Przetargi.pl
Doposażenie Placów Zabaw i Terenów Rekreacyjnych

Gmina Stare Babice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-082 Stare Babice, Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 722 95 36 , fax. 0-22 722 95 36
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Babice
    Rynek 32
    05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 722 95 36, fax. 0-22 722 95 36
    REGON: 13271855000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie Placów Zabaw i Terenów Rekreacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Doposażenie placów zabaw i terenów rekreacyjnych” Zamówienie zostanie udzielone w częściach, tj.: 1) Część 1 – Kontynuacja budowy placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej – Koczargi Stare; 2) Część 2 – Wykonanie wokół placu zabaw 8 ławeczek do siedzenia, 3 stojaków na rowery i boiska do gry w piłkę z zakupem bramek i przygotowaniem podłoża II etap – Mariew; 2. Zakres przedmiotu zamówienia określony jest w rysunkach dodatkowych. W dokumentacjach projektowych i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych określono sposób wykonania robót budowlanych. 3. Przedmiotem zamówienia w części nr 1 jest doposażenie placu zabaw oraz siłowni zewnętrznej w Koczargach Starych. Do wykonania są między innymi następujące roboty i czynności opisane poniżej oraz wskazane na załączonym do dokumentacji przetargowej dodatkowym rysunku pn. „Rysunek dodatkowy – Koczargi Stare_plac zabaw_rys.3” oraz „Rysunek dodatkowy – Koczargi Stare_siłownia_rys.4: 1) wg projektu „Rozbudowa placu zabaw przy szkole podstawowej w Koczargach Starych” a) dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń fizycznych tj. zestaw do kalisteniki (Z2a), poręcze niskie podwójne (Z2b), drążek niski do pompek (Z2c), b) wykonanie nawierzchni żwirowej w obrębie montowanych urządzeń, 2) wg projektu „Budowa siłowni zewnętrznej przy placu zabaw w Koczargach Starych” dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń fizycznych tj. jeździec (S4), biegacz (S5) oraz orbitrek (S6); UWAGA! W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca nie wykonuje elementu - ławka + prostownik do pleców (S1). 3) rekultywacja trawników zniszczonych podczas prowadzenia robót. 4) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą, 4. Przedmiotem zamówienia w części nr 2 jest doposażenie placu zabaw i boiska w Mariewie. Do wykonania są między innymi następujące roboty i czynności opisane poniżej oraz wskazane na załączonym do dokumentacji przetargowej dodatkowym rysunku pn. „Rysunek dodatkowy - Mariew_rys.2”: 1) dostawa i montaż bramek (2 szt.), 2) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki – 8 szt. i stojaki rowerowe – 3 szt.), 3) rekultywacja trawników zniszczonych podczas prowadzenia robót. 4) całkowitą obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą. UWAGA! W ramach przedmiotu zamówienia części 2 Wykonawca nie wykonuje prac związanych z rozbudową boiska, a jedynie elementy opisane powyżej oraz zaznaczone numerami „1”, „2” i „3” na rysunku pn. „Rysunek dodatkowy - Mariew_rys.2” 5. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi uzyskać certyfikat od Podmiotu niezależnego, uprawnionego do wydawania certyfikatu, zgodnie z obowiązującymi normami (w tym norm z grupy PN-EN 1176) na wykonane prace i zamontowane urządzenia. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca; 6. Warunki wykonania przedmiotu zamówienia i pozostałe szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorach umów dla poszczególnych części zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie w każdej części zgodnie z SWIZ, umową, dokumentacją projektową – w tym rysunkami dodatkowymi, przedmiarem robót, specyfikacjami technicznymi, technologią, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami w tym przedmiocie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, wypełnione przez Wykonawcę dane odnośnie kryteriów oceny ofert, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) Oświadczenia wymienione w pkt. 8.1-4 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy zasobu w trybie art. 22a ustawy pzp wymienione w pkt. 8.4 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3/3a do SIWZ – dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich w przeciwnym przypadku nie załączać do oferty; 4) Formularz – materiały/urządzenia równoważne według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych w odniesieniu do założonych w dokumentacji projektowej materiałów/urządzeń Wykonawca w ww. formularzu musi wykazać, że zastosowane przez niego materiały/urządzenia w ofercie są równoważne. Brak wypełnienia w tym zakresie ww. formularza lub brak jego złożenia wraz z ofertą będzie jednoznaczny z tym, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy użyciu materiałów /urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej. 5) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ; W przypadku, gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie) – niezłożenie oświadczenia wraz z ofertą traktowane będzie jako deklaracja Wykonawcy o braku konieczności wykonania przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 6) Formularz – Dane ogólne według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach