonywanie odbiorów prac z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, 11. prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji, 12. dokonywanie odczytów wodomierzy w lokalach mieszkalnych nie rzadziej niż dwa razy w roku w terminach określonych przez Zamawiającego (wodomierze zainstalowane są w lokalach, nie są wyposażone w system zdalnego odczytu) oraz uczestnictwo w odczytach wodomierzy , głównych umieszczonych w studniach wodomierzowych wyznaczonych przez MPWiK w Warszawie, dokonywanie wymiany wodomierzy w lokalach na zlecenie Zamawiającego. Wodomierze będą kupowane przez Wykonawcę, 13. zapewnienie utrzymania porządku i czystości nieruchomości polegających m.in. na sprzątaniu kurzu i śmieci z klatek schodowych, myciu lamperii, schodów, poręczy, okien, sprzątanie terenu wokół nieruchomości i chodniku na nieruchomości przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 1/3 łączącego ul. Cyrulików i ul. Strażacką (wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu). Zapewnienie środków chemicznych, materiałów eksploatacyjnych i wszelkich narzędzi i urządzeń niezbędnych do utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje umożliwienia korzystania z pomieszczeń pracownikom Wykonawcy realizującym usługi porządkowe. Koszt zużytych mediów przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia ponosi Zamawiający, 14. utrzymanie porządku na strychach budynków, 15. uczestnictwo w eksmisjach i opróżnianiu lokali, zabezpieczanie pustych lokali (drzwi, okien) przed możliwością dostania się do nich osób niepowołanych, 16. cztery razy do roku (grudzień, marzec, czerwiec, wrzesień) sprzątnięcie garażu podziemnego poprzez usunięcie luźnego pisaku i pyłu, oraz umycie powierzchni mechanicznie lub ręcznie, 17. w okresie maj – wrzesień zapewnienie pielęgnacji trawników (koszenie raz w miesiącu), utrzymanie w należytym stanie żywopłotów i drzewostanu. Na terenie nieruchomości znajdują się wysokie drzewa. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia specjalistycznego sprzętu oraz przeszkolonych pracowników. Środki chemiczne i sprzęt ogrodniczy niezbędny do zapewnienia właściwej pielęgnacji zieleni na terenie nieruchomości zapewni Wykonawca. Ilość żywopłotów 45mb o wysokości do 1m, 18. zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości w okresie zimowym - usuwanie sopli oraz nawisów śnieżnych z dachów, codzienne odgarnianie śniegu z chodników przy nieruchomości, chodniku na nieruchomości przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 1/3 łączącego ul. Cyrulików z ul. Strażacką oraz na dojściach do altan śmietnikowych, zjazdu do garażu podziemnego (do dwóch godzin po ustaniu opadów), 19. umieszczanie flag państwowych na budynkach z okazji świąt i rocznic państwowych oraz lokalnych. Flagi państwowe umieszczane na budynkach zapewnia Zamawiający, 20. sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu pisemnych sprawozdań półrocznych z realizacji umowy, 21. wykonywanie innych czynności w zakresie administrowania nieruchomościami nie opisanymi powyżej, a wynikającymi z Prawa Budowlanego i innych przepisów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70330000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych lub sytuacji innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Uwaga! Informację o podmiotach na zdolnościach lub sytuacji, których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w części III pkt. 1 i 2 SIWZ. 2. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 3. Zestawienie Kosztów Zamówienia - zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach